Dat is niet waarquote:
Wel die in aanmerking komen om mod te worden. Je hebt ook nog borisz (Ajax-mod) en misschien Sandman?quote:
Ze schijnen het ook geprobeerd te hebben met PSV mods. Maar ja, als iets niet werkt, ga je natuurlijk weer gewoon naar het beproefde concept.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef dndiek het volgende:
Er zal wel weer een Ajax-mod komen.....
we gingen niet tegelijkertijd wegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Die PSV-mods kregen teveel kapsones door al die titels, dat zorgde voor een onwerkzame situatie achter de schermen. Zeker toevallig dat dndiek en rubbereend tegelijk weggingen?
Die wil wel.quote:
Jullie hadden één afscheidstopic hierquote:
Tuurlijk, alleen maar toneelspelquote:
Perfect! Alleen Pikachu zorgde ervoor dat je het toch niet werd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef Rumille het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds de beste kandidaat.
Objectief, zorg voor de nodige verjonging tussen al die ouwe lullen, taalkundig sterk, communiceren lukt ook goed en atheist.
En het niet-solliciteren heeft vast ook wel meegeholpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Perfect! Alleen Pikachu zorgde ervoor dat je het toch niet werd.
Dan had ik iets meer mijn best gedaan om jou bij de tombola in te gooienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
En het niet-solliciteren heeft vast ook wel meegeholpen.
Maar jij wil dus zeggen dat als Pikachu in groen wit was geweest ik het was geworden?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan had ik iets meer mijn best gedaan om jou bij de tombola in te gooien
ik ken een PSV mods die hem moest nokken omdat zijn collega's zo nodig moesten gaan stakenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze schijnen het ook geprobeerd te hebben met PSV mods. Maar ja, als iets niet werkt, ga je natuurlijk weer gewoon naar het beproefde concept.
Wiesda?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
dan kan deze ook terug:
[ afbeelding ]
Ja, zeg...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel die in aanmerking komen om mod te worden. Je hebt ook nog borisz (Ajax-mod) en misschien Sandman?
Dan had Happel maar moeten solliciteren.
het is een complotquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, zeg...
Ik heb gezegd dat ik alleen zou solliciteren wanneer Sjimz ermee kapte. Nu is dat het geval en dan kan er niet meer gesolliciteerd worden...
nee, ik bevestig het, ik heb het namelijk achter de schermen gewoon kunnen lezenquote:
Mods uit Rotterdam zijn sowieso uitgeslotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |