Ja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
Wordt dit het nieuwe Wie-is-de-mod-speculaas topic?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja..![]()
Anders pas de TT even aan ...... Ow wacht.
Flikker op met die gast, met zijn irritantequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef BB-boy het volgende:
Bansheeboy is weer bijna terug van zijn ban toch?
De enige die The Wheels of Steel is dat is denthemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Paul het volgende:
Laat mij maar mod worden ik kan iedereen aan, niemand kan mij pakken hier ik ben de master of de wheels of steel![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
De enige die The Wheels of Steel is dat is denthemen.
Bansheeboy is cult.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Flikker op met die gast, met zijn irritante2 smilies
![]()
![]()
Het zal wel weerquote:
Jij vindt me echt niet meer aardig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Grulez het volgende:
Ik mis alleen golfer, tong, da_sandman en bluezz in de poll...![]()
Dat ook, maar zie de PI.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij vindt me echt niet meer aardig he.
En zie die van mijquote:
Da_Sandman wilde het wel weer doen zei hij laatst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Grulez het volgende:
Ik mis alleen golfer, tong, da_sandman en bluezz in de poll...![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef BB-boy het volgende:
Het volk heeft gesproken. Bansheeboy it is.
Happel is wel iemand van zijn woord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Suijk het volgende:
Happel zou het ook doen als Sjimz zou stoppen.
En gewoon 'Kein geloel, hools op slot' waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Happel is wel iemand van zijn woord.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
En gewoon 'Kein geloel, hools op slot' waarschijnlijk.
En ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef golfer het volgende:
Laat Happel het inderdaad maar eens doen. Ik schat in dat ie het ongeveer een week volhoudt.
Of naar ONZ.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
En gewoon 'Kein geloel, hools op slot' waarschijnlijk.
Wat een belediging.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel voor Happel. Eindelijk een Kaap 2.0.
Zou jij het nog doen? Nu je weet dat je tweede keuze bent?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:15 schreef denthemen het volgende:
Gewoon iemand uit de groep sollicitanten halen
Jawel hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou jij het nog doen? Nu je weet dat je tweede keuze bent?
En de rest kan wel op fok sport mod wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:15 schreef denthemen het volgende:
Gewoon iemand uit de groep sollicitanten halen
Aldus de kwaliteitsuser bij uitstek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Flikker op met die gast, met zijn irritante2 smilies
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef superjood het volgende:
Vrouwen en voetbal zonde van het gras
13 stemmenquote:
Dus je doet het ?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef kleinzusje het volgende:
Paulus !!!![]()
[ afbeelding ]
[..]
13 stemmen
Waaraanquote:Op zondag 11 januari 2009 10:50 schreef Happel het volgende:
Wie is kleinzusje eigenlijk? Nog nooit van gehoord.
Zie wel dat ze van de verkeerde kant is.
Ja.. Ray en Prosac zitten regelmatig in het stadion op wedstrijd dagen, en één mod lijkt me wat weinig op een drukke zondagmiddag.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat er weer een vierde mod komt?
Ze houdt van voetbal?quote:
Venomsnake terug!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.. Ray en Prosac zitten regelmatig in het stadion op wedstrijd dagen, en één mod lijkt me wat weinig op een drukke zondagmiddag.
Zolang Groningen en Ajax niet beide op dezelfde dag thuisspelen zal het nog wel meevallen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.. Ray en Prosac zitten regelmatig in het stadion op wedstrijd dagen, en één mod lijkt me wat weinig op een drukke zondagmiddag.
En dat zal maar 2 keer zijn deze competitie als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zolang Groningen en Ajax niet beide op dezelfde dag thuisspelen zal het nog wel meevallen.
2 Groningers is wel te veel van het goede hoorquote:
Als hij het zelf is dan kan hij moeilijk een mod het leven zuur makenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond komt Ado weer vrij, die zal wel weer komen vertellen dat hij mod moet worden
Dan mag jij hulp mod wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Als hij het zelf is dan kan hij moeilijk een mod het leven zuur maken
Met liefde en plezierquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 Groningers is wel te veel van het goede hoor
Doe dan maar een Twentenaar, ik vind Munsterman/Angstgegner wel een geschikte kandidaat.
Ssssst. Heel sneaky nemen de Groningers VBL over. Eerst Venomsnake terug, dan Grulez als moderator en vervolgens ondergetekende.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 Groningers is wel te veel van het goede hoor
Grulez is veel te tof om mod te worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ssssst. Heel sneaky nemen de Groningers VBL over. Eerst Venomsnake terug, dan Grulez als moderator en vervolgens ondergetekende.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:31 schreef The_Verve het volgende:
Tegen die tijd zijn moderators tof...
Nou, dank je wel, paardelul.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grulez is veel te tof om mod te worden.
Zet mij maar op de wachtlijst.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ssssst. Heel sneaky nemen de Groningers VBL over. Eerst Venomsnake terug, dan Grulez als moderator en vervolgens ondergetekende.
Jij bent hulpmod, dat weet je toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zet mij maar op de wachtlijst.
Hij was anders net on firequote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij kan niet anders vanwege die afspraak.
Jij bent per definitie al cool.
True, true.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij kan niet anders vanwege die afspraak.
Jij bent per definitie al cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |