Die zal zich dan wel heel erg aan het afvragen zijn wtf er allemaal gebeurd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:43 schreef Dynd het volgende:
'Zit er daar in die flat zo'n WoW nerdje die al een maand niet buiten is geweest en geen benul heeft wat er aan de hand is.
Ohmygosh, got to pwn that bastardsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:43 schreef Dynd het volgende:
'Zit er daar in die flat zo'n WoW nerdje die al een maand niet buiten is geweest en geen benul heeft wat er aan de hand is.
Aggregaat ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef TC_Artemis het volgende:
Als de stroom uit is gevallen..
hoe de FOK kunnen ze dan die webcam uitzenden??
Het lijkt rtl 4 welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Langere reclame dan in Nederland.
Wauw.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef Specularium het volgende:
Straks krijg je nog dat gare wijf van astro tv.
Zat ik ook al aan te denken toen ik die deur hoordequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef VASND het volgende:
Misschien zijn degenen die de cam vasthouden even pissen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef Specularium het volgende:
Straks krijg je nog dat gare wijf van astro tv.
Maak daar maar een flinke drol kleien van.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken toen ik die deur hoorde
Welke chat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef Dynd het volgende:
Een gast in de chat zegt dat het een paar minuuten duurt, dat ze clips voor het nieuws aan het maken zijn.
Ooeeeeh. Spannneeennddd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Maak daar maar een flinke drol kleien van.
Hee ik hoorde voetstappen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn met de webcam naar beneden gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |