Vergeet niet dat Israel het vuur staakt in de middag tussen 13 en 16 dus, officieel is dit een kleine twee uurtjes al niet meer van kracht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Lijkt net een plaatje, gebeurd niets
In Israel is het toch een paar uur later dan hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Israel het vuur staakt in de middag tussen 13 en 16 dus, officieel is dit een kleine twee uurtjes al niet meer van kracht.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb net airsupport aangeklikt, maar er gebeurt niets, is de webcam soms stuk?
schrijf het dan goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef sj44k het volgende:
en creedance clearwater revival
Per ongeluk een wespennest beschoten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Gizmo12 het volgende:
waarom hoor ik zoem geluiden? Zitten die Joden expres de Palestijnen te irriteren met die helicopters?![]()
meen je nie, alle electriciteit is afgesloten. De lichten die je ziet branden lopen op noodgeneratoren of accu'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zie geen fuck, het is donker.
volgens mij werkt het niet, ik zie alleen maar zwart beeldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
Effe proberen te embedden:
<embed type="application/x-mplayer2" src="http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=386&ar=NanaTV01&dr=02:30:00%20-%202k%20- " width="450" height="350"></embed>
</p></div></div>
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar zwart beeld![]()
Zeker flash debug player installed? Heb ik op me werk ook om de havenklap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:39 schreef fransbreda het volgende:
Ik krijg steeds foutmeldingen als ik op een pagina met een stream kom.
Als ik de foutmelding weg klik doet hij het wel gewoon maar tis irritant.
[ afbeelding ]
Verder doet die stream het prima, beter in de OP zetten.
Huh flash debug. ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeker flash debug player installed? Heb ik op me werk ook om de havenklap.
Ik was die stream alweer vergeten, en ineens boemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:03 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik ook... Wat een gekken daar zeg
quote:
Een Drone is een aanhoudende toon in een compositie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Ik hoor meerdere zoemers
Kan niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
Ja ik ook, kom eens bij masd, siegert en ik op msn
Jep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
Jullie beseffen dat er mensen doodgaan he. Mensen met een gezin, kinderen. Mensen met gedachtes, een eigen mening, toekomstplannen.
Jups.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
Jullie beseffen dat er mensen doodgaan he. Mensen met een gezin, kinderen. Mensen met gedachtes, een eigen mening, toekomstplannen.
Ja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
En nu? Moeten we stoppen met kijken ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
Ter degequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef MASD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |