Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitatiesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Cee het volgende:
TheVulture, waarom feliciteren ze je? GEFELICITEERD! Ben je jarig? Zo ja, GEFELICITEERD! Zo nee, GEFELICITEERD met het andere wat je vandaag wil vieren.![]()
![]()
Oh wacht, vandaar dat gebak! Ik snap 'm.
Oké nu ben ik echt weg anders ben ik te laat.
dan was het een hele andere droom gewordenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitaties
Hou opquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan was het een hele andere droom geworden
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind die reclame stom over dat mensen "bijna" wat geven waardoor iemad bijna...nogsteeds leeft.
Cool ! veel plezierquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier ook
kga zo schaatsen.....
Helaas gemist, maar ik ben het er wel heel erg mee eens. Véél te weinig te horen op 3!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey! Hey! Hey!
Room Eleven wordt veeeeel te weinig gedraaid.
De actie is bijna geslaagdquote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.
GMTA:quote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Damn... die gast heeft toch echt wel andere platen gemaakt dan alleen I'm Yours...
quote:RoelJewel Kan iemand bij 3FM gaan uitleggen dat Jason Mraz meer dan één plaat heeft gemaakt? Dat I'm Yours komt me echt de keel uit. half a minute ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |