Nu maar hopen dat je Engels niet zo kut is als je Nederlandsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Elias3 het volgende:
hopen dat me aansteker maandag aankomt van BG. Moest hem reviewen voor Meka
begint het met een i dan ?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een forum waar alles wat met een i begint wel genoemd mag worden moet je niet al te serieus nemen hoor.
Nou goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Dionysiou het volgende:
Andere topictitel?
DealExtreme ervaringentopic #32 Waar DX stout word!
Dat merken wequote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Nou goedEn trouwens met mijn Nederlands is niks mis hoor.
TT is letterlijk gekopieerd uit een post van Dionysiou. Als je het zo erg vind, vraag een mod of het aangepast kan wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En nog staat er een fout in..
Wordt is met dt.
Gaat over de Airsoftquote:Dear Dion,
DX will declare all the packages as "gift" except the packages which are sending to Norway.
Hope you good luck !
Yours Jack
Klopt, nu nog iemand die het spits durft af te bijten hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dankjewel, de kans dat je dus wordt gepakt is ineens vele maler kleiner.
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dankjewel, de kans dat je dus wordt gepakt is ineens vele maler kleiner.
Doe dan deze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.19527quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.
Je moest hem vragen wat bij de omschrijving neer zullen zetten, zoals "BB Guns (Toy)" of "Toy".
Oh, en wat betreft het spits afbijten, ik wil er best eentje bestellen naar mijn eigen adres, maar als ik er eentje zou kopen, zou het die van $26,60 zijn, en 20 euro is me weer net iets teveel voor een balletjes-pistooltje. Mocht iemand dus even 20 euro aan me willen doneren voor het bestellen, laat het me dan maar weten.
Welke welke?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb toevallig net zo'n ding besteld.
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafbladquote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet, want alle pakketjes worden altijd al als gift gemarkeerd, kijk maar eens op een envelop van DX.
Je moest hem vragen wat bij de omschrijving neer zullen zetten, zoals "BB Guns (Toy)" of "Toy".
Oh, en wat betreft het spits afbijten, ik wil er best eentje bestellen naar mijn eigen adres, maar als ik er eentje zou kopen, zou het die van $26,60 zijn, en 20 euro is me weer net iets teveel voor een balletjes-pistooltje. Mocht iemand dus even 20 euro aan me willen doneren voor het bestellen, laat het me dan maar weten.
Waarom heb je dat gekochtquote:Op zondag 11 januari 2009 12:18 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
De knoop doorgehakt en deze besteld
Je moet gewoon net de pech hebben dat je wordt gepakt, die kans is klein, maar bij zo'n ding is het gewoon kut als je wordt gepakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafblad
Heel je leven verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |