abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:55:57 #1
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64887984

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:57:07 #2
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64888043
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk... ik heb gewoon 2 afspraakjes geregeld... 1tje met een belgische chick die ik via RP ken en 1tje met een chick die sort of involved is met een ander.. mja sort of is niet helemaal O:) en dat tegelijkertijd...

WHOSE YOUR DADDY MOMMY
is dat het juiste moment om het dan eens over je MVV te hebben?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 15:58:28 #3
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64888094
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

is dat het juiste moment om het dan eens over je MVV te hebben?
Neen is het jusite moment om met haar over VVV te hebben
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:00:17 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888155
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je wilt single blijven maar weet wel precies hoe profielen eruit zien?
wat wil je nu
Het één sluit het ander niet uit. Mijn interesses zijn breed. Maar dan ook écht breed dus lees ik zonder gemoedsbezwaar de profielen op bijvoorbeeld RP.

Het is in elk geval altijd wel goed voor een dosis vermaeck ende hilaeriteit
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:01:02 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64888180
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Neen is het jusite moment om met haar over VVV te hebben
damn!....
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:01:57 #6
238120 Duimelot
pi_64888210
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit. Mijn interesses zijn breed. Maar dan ook écht breed dus lees ik zonder gemoedsbezwaar de profielen op bijvoorbeeld RP.

Het is in elk geval altijd wel goed voor een dosis vermaeck ende hilaeriteit
ah brede intresses he
dus koken, lezen, reizen, met een wijntje op de bank, stappen etc etc

ik ben altijd juist vrijsnel uitgekeken op al die profielen vind het dood vermoeiend en alles behalve vermakelijk pffffffff
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:03:06 #7
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64888245
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

damn!....
Sorry kwaak
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:06:07 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888321
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ah brede intresses he
dus koken, lezen, reizen, met een wijntje op de bank, stappen etc etc

ik ben altijd juist vrijsnel uitgekeken op al die profielen vind het dood vermoeiend en alles behalve vermakelijk pffffffff
Ja, echt een brede interesse in veel dingen. Iets wat de meesten niet kunnen hard maken die wel beweren ook breed geïnteresseerd te zijn.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64888333
Hoe denken jullie eigenlijk dat de uitwerkingen zullen zijn van de opkomende depressie op het single leven?
Gaan mensen sneller troost zoeken bij elkaar? Zijn ze sneller geneigd om hun hoge eisen te laten varen e.d. ?.

Mocht je in de veronderstelling dat het wel goed blijft gaan met de economie, zie er dan als een denkbeeldige situatie
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64888361
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en denk je dat dit altijd zo geweest is????
dit komt omdat ik heel veel dingen in mijn leven veranderd heb, omdat ik aan mezelf gewerkt heb en door mijn hele denkwijze van negatief naar positief te veranderen.

En nog komt me niet alles aanwaaien, absoluut niet, als ik je mijn levensverhaal zou vertellen denk ik dat je wel anders piept over wat je hebt meegemaakt in je leven.
Ik ga er alleen heel anders mee om (nu) haal er mijn les uit en blijf er niet over miepen.

blijf vooral denken hoe slecht je het getroffen hebt, dat alles komt door wat er met je gebeurd is en dat geluk toch niet is weggelegd voor je. Geef alle externe factoren de schuld van JOUW leven en hoe het er nu uitziet, ik kan je zeggen dat er dan niets zal veranderen!

komt hard over misschien maar toch is het zo!
Ik ken jouw levensverhaal inderdaad niet. Je hebt ook volkomen gelijk met wat je zegt.
Ik ook al een heel stuk veranderd. Ik ben al een stuk positiever dan voorheen. Dat er nu een aantal dingen niet goed gaan in mijn leven is vervelend. Maar ik weet zeker dat die dingen wel goed komen. Het zou mij alleen een heleboel tijd en moeite kosten om die dingen te realiseren. Soms heb ik het gevoel dat ik tegen een onzichtbare muur oploop telkens weer en dat maakt mij zeer moedeloos.
Ik word soms behoorlijk gefrusteerd dat er dingen niet lukken in mijn leven die andere wel lukken. Als ik val sta ik telkens weer op alleen soms zit ik er even door heen. Maar ik ga door.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:08:39 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888384
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk dat de uitwerkingen zullen zijn van de opkomende depressie op het single leven?
Gaan mensen sneller troost zoeken bij elkaar? Zijn ze sneller geneigd om hun hoge eisen te laten varen e.d. ?.

Mocht je in de veronderstelling dat het wel goed blijft gaan met de economie, zie er dan als een denkbeeldige situatie
jij ziet een direct verband tussen de verslechtende economie en de kijk op het single leven?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:08:42 #12
238120 Duimelot
pi_64888387
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, echt een brede interesse in veel dingen. Iets wat de meesten niet kunnen hard maken die wel beweren ook breed geïnteresseerd te zijn.
of ik breed geintresseerd bent kan ik niet zeggen, ik sta iig overal voor open!
waarom kunnen anderen dat niet hardmaken volgens jou?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:09:35 #13
238120 Duimelot
pi_64888411
quote:

wat heeft een opkomende depressie te maken met t single zijn??
wat veranderd er dan voor singles waardoor eropeens troost gezocht moet worden?
pi_64888425
tvp
pi_64888445
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

jij ziet een direct verband tussen de verslechtende economie en de kijk op het single leven?
Nee de komende slechte tijden... Het eigenlijke onderwerp is dus
"Is er een relatie welvaart en het aantal singles in een samenleving volgens jullie ?"
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64888469
quote:

Met een economische recessie zou het wel meevallen uit eindelijk. Nu zullen slecht presteerde bedrijven verdwijnen en de goede bedrijven blijven over.
Of dit ook effect heeft op relaties en singles dat weet ik niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:12:04 #17
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64888474
quote:

Kredietcrisis? Meer seks!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:12:46 #18
238120 Duimelot
pi_64888493
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken jouw levensverhaal inderdaad niet. Je hebt ook volkomen gelijk met wat je zegt.
Ik ook al een heel stuk veranderd. Ik ben al een stuk positiever dan voorheen. Dat er nu een aantal dingen niet goed gaan in mijn leven is vervelend. Maar ik weet zeker dat die dingen wel goed komen. Het zou mij alleen een heleboel tijd en moeite kosten om die dingen te realiseren. Soms heb ik het gevoel dat ik tegen een onzichtbare muur oploop telkens weer en dat maakt mij zeer moedeloos.
Ik word soms behoorlijk gefrusteerd dat er dingen niet lukken in mijn leven die andere wel lukken. Als ik val sta ik telkens weer op alleen soms zit ik er even door heen. Maar ik ga door.
het is goed dat je doorgaat en het gaat al beter geef je aan dan kom je er wel!
vergeet een ding niet, kijk niet naar anderen en wat hun wel lukt, je ziet ook alleen de buitenkant van iemand. Je wet ook niet wat het iemand gekost heeft om iets wel te laten slagen, je weet ook niet of het voor die persoon wel is wat die wil. En voor jij is het die persoon 'gelukt' wat jou niet lukt maar is dit geheel niet de wens of droom van de persoon in kwestie.

wees gelukkig en trots op wat je WEL bereikt hebt ipv moedeloos te worden van de dingen die (nog) niet lopen zoals jij ze graag zou zien.

oh wat en wijsheid, ik heb t gewoon goed met je voor
pi_64888535
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:11 schreef mrbox het volgende:

[..]

"Is er een relatie welvaart en het aantal singles in een samenleving volgens jullie ?"
Ik begrijp de vraag niet helemaal.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:14:35 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888552
quote:

[..]

Ik snap er eerlijk gezegd de ballen van.. dus ik hou mij even buiten een evt discussie
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:15:16 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64888573
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

of ik breed geintresseerd bent kan ik niet zeggen, ik sta iig overal voor open!
waarom kunnen anderen dat niet hardmaken volgens jou?
Niet iedereen maar wel veel. Mijn ervaring is dat er toch snel iets wordt gezegd als "nee, dát vind ik niet leuk hoor".
Daarbij hou ik wel in het achterhoofd dat het ook helemaal niet erg is en dat het "probleem" meer bij mij ligt dan bij anderen. Het is nu eenmaal zo dat ik me interesseer in dingen die je niet snel of makkelijk bespreekt met "CSI kijkend publiek", om er maar eens een gechargeerde term tegenaan te gooien. Het zijn lang niet altijd obscure zaken hoor (vaak wel, trouwens ) maar ik ben gewoon ook erg nieuwsgierig en word snel erg kriegel bij mensen die nogal vastzitten in hun eigen wereldje en niet "out-of-the-box" kunnen of willen denken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:15:23 #22
238120 Duimelot
pi_64888575
quote:

[..]

misschien dat mensen minder snel uit elkaar zouden gaan dan omdat het dan net iets moeilijker gaat zijn om alleen een nieuwe start te maken. Dus om financiele redenen het niet aandurven om uit elkaar te gaan.
Maar verder zou ik niet zomaar iets kunnen bedenken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:16:20 #23
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64888598
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Niet iedereen maar wel veel. Mijn ervaring is dat er toch snel iets wordt gezegd als "nee, dát vind ik niet leuk hoor".
Daarbij hou ik wel in het achterhoofd dat het ook helemaal niet erg is en dat het "probleem" meer bij mij ligt dan bij anderen. Het is nu eenmaal zo dat ik me interesseer in dingen die je niet snel of makkelijk bespreekt met "CSI kijkend publiek", om er maar eens een gechargeerde term tegenaan te gooien. Het zijn lang niet altijd obscure zaken hoor (vaak wel, trouwens ) maar ik ben gewoon ook erg nieuwsgierig en word snel erg kriegel bij mensen die nogal vastzitten in hun eigen wereldje en niet "out-of-the-box" kunnen of willen denken.
ik kijk geen CSI
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:08 #24
238120 Duimelot
pi_64888647
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

en kan je ook voorbeelden geven van die brede intresse die dan voor velen volgens jou toch te ver gaan?
moet ik denken in de zin van dingen ondernemen (bunjee jumpen, een jaar erop uit trekken met rugzak of weet ik veel) of meer in experimenteren (drugs gebruiken, iemand met hiv virus neuken en kijken of je t wel of niet krijgt !?)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:58 #25
238120 Duimelot
pi_64888670
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik kijk geen CSI
ik keek t wel maar ben er op uitgekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: