Wij hebben geen bovenverdieping.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lastig.
Kan je je eigen bovenverdieping niet huren?
Ja, nee, dan gaat het niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben geen bovenverdieping.
Die is idd wel cool!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
http://www.rotsvast.nl/default.asp?surl=http://www.rotsvast.nl/aanbod.asp?place=Den%20Haag&rent=true&buy=false Deze is wel cool Lies
Sjesus alweerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is idd wel cool!![]()
(Je inbox zit vol!)
Met een beetje mazzel is ze doofquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
Of dan juist wel nachtelijke feestjes houden, met veel seks, drugs en rock 'n roll. Wie weet hou je er binnen de kortste keren een heel huis aan over.
Ik vind hem eigenlijk 1 van je betere.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hier het afgekeurde volgende OP-plaatje, omdat het niet aan mijn kwaliteitseisen voldeed.
[ afbeelding ]
Ik om 11 uur, omdat ik me morgen om 1 uur naar de sportschool sleep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:25 schreef APK het volgende:
Peter, hoe laat zou jij de wekker zetten als je nu zou gaan slapen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef APK het volgende:
Kan iemand even een lijstje maken van het huiswijvengejank van de afgelopen maand?
Kat weggelopen? - The bitch didn't like you, duh!![]()
Man Weggelopen? - WTFIk mag niet eens voetbal kijken? Ik ga bij mijn broer / beste vriend slapen.
![]()
Huis afgefikt? Nope.![]()
Aanvullingen welkom.
Heej Buuf .........quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey APK! Welkom terug!![]()
En goeienavond voor iedereen!
Heuj.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey APK! Welkom terug!![]()
En goeienavond voor iedereen!
Pimmiequote:
Ja joh, Haske.quote:
Ja, ik had het gevonden inmiddels. Niet leuk, maar inderdaad heel beeldend omschreven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
[RLS-SC #78] Gewoon weer een topic
Hihihihihi Die heeft vandaag ook een kleurtjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral dat 'Vic ligt lam voor de open haard'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |