Que?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:49 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch net de schrik van mijn leven.

Elke 1e woensdag van de maand is er een gratis luxe ontbijtbuffet voor alle geinteresseerden. Dit wordt gesponsord door de Stichting Vrienden van de Kessler Stichting.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Budgetair is dit wel aantrekkelijk
http://www.kesslerstichting.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=38

Vertelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef beequeen het volgende:
Als ik even zo vrij mag zijn jullie nachtchat te onderbreken.
Schoorsteenbrand.

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef beequeen het volgende:
Als ik even zo vrij mag zijn jullie nachtchat te onderbreken.
Schoorsteenbrand.
 Bel de brandweer ofzo
 Bel de brandweer ofzo

Ze heeft het toch al verteld, ze had een schoorsteenbrand, dus we kunnen weer verder waar we gebleven waren.quote:

Andréquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dus we kunnen weer verder waar we gebleven waren.

Niet in de pannen geroerd .. Dan krijg je datquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft het toch al verteld, ze had een schoorsteenbrand, dus we kunnen weer verder waar we gebleven waren.

Nou, zo leuk was het niet. Vic is gaan borrelen met een stel vrienden, komt thuis met zijn bezopen harses en gooit flink wat blokken hout in de open haard. Vlammen slaan uit de schoorsteen en achterbuurman belt aan. Vic ligt lam voor de open haard en ik sta in mijn ochtendjas de brandweer te verwelkomen.quote:

Nah, in ieder geval geen gewonden en niet teveel schade toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo leuk was het niet. Vic is gaan borrelen met een stel vrienden, komt thuis met zijn bezopen harses en gooit flink wat blokken hout in de open haard. Vlammen slaan uit de schoorsteen en achterbuurman belt aan. Vic ligt lam voor de open haard en ik sta in mijn ochtendjas de brandweer te verwelkomen.

Nee dat wist ik 10 jaar geleden niet, maar toen kwam je de eerste keer al met die dokkie aanzetten. En daarna nog 153 keer Behandelt die lijer ook dementie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet jij als import hagenaar natuurlijk niet maar dokter Polanen was synoniem aan een druipâh.

Oh fuckquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo leuk was het niet. Vic is gaan borrelen met een stel vrienden, komt thuis met zijn bezopen harses en gooit flink wat blokken hout in de open haard. Vlammen slaan uit de schoorsteen en achterbuurman belt aan. Vic ligt lam voor de open haard en ik sta in mijn ochtendjas de brandweer te verwelkomen.
 Erge schade of valt het mee..
   Erge schade of valt het mee..  (sorry)
  (sorry)

Ik denk dat ie dood is inmiddelsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat wist ik 10 jaar geleden niet, maar toen kwam je de eerste keer al met die dokkie aanzetten. En daarna nog 153 keer Behandelt die lijer ook dementie?

Hij woont wel samen met Henka en hun zoontje, maar een normale auto heeft ie niet. Hij heeft alleen maar een heule ouwe camper, hahahaquote:

Kan je geen real life soap regelen voor ze bij SBS of zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij woont wel samen met Henka en hun zoontje, maar een normale auto heeft ie niet. Hij heeft alleen maar een heule ouwe camper, hahaha

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:55 schreef beequeen het volgende:
[..]

Ik zie BQ helemaal met roet geblakerd in ochtendjas voor die stoere mannen in paniek wild met haar armen om haar heen slaan .. Of draaf ik doorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, niet leuk voor je natuurlijk, maar het is een fraai tafereeltje wat je hier schetst.

Ik was te laat, maar bij late journaal op Ned. 1 lieten ze het ook al zien, sneeuwstorm in Madrid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
Hé LS moet je zien op TVE hoeveel sneeuw.

Ik zie Vic lekker lam en warm en in coma voor die haard liggen, terwijl die brandweerlieden de kamer enteren. Met in hun kielzog BQ, die inwendig godverdommend zit te bedenken hoe ze dit Viic morgen betaald gaat zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie BQ helemaal met roet geblakerd in ochtendjas voor die stoere mannen in paniek wild met haar armen om haar heen slaan .. Of draaf ik door

Geen pannen geroer .. Dat gaat Vic doen.. de eerst volgende maanden. En BQ kijkt streng toequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie Vic lekker lam en warm en in coma voor die haard liggen, terwijl die brandweerlieden de kamer enteren. Met in hun kielzog BQ, die inwendig godverdommend zit te bedenken hoe ze dit Viic morgen betaald gaat zetten.

Hahaha ja en zijn dinnetje Henkusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
LS!! Vraag andre of hij een Fok account neemt!

Heeft hij al, hij heeft zelfs ooit een topic geopend over die uitzending.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
LS!! Vraag andre of hij een Fok account neemt!

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft hij al, hij heeft zelfs ooit een topic geopend over die uitzending.
 Linkje
  Linkje   

Dankquote:
 Ik ga de uitzending morgen nog geheel bekijken. Scrollde ff door de commentaren
  Ik ga de uitzending morgen nog geheel bekijken. Scrollde ff door de commentaren   

Jahhh?????? en Linkjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
Ik zit iedere nacht te kwijlen bij die Spaanse nieuwslezeres.

Voor haarquote:

Ik zie alleen maar een vent met een fout gestrikte groene stropdasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
Ik zit iedere nacht te kwijlen bij die Spaanse nieuwslezeres.

Wil weten wie het is .. ff loerenquote:

Ze kijkt heel streng na ieder item dat ze aankondigdquote:

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:35 schreef Copycat het volgende:
Was het brandweerman Henk Karel Roy Pieter uit DGK?

Hoe dan ook.. Die gast deed een grote stap. Dat kunnen niet zo veel mensen zeggen. Voor zover ik het heb gezien niet op een slimme manier. Maar die stap durft bijna niemand te maken. ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG wat nam ik het toen voor André op

Pammetjes kicken in.quote:

Joh Soury hij had geen flauw ideen dat het een grote stap was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. Die gast deed een grote stap. Dat kunnen niet zo veel mensen zeggen. Voor zover ik het heb gezien niet op een slimme manier. Maar die stap durft bijna niemand te maken. ik ben er 1 van

(instanties)
  (instanties)   

Heb de laatste helft gezien.. Dat vond ik al hilarishe kom er morgen wel op terugquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh Soury hij had geen flauw ideen dat het een grote stap was.
Als ze komen....ik versta ze toch niet.(instanties)

Jou hoogtepunt ligt tussen 11.00 en 12.30 uur, niet??quote:

Niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
Jou hoogtepunt ligt tussen 11.00 en 12.30 uur, niet??

Nietquote:
 hoe laat dan?
  hoe laat dan?  

Ik ken enkel dieptepunten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
Niethoe laat dan?
Maar...normaal lig jij al om deze tijd.
Doet je magnetron het niet?
 .
  .

Je bent wel lekker bezig he?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Kloris van je Cc?
Wordt dat nog wat?
Ik hoor daar niets meer over.

Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Kloris van je Cc?
Wordt dat nog wat?
Ik hoor daar niets meer over.
 .
 . 

Zit je in de Peter mode?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |