Ik ook en vind het altijd leuk te raden waar iemand vandaan komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
Grappig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
HO!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
Ik kan het wel zo laten klinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Grappig.Spreek je ook meerdere talen?
een dialect ja, dialect = geen accent!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Ey Bommie, Uteregs is ok gewoan un dialek hoor! Volgens mij is dat gin Toal.
Half uurtje .. Tis donequote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Geen idee buuf tis nat.. Trustequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, en ben je goed op kleur nu?
ik ga pitten, ben echt haske moe....![]()
Truste!
Slaap lekker Buuf!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Buuf!![]()
En Soury, groen?
Trusten Buuf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |