quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef Pjederdy het volgende:
Zo! even een plaatje erbij.
Ook goed in het kader van de "Ang3l-Show"
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef Het_hupt het volgende:
moet de TT worden aan gepast volgens jullie?
blijkbaar wel goed, anders was hij naderhand hier nog wel even komen roepen hoe vervelend het was geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:06 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd hoe de blind date is gegaan van Mike
't zou em beter staan dan dat lange haar iigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk is het hoe dan ook een lekker ding hè. Maar kaal mag ie niet hoor.
Zie TTquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
't zou em beter staan dan dat lange haar iig
Het lijkt me dat je er hoe dan ook pijn van krijgt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Stroekie het volgende:
als het hip en trendy in USA is moet Mike dit vast herkennen
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
mij lijkt het niks, als staat er niks overin of je er wel of geen koppijn van krijgt
dit is al zooooo oud, nu pas een trend in de US ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Stroekie het volgende:
als het hip en trendy in USA is moet Mike dit vast herkennen
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
mij lijkt het niks, als staat er niks overin of je er wel of geen koppijn van krijgt
ja hier wel omdat je vanaf 16 al mag drinken en niet met 21 zoals in USAquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ik blijf het een idioot iets vinden. Je drinkt toch iets omdat je het lekker vindt, niet alleen om dronken te worden? Anders kun je net zo goed pure alcohol gaan injecteren...
of nu pas opgepikt door op sensatie beluste mediaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is al zooooo oud, nu pas een trend in de US ?
werd tijd ....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Na, naar de kapper ... voor het eerst sinds Okt 2007.
I'm scared mommy!
Als millimeteren zou betekenen slechts enkele millimeters eraf, dan hebben ze me gemillimeterdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je hebt wat goed te maken dus! bijna 1,5 jaar niet geweest, ik zeg: milimeteren!!
wat een leuke foto die had ik zelf niet eensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef Pjederdy het volgende:
Vorige: [HOMO] #2278 - Nergens zin in, ook niet in een nieuw topic
Dus!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zeg Mien Dobbelsteen... wil jij voortaan uitkijken met de poetsdoeken die je in de wasmand gooit? Daar zit nog wel eens bleek aan, en nu is mijn pas nieuwe paarse handdoek naar de filistijnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een leuke foto die had ik zelf niet eens
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kon in het vorige topic lezen wat de oorspronkelijke titel was hoor
maar.........
[..]
Als millimeteren zou betekenen slechts enkele millimeters eraf, dan hebben ze me gemillimeterd
De kapster zou me bijna onthoofden als ik de krullen er af zou knippendus echt alleen de dooie punten (van het in bijna 1,5 jaar in 1x laten groeien) zijn er afgehaald en achter bovenop is het een beetje in laagjes geknipt zodat het daar niet zo gaat hangen van de zwaarte/lengte maar ook gaat krullen. That's it. Ze was helemaal weg van de krullen
Maar m'n moeder, die echt vond dat mijn haard te lang werd, die zag er niks van dat ik was geweestAch ja. Volgende bezoek aan de kapster zal geen 1,5 jaar meer duren denk ik hoor
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg Mien Dobbelsteen... wil jij voortaan uitkijken met de poetsdoeken die je in de wasmand gooit? Daar zit nog wel eens bleek aan, en nu is mijn pas nieuwe paarse handdoek naar de filistijnenAllemaal uitgebleekte vlekken erin.
Dat is bij de mooie groene badmat ook al eens gebeurd! Ik ben blij dat het niet m'n kleren zijnquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Dreamer, ik heb de cd van Janez Detd
quote:
Ja goh.. dat had ik nou niet gedacht zeg.. ik hoor haar stem gewoon bij die woorden!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Aww, een ex collega (mens van een jaar of 56 die er uit vloog bij de regorganisatie van afgelopen oktober) beschreef net onze relatie op Hyves:
"Een schat van een kerel. Altijd veel plezier met hem gehad. Het is en blijft mijn menneke"
(Dreamer... ik heb het over J die gister op bezoek was)
draai het eens om, bitch heeft nog steeds volop belangstelling voor JOUW welbevinden, want anders zou er niet gebeld worden. En jij wrijft gewoon terug dat heel Nederland aan het schaatsen is met snertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
Grrrrrrrr the bitch ligt aan de rand van het zwembad in Brasil, en dan mij bellen om het er even in te wrijven
Hierissieweer natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef linebear het volgende:
weet je al wat je op je naambordje zet
mijn huisnummer en mijn naam, maar weet nog iet hoe hij er uit gaat zien (dat was de vraag)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef linebear het volgende:
En ik ben in nederland danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
draai het eens om, bitch heeft nog steeds volop belangstelling voor JOUW welbevinden, want anders zou er niet gebeld worden. En jij wrijft gewoon terug dat heel Nederland aan het schaatsen is met snert
was het niet GRABBELTON?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef linebear het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |