Inderdaad 'De kleine uien' In het Nederlandsquote:
Feola ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef superjood het volgende:
Tijdens het WK 1958 werden Pelé en Garrincha de eerste wedstrijd op de bank gehouden door de coach. Wat is zijn naam.
Ze verloren nog nooit een interland als ze samen speelde.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef tong80 het volgende:
Brazilië speelde meer dan 30 interlands met Péle en Garrincha. Wat is er uniek in die wedstrijdreeks ?
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona in 92 de EC-1 won ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef superjood het volgende:
[..]
Ze verloren nog nooit een interland als ze samen speelde.
Koeman iig niet dus ik denk Stoichkovquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona in 92 de EC-1 won ?
Shit ik dacht dat je er in zou trappenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef superjood het volgende:
[..]
Koeman iig niet dus ik denk Stoichkov
Nee die stopte de bal voordat Koeman schootquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef superjood het volgende:
Waar begon Juan Esnaider zijn profloopbaan.
Nee geen topclubquote:
Nee maar Ayala en Germán Burgos gingen wel via die club naar River Plate.quote:
Ik ken geen onbekende clubs uit Argentiniëquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:35 schreef superjood het volgende:
[..]
Nee maar Ayala en Germán Burgos gingen wel via die club naar River Plate.![]()
Of is hij dan toch te moeilijk?
Ook niet, zal ik het antwoord dan maar verklappenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:41 schreef Radegast het volgende:
Banfield?
Wie kent ze niet ?quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef fanneke het volgende:
Ferrocarril?
Barca?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:06 schreef superjood het volgende:
Van welke club is dit de bijnaam Los Periquitos
quote:
Spaanse club die de finale van de uefa cup finale 2007 tegen Sevilla speelde.quote:
Is goed. Er is er nog 1. Was tot voor kort bij Co in Salzburg.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef superjood het volgende:
Jordi Cruijff speelde er 1 seizoen meer weet ik er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |