Man ik kick het topic al jaren omhoogquote:
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
Is dat niet die keeper van Lazio, Balotta?
Van Der Gouw toch. Al dacht ik dat Jongbloed nog ouder was..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Ik weet wel die de ous\dste bankzitter is ooit zonder in te vallen in Nederland.
Was vorig seizoen en een keeper.
Die speelden op oudere leeftijd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Van Der Gouw toch. Al dacht ik dat Jongbloed nog ouder was..
Burdenski speelde voor Vitesse na zijn veertigste.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Van Der Gouw toch. Al dacht ik dat Jongbloed nog ouder was..
dat merk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik kick het topic al jaren omhoog
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
Is dat niet die keeper van Lazio, Balotta?
Was het jaren lang.quote:
Oudste speler in de Eredivisie - 44 jaar, 9 maanden en 14 dagen - Jan Jongbloed (Go Ahead Eagles) (1985)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het jaren lang.
43 dacht ik.
Maar er zijn ouderen gekomen inmiddels ik weet niet meer wie.
Wim Kwakman van Volendam was volgens mij jongerquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef methodmich het volgende:
In de eredivisie wel, in het Nederlands betaald voetbal is het Paul van der Meeren, die als keeperstrainer van Telstar op zijn 47e nog eens een rentree maakte.
De jongste is volgens mij nog altijd Guido Budziak, die 15 was bij zijn debuut voor Eindhoven.
Wou het net typenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef methodmich het volgende:
In de eredivisie wel, in het Nederlands betaald voetbal is het Paul van der Meeren, die als keeperstrainer van Telstar op zijn 47e nog eens een rentree maakte.
De jongste is volgens mij nog altijd Guido Budziak, die 15 was bij zijn debuut voor Eindhoven.
Ballotelli - Mario Been/Leo Beenhakker - Roberto Carlosquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:12 schreef dennis00 het volgende:
Is er nu nog een actieve vraag?
Zo nee, dan hierbij:
• Welk Italiaans talent is volgens Mourinho een luiaard? (foto)
• Welke coach staat met één been in de kuip? (Antw: Kryptisch en vooral nog onzeker en incorrect)
• Welke Braziliaanse links-back is bekend om z'n uitstekende vrije stappen? (36 jaar oud)
Of is dit niveau te laag![]()
• Welke Duitse spits voelde in 2000 bij AC Milan?
• Welke spits is de topscorer van Turkije?
• Wat is de top3 Nederlandse caphouders?
• Welke spits is de topscorer van het Nederlands elftal?
Velosoquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef Omnifacer het volgende:
Wie miste de beslissende penalty in de EC1-finale van 1988 tegen PSV?
Van Aerle?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef tong80 het volgende:
Wie schoot de beslissende penalty erin voor PSV in de EC-1 finale van 88 ?
De laatste penalty was van Anton Janssen dacht ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef tong80 het volgende:
Wie schoot de beslissende penalty erin voor PSV in de EC-1 finale van 88 ?
Juistquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef belanov het volgende:
[..]
De laatste penalty was van Anton Janssen dacht ik?
Man U. Is goed. Hij zei dat zelfs Jesper Olsen er was mislukt en daarom het niet aandurfde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef De_Hypotheker het volgende:
Man Utd, hij ging naar Kortrijk?
Nee toch, Man Utd. wist ik niet, maar volgens mij ging hij ook naar Kortrijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man U. Is goed. Hij zei dat zelfs Jesper Olsen er was mislukt en daarom het niet aandurfde.
Kortrijk is fout.
Dacht ik ook, ik twijfelde over Man U maar Kortrijk was ik vrij zeker vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee toch, Man Utd. wist ik niet, maar volgens mij ging hij ook naar Kortrijk.
Ik had het nog steeds over Rijndersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef tong80 het volgende:
Willy Dullens met Ajax Fortuna Sittard ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef tong80 het volgende:
Ok verkeerd begrepen.
Dat moet Go Ahead wel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |