Human Resource - Dominator?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef Sqoudson het volgende:
Ik zoek echt de titel van het nummer, waarin je hoort:
DOMINATOOOOOOOOR!
Kan er gewoon niet meer opkomen
Iemand?
... Hij was daar gewoon in de studio..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:10 schreef julian6 het volgende:
Thunderdome is weer lekker bezig met the Demon Dwarf op Thunderdome 08![]()
Angerfist - Radicalquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef Sqoudson het volgende:
Ik zoek echt de titel van het nummer, waarin je hoort:
DOMINATOOOOOOOOR!
Kan er gewoon niet meer opkomen
Iemand?
Ff checken, tracklist ziet er al interessant uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nu G-Town Madness Live @ Thunderdome 2008.
Thunderdome Radio moest 't zijn... had het een beetje verkeerde verstaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:18 schreef fathank het volgende:
Demon Dwarf op Thunderdome '08? Heb ik iets gemist...?
x2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G Town madness was zo dodelijk vet gelijk ff downloaden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Best wel koningsplatenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Koepert het volgende:
Buck em Down
Come as one dus
Let it Bump
Here it comes
The Hustle
Jepquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef julian6 het volgende:
http://www.discogs.com/release/1258022
Heerlijke tracks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |