Ja, te gek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
Wat ook wel gaaf is, is als je in een vliegtuig zit, en je ziet dan in de verte een ander vliegtuig in tegenovergestelde richting vliegen. Twee keer 900 km/h, hoppa! Dat gaat HARD! Zou iedereen eens moeten doen.![]()
p.s deze aktiviteit kan ook prima zonder Annemarie Thomas of Ankje van Grunsven.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
ff voor de duidelijkheid: Mijn huis is al schoon!
(ziet achter de andere comptuers allemaal vrouwen in de stress schieten - "Oh kut, ik moet nog wassen, strijken, stofzuigen, afwassen, stoffen, vegen, wc's doen, boodschappen doen, afvoer ontstoppen en een nieuw tuinhuisje bouwen...")
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Nou mijn huis nog niet!
![]()
Ik hoef alleen geen tuinhuisje, de rest moet ik nog doen.
Kon jij voor dit weekend geen kaarten krijgen, of had je wat anders te doen. Of ga je morgen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef lies1958 het volgende:
He bart je ex vriendin stond net in beeld met de mooiste schaatser ooit. (van velde)
Nee wij waren uitgeloot voor de kaarten er zijn nog maar 2000 losse kaarten te koop in een toernooi de rest is voor sponsoren enzo. We gaan nog eind van de maand waarschijnlijk naar de wc in erfurt toe.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kon jij voor dit weekend geen kaarten krijgen, of had je wat anders te doen. Of ga je morgen?
Leuk, die Jaques Rogge - iek wiel graak een elfstedentokt zien.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh en Liesje - dat is weer een tientje
Jij turft, hè? Gaan we een keer vreselijk van zuipen (en dat wordt dure drank, want Liesje leert het nooitquote:
Ik dacht dat het in het LekkerSimpelFonds ging.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij turft, hè? Gaan we een keer vreselijk van zuipen (en dat wordt dure drank, want Liesje leert het nooit)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
I case my rest![]()
Oh en Liesje - dat is weer een tientje
Ja. Daar schiet ik echt van in de stress.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
(ziet achter de andere comptuers allemaal vrouwen in de stress schieten - "Oh kut, ik moet nog wassen, strijken, stofzuigen, afwassen, stoffen, vegen, wc's doen, boodschappen doen, afvoer ontstoppen en een nieuw tuinhuisje bouwen...")
Je krijgt één punt voor assertiviteit, maar min twee omdat je zo snel reageerde op 'het huis moet nog schoon'. Toch een verkapt schuldgevoel, dus je komt er niet mee weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt niet!!! Ik zei geen sorry, en gebruikte ook niet de verboden (!) smiley!
![]()
Ik deed zo:En die is stoer, dus mag ik een tientje terug uit de pot pakken!
In het kader van de vorige zin, is dit gewoon een misser van de eerste orde. tenzij je reeds sokken bent wezen kopen. En dat is weer triest omdat het dan waarschijnlijk je eerste actie van de dag wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Daar schiet ik echt van in de stress.
Schopt nog even wat stof onder de bank.
Koopzucht bevredigd met sokken.
Ik HEB mijn koopzucht bevredigd. En nee, dat was niet mijn eerste actie van de dag. Wel de laatstequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef dieenebart het volgende:
In het kader van de vorige zin, is dit gewoon een misser van de eerste orde. tenzij je reeds sokken bent wezen kopen. En dat is weer triest omdat het dan waarschijnlijk je eerste actie van de dag was
Ik had ze écht nodig, want in zowat al mijn sokken zaten gaten of je kon er bijna doorheen kijken.quote:
Heb je nog zalm?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik HEB mijn koopzucht bevredigd. En nee, dat was niet mijn eerste actie van de dag. Wel de laatste.
Anders nog iets?
Ja. Nog een beetje. Één of twee moten in de vriezer. Moet ik wat naar je opsturen?quote:
In deze uitzending van Kreatief met een Knoop in je Zakdoek: Sokken zonder gaten. Hoe krijg je ze aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had ze écht nodig, want in zowat al mijn sokken zaten gaten of je kon er bijna doorheen kijken.
Leg het maar buiten op straat. Als de aarde draait, glijdt het zo naar Bussumquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Nog een beetje. Één of twee moten in de vriezer. Moet ik wat naar je opsturen?
Heb je wel mooie sokken gekocht, of gewoon functionele?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had ze écht nodig, want in zowat al mijn sokken zaten gaten of je kon er bijna doorheen kijken.
Ja jonguh! Je snapt toch wat ik bedoel! Gaten bij mijn tenen. En ik stop geen sokken. Dat is zo 1944. Alhoewel ... toen stopten ze die sokken waarschijnlijk in een pan sneeuwwater om er soep van te trekken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef dieenebart het volgende:
In deze uitzending van Kreatief met een Knoop in je Zakdoek: Sokken zonder gaten. Hoe krijg je ze aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |