wil ik wel geloven dat je schrok.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef beequeen het volgende:
Kanonne, wat ben ik geschrokken vannacht zeg. Banjeren er ineens 4 man sterk door je huis. 2 Brandweerwagens en 2 politiewagens in de straat, iedereen wakker natuurlijk en Vic maar lachen.De rookschade valt mee, wel zit alles onder een dikke laag roet dus ik ga maar eens aan de slag hier. Bedankt Vic.
Ze stond daar in haar badjas zonder make up, huis vol met uniformen. Me dunkt dat die moet bloeden. Langzaam en pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
Pfff kan een keertje gebeuren toch, dat je er een blok hout te veel op legt. Alsof-ie het expres deed. Stelletje feeksen.
En tuurlijk moet-ie zelf poetsen, maar laat 'm eerst effe lekker z'n roes uitslapen.
Wraakzuchtige wijven: bloeden moet-ie! :Bral blaat.
Je mist zo het punt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
O, ik mis nog: Teele huis had wel af kunnen fikken! De hele stráát! Eigenlijk is het een potentiële massamoordenaar!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze stond daar in haar badjas zonder make up, huis vol met uniformen. Me dunkt dat die moet bloeden. Langzaam en pijnlijk.
Je zit nu je zelf te quoten én je vindt het schattigquote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je zit nu je zelf te quoten én je vindt het schattig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja.
Is dat not done of een forum als deze want dan houd ik er onmiddelijk mee op.
Ik ga volgende maand naar de Librije.
Is not done. Wacht dan gewoon even tot ik wakker ben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja.
Is dat not done of een forum als deze want dan houd ik er onmiddelijk mee op.
Ik ga volgende maand naar de Librije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En in een badjas voor een stel mannen in uniformen staan, daar drómen jullie van! Maar iRL is dat ineens erg?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze stond daar in haar badjas zonder make up, huis vol met uniformen. Me dunkt dat die moet bloeden. Langzaam en pijnlijk.
quote:
Ja lekker he. Vooral omdat we voor de 2e achtereenvolgende keer geen kaarten konden krijgen. Wij gaan al 20 jaar met vriendinnen naar wedstrijden in binnen en buitenland en verdomme voor heereveen kunnen we als echt trouwe schaatsfans niet eens meer kaarten krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef blomst het volgende:
de wekelijkse boodschappen zijn weer binnen, en het was zowaar rustig in de winkels.
nog een uurtje en dan weer schaatsen op tv
Ik heb het idee dat Bokko wel eens kan winnen op de 1500. Die is in topvorm voor zijn doen. Hoop het trouwens dan wordt het een beetje spannend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef dieenebart het volgende:
Hup Wüst! Rij in een wak!![]()
Strax de 1500 meter? Ik gok op Kramer...
Ben wel een paar keer in Thialf geweest (had ooit verkering met Annamarie Thomas een schaatster namelijk) en de sfeer daar is wel te gek. oorverdovend is misschien een beter woord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Bokko wel eens kan winnen op de 1500. Die is in topvorm voor zijn doen. Hoop het trouwens dan wordt het een beetje spannend om naar te kijken.
Maakt mij nooit zo uit wie er wint als het maar mooi is om naar te kijken. Ben trouwens helemaal fan van een buitentoernooi zoals in inzell in 2005 de wk afstanden. IJskoud en sneeuw zoals het hoort.
2 jaar geleden in Collalbo zaten we op de tribune met een tshirt aan in de zon was het overdag 16 graden ipv sneeuw en kou.
Oh seurry heur. Wist niet dat zulks verboden was. Zal m'n nick aanpassen ook, danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[/namedropping]
Was een grapje man. Pot, ketel, zeurpiet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh seurry heur. Wist niet dat zulks verboden was. Zal m'n nick aanpassen ook, dan![]()
[/zeurpiet]
Ja dat weet ik nog dat je met annemarie naar wedstrijden kwam. Kan me nog voor de geest halen dat je bij een nk in januari in een driekwartbroek langs de baan stond. Was in utrecht toen op de vechtsebanen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben wel een paar keer in Thialf geweest (had ooit verkering met Annamarie Thomas een schaatster namelijk) en de sfeer daar is wel te gek. oorverdovend is misschien een beter woord.![]()
Eigenlijk zou iedereen een keer bij een grote schaatswedstrijd moeten kijken, gewoon voor het idee. Die gasten (en meiden) rijden Zo. Verschrikkelijk. Hard.
Oh een garpje!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was een grapje man. Pot, ketel, zeurpiet.![]()
[/mierenneuker]
Anyhoe, ze gaan inderdaad belachelijk snel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |