Ze hebben wel kekke kleurtjes, maar veder dient een sok wmb gewoon functioneel te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je wel mooie sokken gekocht, of gewoon functionele?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja jonguh! Je snapt toch wat ik bedoel! Gaten bij mijn tenen. En ik stop geen sokken. Dat is zo 1944. Alhoewel ... toen stopten ze die sokken waarschijnlijk in een pan sneeuwwater om er soep van te trekken.
Yep, aangevuld met boomschors en balletjes klei in plaats van gehaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja jonguh! Je snapt toch wat ik bedoel! Gaten bij mijn tenen. En ik stop geen sokken. Dat is zo 1944. Alhoewel ... toen stopten ze die sokken waarschijnlijk in een pan sneeuwwater om er soep van te trekken.
Kekke kleurtjes ben ik helemaal voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben wel kekke kleurtjes, maar veder dient een sok wmb gewoon functioneel te zijn.
Nee, geen schuldgevoel, ik was gewoon jaloers dat jij al klaar was. 5 euro wordt het.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je krijgt één punt voor assertiviteit, maar min twee omdat je zo snel reageerde op 'het huis moet nog schoon'. Toch een verkapt schuldgevoel, dus je komt er niet mee weg.![]()
LekkerSimpelfonds is reeds opgeheven - over twee dagen gaat het dooien, dat redt'ie nog wel
Nou, in mijn verbeelding werd de soep getrokken van mijn eigen sokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pff, jij kan ook nix hebben. Zeker nog nooit de een oorlog meegemaakt
Peter!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat behoorlijk goed met dat een paar weken afstand nemen tot FOK!![]()
En ik heb voor de 2e keer deze week de hele nacht niet geslapen, dit keer zelfs ondanks 2 grote Temazepams.
Dan maar.
Een BQ, ik moest ook wel lachen bij het idee dat je man laveloos op de grond lag bij de openhaard, terwijl de brandweer de kamer binnenliep.![]()
Geen gewonden gevallen, dus dan mag dat.
Dan wordt Olde Heuvel kampioen. Die doet vast een stuk blijer dan Kramerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat kramer op z'n snuit gaat.
Lies: hier zit de catch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen schuldgevoel, ik was gewoon jaloers dat jij al klaar was. 5 euro wordt het.
Dat bedoel ik, maar helaas, hij heeft hem goed uitgereden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wordt Olde Heuvel kampioen. Die doet vast een stuk blijer dan Kramer
Yep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb laatst nog: wespen op de appeltaart voor je in het topic gezet, had je dat gezien?
Dat is niet echt een blije eikel ofzo. Beetje zo'n nuchtere.... schaatser.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wordt Olde Heuvel kampioen. Die doet vast een stuk blijer dan Kramer
Dat is toch de vader van Sven?quote:
Ik vind teamsporten eigenlijk ook leuker om naar te kijken. Dan doet er nog eens iemand iets onverwachts (hoewel Usain Bolt lang in de herinnering zal blijven).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar helaas, hij heeft hem goed uitgereden.
Ik zie ook liever een blijere winnaar dan die arrogante Kramer.
Bart: Ik hoef mijn huis ook niet schoon te maken, en zeker niet omdat andere mensen het ook doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lies: hier zit de catch.
Je hoeft je huis niet schoon te maken omdat de rest dat ook doet.![]()
Dan ben je gewoon een meelopert.
Goed nieuws Lies.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En misschien heb ik een huisje.![]()
Ik dacht dat die gekke Friezen dat met een Y schreven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij parate (en volstrekt nutteloze) kennis is dat Iep.
Iep Kramer.
Dat zou tof zijn!quote:
Vanaf dat we de knoop (Ja toepasselijk he? Speciaal voor jou! ) Hadden doorgehakt heeft hij niets meer gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Coos het volgende:
Lies kan beter niet "hij" het huis schoonmaken? Kan ie vast oefenen want jij moet er toch uit.
En gewoon nog een keer verontschuldigen. Gaat lekker zo met de stand in de pot!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bart: Ik hoef mijn huis ook niet schoon te maken, en zeker niet omdat andere mensen het ook doen.
Ik ben een hele slechte huisvrouw, (zei ze zonder blikken of blozen) en dat ik nu aan het schoonmaken ben is niet om aan welk verwachtingspatroon dan ook te voldoen, maar omdat het anders misschien wel eens schadelijk kon worden voor de gezondheid zeg maar. En omdat er geen glazen meer schoon zijn, en ik er zat van ben, om steeds een glas te moeten afwassen.
En misschien heb ik een huisje.![]()
Dacht ik ook en dat schreef ik ook als eerste, maar dat zag er zo gek uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gekke Friezen dat met een Y schreven.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gekke Friezen dat met een Y schreven.
He joh zoek je ruzie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat kramer op z'n snuit gaat.
Hoef je in ieder geval niet meer naar een warm landquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Wel treurig trouwens dat het in Friesland nauwelijks vriest terwijl het in Limburg `s nachts - 15 is.![]()
Gelukkig lijkt het komende week iig overdag te gaan dooien.
Vies koud kutweer, dat is het.
Volgens mij gaat eenderde van mijn vakantiegeld naar de extra stookkosten.
Jij mag wel een tientje uit de pot pakken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
Geen verantwoording afleggen en geen wasjes draaien voor dead beat exen.
Geef me maar een dubbele vodka. Met één ijsblokje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef dieenebart het volgende:
Jij mag wel een tientje uit de pot pakken!
Coming up! Toastje met zalm erbij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef me maar een dubbele vodka. Met één ijsblokje.
Lekker!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:12 schreef dieenebart het volgende:
Coming up! Toastje met zalm erbij?
ff appels halen. en roomboterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Any chance op zelfgemaakte appeltaart?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En gewoon nog een keer verontschuldigen. Gaat lekker zo met de stand in de pot!
waar heb je (misschien) zicht op? In de buurt van waar je nu woont of lekker ver weg?
Wat??? Ik loop hier geld neer te tellen, zodat Cc het er weer uit kan halen? Het is mijn pot!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij mag wel een tientje uit de pot pakken!
Cool! Laat maar weten hoe laat het klaar staat!quote:
My Middle Namequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent gemeen!
![]()
Op een huisje in Den Haag, een bovenwoning, 3 kamers, en ook nog betaalbaar, in een leuke wijk, (Coos zijstraat van de fred) Ik heb het nog niet gezien ofzo, ik hoorde het van mijn moeder, die kende dan weer via via iemand enzo. Ik weet ook niet hoe groot het is, e.d
dacht dat je middlename "ene" was ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
My Middle Name![]()
opschieten dan! voor je het weet zit er een luizige kutstudent in!
thnx, maar vertelde het alleen maar om de situatie een beetje weer te geven... oftewel lekkker ff rust wheeehaa.. toch lief van jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
Oi, bommie, nog gecondoleerd met je moeder!
En dan kom je hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef versabommie het volgende:
kolere... ochtend en middag ijs- en sneeuwpret oftewel pa als pakezel met de slee en andere meuk hossen en sjouwen maar was de moeite waard.. nu mogen ze een uurtje of anderhalf op de DS... Pa ook ff rust![]()
M'n vader blijft hier de weekenden omdat mij Ma net een week of 6 geleden overleden is, maar die is er ook vandoor omdat hij een voet kreeg die 2 keer zo dik was als normaal... ontsteking, maar niet zo heel ernstig gelukkig.. mijn aanstaande net naar bed geschopt, want die heeft net als ik de halve nacht liggen spoken dus eik heb ik nu gewoon anderhalf uur rustmaak me gek!
dan zou mijn voornaam 'die' zijn. en daar luister ik dan weer niet naar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dacht dat je middlename "ene" was ?
doe ik zo ook.. maar ik moet smiddags niet langer dan een half uur liggen anders ben ik beetje living dead enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En dan kom je hier?
maak het nog gekker - zet de wekker!
Dat is wel een relaxte buurt Lies.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent gemeen!
![]()
Op een huisje in Den Haag, een bovenwoning, 3 kamers, en ook nog betaalbaar, in een leuke wijk, (Coos zijstraat van de fred) Ik heb het nog niet gezien ofzo, ik hoorde het van mijn moeder, die kende dan weer via via iemand enzo. Ik weet ook niet hoe groot het is, e.d
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dacht dat je middlename "ene" was ?
komt er dan bloed uit je hoofd en hou je je armen gestrekt voor je uit?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe ik zo ook.. maar ik moet smiddags niet langer dan een half uur liggen anders ben ik beetje living dead enzo
Mwah gek genoeg (let op dit gaat zo enorm keihard en krankzinnig klinken) zit er ik er niet mee op dit moment... Mijn collega die zijn ouders in tijd van 5 weken beide kwijt was vertelde me dat dat heel normaal is, ik moet mijn pa, mijn kids en mijn hele situatie een beetje op de rails krijgen dus ik zal het verwerken een endje later krijgen.. Enige wat ik er van merk ik dat ik snachts als ik ga slapen elke keer heel snel droom, dan in een droom van gemiddeld 5 minuten mijn Ma inene zie en dan recht op in bed zit klaarwakker.. tis allemaal heel pril maar ik ben er nog lang niet mee bezig.. vandaar de luchtigheid..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Snap ik, maar zes weken is nog pril. Anyhood, geniet van je uurtje rust!
Dan mag ie omgekeerd op mijn motorkap plaatsnemen. Heb ik er meteen een extra bumper bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef dieenebart het volgende:
komt er dan bloed uit je hoofd en hou je je armen gestrekt voor je uit?
Neuh, maar bijten doe ik wel gewoonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
komt er dan bloed uit je hoofd en hou je je armen gestrekt voor je uit?
Vind het niet krankzinnig klinken, hoor. Lijkt me zelfs een hele logische, natuurlijk reactie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef versabommie het volgende:
Mwah gek genoeg (let op dit gaat zo enorm keihard en krankzinnig klinken) zit er ik er niet mee op dit moment... Mijn collega die zijn ouders in tijd van 5 weken beide kwijt was vertelde me dat dat heel normaal is, ik moet mijn pa, mijn kids en mijn hele situatie een beetje op de rails krijgen dus ik zal het verwerken een endje later krijgen.. Enige wat ik er van merk ik dat ik snachts als ik ga slapen elke keer heel snel droom, dan in een droom van gemiddeld 5 minuten mijn Ma inene zie en dan recht op in bed zit klaarwakker.. tis allemaal heel pril maar ik ben er nog lang niet mee bezig.. vandaar de luchtigheid..
grinnikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ie omgekeerd op mijn motorkap plaatsnemen. Heb ik er meteen een extra bumper bij.
oh gelukkig. Carpe Jugulum!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, maar bijten doe ik wel gewoon
Ik dacht dat jij appels was halen. En roomboter. En doe dan ook meteen maar slagroomquote:
Is het ook, maar vinnet voor mezelf ook nogal onwezenlijk... Laatste keer dat ik erom gehuild heb was 6 weken geleden toen ik op de crematie gesproken had.. ( ook geen aanrader trouwens) ... 's avonds met de hele familie compleet doorgezakt en gelachen, sinds die dag geen seconde de meer, denk er ook niet aan, al zou ik willen .. mensch heeft zo zijn eigen fijne afweergeschut denk ik dan ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind het niet krankzinnig klinken, hoor. Lijkt me zelfs een hele logische, natuurlijk reactie.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is wel een relaxte buurt Lies.
Nog wel
kan die voor mij gelijk ff shag meenemen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij appels was halen. En roomboter. En doe dan ook meteen maar slagroom.
heb je het nu gewoon over schaamhaar-roos?quote:
Stomme teennagels!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee, ik kom niet op geen stijl eigenlijk, alleen op dumpert.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is toch die GeenStijl kreet.![]()
Of vergis ik me.
yeps.. nix mis mee toch ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is toch die GeenStijl kreet.![]()
Of vergis ik me.
jij kan je beneden-klauwen toch zo in je nek legguh?quote:
mwah ik vind dat er teveel onder het tapijt geschoven wor, dus niets mis mee!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het een nare onderbuiksite.
Oh, dat kutspel. Ik ben ermee gekapt.quote:
Ik kan alleen maar zeggen: Doe het niet Cc!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat kutspel. Ik ben ermee gekapt.
Misschien zo toch nog eens een poging wagen.
Spel is gewoon regelrecht door de duistere prins gemaakt!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen: Doe het niet Cc!
Jij snapt de satire nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het een nare onderbuiksite.
Waar ben je gestrand?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen: Doe het niet Cc!
quote:
Oh, gelukkig.quote:
Doe 10e lukt dus gewoon niet hè. Mag weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja erg zijn die he?![]()
Ik haat ze!
whahahah woord komt net voor bij mijn zoontje van 6 in het spel robbie konijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Ik voel me acuut opgelucht.
(die gewoonte om dan zo`n moeilijk woord als acuut te gaan controleren hebben jullie (behalve CC) zeker niet.
En dan binnen 5 minuten verbeteren.![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij kan je beneden-klauwen toch zo in je nek legguh?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel me acuut opgelucht.
(die gewoonte om dan zo`n moeilijk woord als acuut te gaan controleren hebben jullie (behalve CC) zeker niet.
En dan binnen 5 minuten verbeteren.![]()
Ja erg he? 82 vragen to go!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe 10e lukt dus gewoon niet hè. Mag weer helemaal opnieuw beginnen.![]()
De Fred in Den Haag? Volgens mij woonde mijn oma daar vroeger in de buurt. Ben er als kind vaak geweest.![]()
nee maar het maakt je wel gewild op de relatiemarketquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh.Maar daar heb ik niks aan bij dat stomme spel.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
hup....doodschieten!
Lerares pimpt kinderen
ik zeg ogen uit de kop prikken en schedel volschijten, vierendelen en voor de zekerheid napalmen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Doodschieten gaat te snel. Door een kudde stieren anaal laten verkrachten en er dan een roedel wolven op af sturen.
Acuut is een mooi woord. Die vergeet je niet zomaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik open de nieuwe alvast, op verzoek van Liesje uiteraard.
kweet nog wel een goede titel: "waar Ruud eigenlijk de verdiende winnaar zou wezen!"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik open de nieuwe alvast, op verzoek van Liesje uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |