Misschien heb ik het een paar keren gemist vandaag vanwege LDL.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:44 schreef DaMook het volgende:
Whehe mars door plork en de aannemers.
Ey L-L.quote:
Ook geen goed voorbeeld voor de jeugd, aldus een Britse minister.quote:
Vind deze wel meevallen. Smile is echt eenquote:
De artiesten van tegenwoordig jatten ook samples van bands van vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ey L-L.![]()
Lijkt deze track van Lilly Allen misschien niet op eentje van Little Boots?
Dan heb ik nog liever James Blunt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind deze wel meevallen. Smile is echt eenplaat . . .
Ik werd er zowaar 'n beetje vrolijk van. Waarschijnlijk omdat ik Mars verwachtte.quote:
Dat is ook heel ergquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever James Blunt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad waar zijn die tieten van daarnet?
Niet dat ik weet. Vind het wel op een ander nummer lijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ey L-L.![]()
Lijkt deze track van Lilly Allen misschien op eentje van Little Boots?
Waren de cafés dicht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:53 schreef TheZapster het volgende:
Heel Gelderland is op 3fm vandaag geloof ik
Hoe voelt dat als talentloze bij zoveel talent op school gezeten te hebben?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net... Ik heb zowel bij Vetpens als de gitarist van De Staat op school gezeten. Wat een kwaliteit allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |