Marjo-speciaal is wel alleen maar verkrijgbaar met frietquote:
Ja als jij dat zegt, zal iedereen dat wel vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
LOL. Mensen... niet alleen in België hebben ze friet. Hier in het bourgondische Brabant ook hoor. En geloof me.. het is vele malen beter dan patat, kom maar eens proeven
dat komt omdat je patat gewend bent...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja als jij dat zegt, zal iedereen dat wel vinden_!
Ik ben helemaal geen junkfood gewend!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat komt omdat je patat gewend bent...
och zonder friet smaakt het mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Marjo-speciaal is wel alleen maar verkrijgbaar met frietgeen smerige patat
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen junkfood gewend!
Nee. Je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
LOL. Mensen... niet alleen in België hebben ze friet. Hier in het bourgondische Brabant ook hoor. En geloof me.. het is vele malen beter dan patat, kom maar eens proeven
Oh wereldvreemd, dat verklaart allesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat goed!
maar eerlijk... het is net als met dat liggen en leggen van boven de rivieren... zo moeilijk is het allemaal toch niet?
quote:
Dat ik ongelijk heb is nog onwaarschijnlijker. Dus ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar dat is gewoonweg onmogelijk!
meer dingen zo hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat goed!
maar eerlijk... het is net als met dat liggen en leggen van boven de rivieren... zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Ja, beter hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer dingen zo hoor
mijn werkgever is zo'n adoptiegup uit Limburg, die begrijpt echt niet dat we boven de rivieren, bepaalde dingen anders noemen
het inlevingsvermogen onder de rivieren is dan ook heel anders als dr boven.
Wat zitten fout, Zuid-Nederland past bij nader inzien toch inderdaad beter bij België!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zijn die noordnederlanders zo koppig, geef gewoon toe dat jullie fout zitten
JA!quote:
Raspatat dat klinkt toch nietquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Raspatat dat klinkt toch niet, rasfriet klinkt veel beter
Rasfriet is een variant op friet. Rasfriet (of raspatat) wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen en in een machine te doen die er reepjes van perst die vervolgens gefrituurd worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd het is RAS patat http://nl.wikipedia.org/wiki/Raspatat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Rasfriet is een variant op friet. Rasfriet (of raspatat) wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen en in een machine te doen die er reepjes van perst die vervolgens gefrituurd worden.
In jouw wereld misschien. In de realiteit blijft het patat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Patat voor het plebsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:24 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
In jouw wereld misschien. In de realiteit blijft het patat.
Bah, dat klinkt heel smerig, patat is dus eigenlijk gemaakt van kunstmatige steeltjes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Raspatat is een variant op patat. Raspatat (of rasfriet) wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen en in een machine te doen die er reepjes van perst die vervolgens gefrituurd worden.
Maar dus wel patat. Friet bestaat alleen in sprookjes en in de hersenkronkels van de krankzinnigen (Zuid-Nederlanders)quote:
Het is wel de enige juiste waar ik vandaan kom. En Belgie is er niet mee begonnen, dat was Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
Het is friet. Het komt oorspronkelijk uit België, daarna is het vanuit het zuiden naar het noorden gegaan. Dat jullie zo eigenwijs er een andere benaming aan moeten geven maakt niet dat dat de enige juiste is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
Maar dat snappen die koppige idioten dus niet. Ze hebben volkomen ongelijk en dat is al vaak aangetoond, maar toegeven - ho maar. Het lijkt net alsof ze allemaal Irakese ministers van Informatie ziin.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
Het is friet. Het komt oorspronkelijk uit België, daarna is het vanuit het zuiden naar het noorden gegaan. Dat jullie zo eigenwijs er een andere benaming aan moeten geven maakt niet dat dat de enige juiste is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
friet klink helemaal nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:19 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor: frietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:08 schreef LangeJan het volgende:
Ok, niet boos worden hoor, maar het is allebei fout! Het is namelijk geen patat en/of friet...
Het zijn zijn gewoon gefrituurde reepjes aardappel. Niet meer en niet minder.
LOL. Ik zie je al staan bij de friettent.. "mag ik een grote bak van die gefrituurde reepjes aardappel met mayonaise?"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:08 schreef LangeJan het volgende:
Ok, niet boos worden hoor, maar het is allebei fout! Het is namelijk geen patat en/of friet...
Het zijn zijn gewoon gefrituurde reepjes aardappel. Niet meer en niet minder.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor: friet
Eten doen ze het allemaal, ook al weten ze dat zelf nietquote:
jij snapt hetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:12 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor: friet
Eten, zeggen; zolang het maar friet is is het lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eten doen ze het allemaal, ook al weten ze dat zelf niet
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:44 schreef Rekkie het volgende:
Zoals marjo84 zegt: FRIET! _! _!!_!!!_!!!!_!!!!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef marjo84 het volgende:
Rekkie heeft gelijk het is Patat!
Ik ben overstag en laat mijn puntige tietjes zien![]()
![]()
ja want wie in google wint is de beste hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Patat:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL285&q=patat&meta=lr%3D
=746.000 hits
Friet:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1G1GGLQ_NLNL285&q=friet&meta=
=418.000 hits
Zelfs Google zegt het! HET IS PATAT VERDOMME!!!!
Daarom moet je Hitler ook geen mother Teresa noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja want wie in google wint is de beste he![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 37.800.000 voor hitler (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 2.960.000 voor mother teresa (0,17 seconden)
Duidelijk geval van Hitlerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien... maar logisch, gezien de verdeling van de bevolking binnen Nederlandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Patat:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL285&q=patat&meta=lr%3D
=746.000 hits
Friet:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1G1GGLQ_NLNL285&q=friet&meta=
=418.000 hits
Zelfs Google zegt het! HET IS PATAT VERDOMME!!!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een democratisch Nederland ja. Daarom is patat dus de officiele Nederlandse term.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien... maar logisch, gezien de verdeling van de bevolking binnen Nederland
Vind je?quote:[..]
van mij mogen jullie best anders zijn hoor. Maar ik ga het geen patat noemen omdat jullie dat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Een democratisch Nederland ja. Daarom is patat dus de officiele Nederlandse term.
De reactie op de post ja, niet hitler natuurlijkquote:[..]
Vind je?
Maar patat is dus wel de norm, friet is slechts een woord uit een zuidelijk dialect.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
van mij mogen jullie best anders zijn hoor. Maar ik ga het geen patat noemen omdat jullie dat doen
Het is geen vergelijking. Niemand noemt Hitler namelijk moeder Theresa.quote:[..]
De reactie op de post ja, niet hitler natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |