abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 15 december 1999 @ 17:44:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_231678
Okee, het zal sommigen misschien zijn opgevallen dat ik ff een weekje of 2-3 weinig van me heb laten horen. Dit heeft te maken met voornamelijk Knorretje.. Wie is Knorretje hoor ik sommigen denken...
Ermmm.. Knorretje is het liefste meisje dat ik ken. Heb 'r ontmoet in de #FOK chatroom en we zijn nu iets meer dan 2 weken samen. En tja, love makes blind.. Ook voor FOK! zeg maar. Was even pre-occupied, maar ben nu onder zware druk van de Opper Knor weer aan de slag gegaan (dus jullie mogen haar wel ff bedanken )
Anyway, ik zal niet meer 24 uur per dag online zijn, da's gewoon niet mogelijk als je een relatie hebt, maar ik zal zeker meer aanwezig zijn en me weer ERG actief bezig gaan houden met het forum.

Voor iedereen die in de afgelopen weken geen reaktie van me heeft gehad, geen contact met me kon leggen of zich ignored voelde, mijn excuses hiervoor.
* Danny is gewoon hopeloos verliefd... Sorry.. .

Danny

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_231679

Danny, dit hoort dus in Feedback thuis. Fijn dat je Knorretje hebt gevonden daar niet van. Maar streng tegen ons, dan ook zelf het goede voorbeeld geven, nietwaar?

Jusqu'ici tout va bien...
  Admin woensdag 15 december 1999 @ 17:49:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_231680
nee, manono.. ik ben de maker van dit forum, dus post ik waar ik wil. einde discussie.
  woensdag 15 december 1999 @ 17:51:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_231681
Danny, echt hartstikke helemaal te gek voor je. Ben blij dat je het ook hier gepost hebt, kunnen we je hier ook van harte feliciteren . Heel veel geluk met je grote liefde onder de kerstboom.
  woensdag 15 december 1999 @ 17:52:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231682
Oei oei oei Danny, you womanizer!

Gefeliciteerd hoor.

Alleen wat heb jij met Manono gedaan dat ze zo fel is tegen je?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_231683
Danny, goed dat je het hier vermeld, zo is het duidelijk voor een ieder die zich afvroeg waar je was en waarom je niet reageerde.

Onwijs veel geluk met knorretje en geniet van elkaar, en knor niet teveel he? , denk hier maar aan,

een dag niet geknort is niet geleefd ,
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 15 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231684
Hi Badgirl

Nou eh, niet zo bar veel, behalve dat het onschuldige liefdeslied van Bolletje en Ludo bij BB ongein is weggehaald... Waarschijnlijk off topic. Vandaar.

pi_231685
danny pas op er is een mestoverschot dus oefenen mag, maar echt biggetjes maken moet je eerst vragen aan brinkhorst
kijk uit voor varkenspest dus knor veilig
pi_231686
Danny en Knorretje,

Ik ben heel blij voor jullie en wens jullie veel en en

Greetz Tina

woensdag 15 december 1999 @ 20:31:00 #10
1660 amappa
is BB a young one?
pi_231687
Danny, nu je er weer bent kun je dan even het topic verwijderen waar mijn username staat waar normaal het aantal reacties staan. Ze beginnen nu al te denken dat ik een hacker ben en dat is te veel eer voor amappa!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_231688
quote:
op 12-15-1999 om 08:31 PM schreef amappa het volgende:
Danny, nu je er weer bent kun je dan even het topic verwijderen waar mijn username staat waar normaal het aantal reacties staan. Ze beginnen nu al te denken dat ik een hacker ben en dat is te veel eer voor amappa!

Ben je helemaal gek geworden!!!!!!!

Dit topic is legendarisch Afblijven dus...

pi_231689
Danny, gefeliciteerd met je nieuwe lover en veel geluk.

Even een vraagje tussendoor hoor: hoe kom je in de #FOK chatroom?

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 15 december 1999 @ 20:56:00 #13
1660 amappa
is BB a young one?
pi_231690
quote:
op 12-15-1999 om 08:41 PM schreef Kozzmic het volgende:
Dit topic is legendarisch Afblijven dus...

Zal ik dan even uitleggen hoe ik dat gedaan heb . Dan is het gelijk niet meer legendarisch!

Maar ja ik moet wel bekennen dat ik er dikke pret om heb gehad . Dus als meer mensen dat vinden; Danny laat maar staan!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  woensdag 15 december 1999 @ 21:10:00 #14
959 opa
De man met de witte shawl
pi_231691
Wow Danny.

Hardstikke mooi man . Groetjes ook aan Knorretje.
Marijke geniet mee.

Overigens: Wat vind je van mijn nieuwe plaatje? Heb even m'n profieltje gewijzigd voor Aardkind. Trouwens Katjoeng zal ook wel tevreden zijn over m'n nieuwe plaatje.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_231692
een woord.......
maar ik durf niet
pi_231693
Gefeliciteerd Danny, altijd leuk om te horen als het ergens goed gaat in de liefde. Ik vroeg me inderdaad al af waar de opper-goeroe-vibe gebleven was de laatste tijd. Die vibe was dus even met iets anders bezig. Het is je gegund hoor.

Groeten uit Delft.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_231694
Hee, opa, ik zie helemaal geen plaatje, of ligt dat aan mij misschien????

woensdag 15 december 1999 @ 23:31:00 #18
959 opa
pi_231695
Sorry Elmo.
Ben niet zo goed met die gele griezeltjes.
En ook mijn verpleegster is woensdag na 13.00 uur vrij.
Kun jij in haar plaats die griezeltjes even voor mij invullen.
  Redactie Frontpage woensdag 15 december 1999 @ 23:33:00 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_231696
Gaaf Danny
Je ziet, Fok creert zelfs liefde en relaties! Dat er maar heel veeel mogen volgen!

Hou ons op de hoogte!

pi_231697
't spijt me, opa, zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van!
BTW Danny ,a lot of luck in love!!!!

woensdag 15 december 1999 @ 23:53:00 #21
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_231698
Gefeliciteerd Danny en Knorretje,
Maar....arme Bep. Doet al weken zo haar best. De weg van de liefde is grillig. Niet te hard Bep er zijn meer leuke op de wereld!

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 16 December 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

woensdag 15 december 1999 @ 23:56:00 #22
242 Pinball
Electric Monk
pi_231699
Nooit te beroerd om 'n handje te helpen:
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_231700
Danny,

ik heb je als een van de eersten kunnen feliciteren
kijk je nog even in het admin/forum naar een specifiekere reactie van mij?

mooi he, alles
  donderdag 16 december 1999 @ 00:31:00 #24
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_231701
* Tazz wil ook Danny en Knorretje feliciteren met hun geluk.

Kort van stof maar is ook al errug laat, misschien wijzig ik hem later wel...

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_231702
Fijn voor je Danny

Ik denk dat je nu wel in de zevende hemel bent

Van alles is weer waardeloos

donderdag 16 december 1999 @ 05:46:00 #26
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_231703
En ik al die tijd maar denken dat er iets gaande was met Cat. Of is Cat Knorretje? Of is Schanulleke abuis? Of is.. of is.. Nou ja, hoe dan ook gefeliciteerd, dat de liefde je goed mag behandelen, want, zoals een signature op dit forum al vermeld: liefde kan meer kapotmaken, dan drank kan herstellen, of in ieder geval iets van die strekking. Doei.
Life is what you make it.
  donderdag 16 december 1999 @ 06:38:00 #27
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231704
Hey Danny,

misschien wat te laat, maar toch uit het goeie hard, gefeliciteerd hoor !! En maar veel plezier in de liefde zou ik zo zeggen

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 december 1999 @ 14:11:00 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_231705
Beste Danny en Knorretje,

Dat ze hier er nu pas achter komen zeg...
Ik heb jullie allang gefeliciteerd

Enne, ff het rijtje Danny-aanbidsters van FOK!:
1) Cat (was erg geheimzinnig)
zie: i/s/Forum21/HTML/000307.html
2) ?? (vroeg Danny zelfs ten huwelijk, kan alleen niet meer op haar naam komen, dus als iemand dat nog weet)
3) Phileine (tenminste, dat leek zo)
4) Knorretje (eerste blijvertje)

[EDIT]Ik heb het gevonden, aanbidster 2 was Bep[EDIT]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 16 december 1999 @ 14:32:00 #29
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231706
quote:
op 12-15-1999 om 05:49 PM schreef Danny het volgende:
nee, manono.. ik ben de maker van dit forum, dus post ik waar ik wil. einde discussie.

CONVERSATIE OP HET BINNENHOF:

Een agent loopt over het binnenhof. Zijn blauawe pet prijkt trost op zijn hoofd, zijn knopen zijn gepoetst en dat heeft hij ook een keer met zijn gele rakkers in zijn gezicht gedaan. Voor de goede vertstaander onder ons; zijn tanden. Agent Willem, en dit is louter toeval, was op stap. En niet zomaar op stap, maar op een stevige surveillance met zijn nieuwe compaan Monana. Eerst was zij callgirl geweest maar via de helpdesk 112, had zij zich opgewerkt tot een stevige agente. Haar weelderige blonde lokken had zij verstopt onder de pet, haar lippen echter rood gestift. Net op het moment dat agent Willem hierover een stoere agentenopmerking wilde maken zagen zij op het binnenhof een ongewone verschijning: Wie zat daar op zijn hurken in een hoekje?
W; Volgens mij is het Wim!
M; Wim Wie?
W; Nee, niet Wim Wie, het is Wim Kok.
M; Wat doet hij daar?
W; Effe vragen..
Net ophet moment dat Willem wilde vragen
"Wat doet udaar, meneer Kok
verschoot Monana van kleur, Willem, hij hij... zit te schijten!
Willem die niet van een kleintje vervaard was moest nu toch ook wel even slikken. inderdaadin een hoekje van het binnenhof was president Kok mooie grote bruine rokende drollen aan het draaien.
Willem haalde eens diep adem, wat hij bij nader inzien niet had moeten doen want de penetrante zure lucht benam hem bijna zijn adem. Al prostend kwam hij echter wel tot de vraag:
Maar mener Kok wat doet u nu?
Dat kunt u toch niet maken durfde Monana nog te zeggen;
Wim Kok reageerde echter heel adrem, mewt zijn ogen in de fijne Ruudstand wist hij asl kreunend en zuchtend uit te brengen:"nee, monana.. ik ben de leider van dit land, dus post ik waar ik wil. einde discussie.
Beduusd van dit antwoord deden de agenten een stapje terug. "Waar heb ik dat meer gehoord "fluisterde Willem.
"waar moet dat heen met dit land, als zelfs de leider in alle hoekjes zit te schijten"
bracht Monana uit. En beiden liepen met een treurig gevoel van het binnenhof richting Macdonalds voor eel lekkere bruingebakken Hamburger.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 16 december 1999 @ 14:52:00 #30
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_231707
quote:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op geen enkele manier mogelijk om dit beter en duidelijker te zeggen!

pi_231708
* Hawkwind feliciteerd Danny en Knor.

En een tip voor knor: laat je niet fokkeeee!
Of wel natuurlijk, nou ja alles op zijn tijd.
gedverdikkeme, ik lijk Ruud wel
------------------
"watch out where the huskies go
and don't you eat that yellow snow"

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 16 December 1999).]

Ik ben online
  Moderator donderdag 16 december 1999 @ 16:33:00 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_231709
quote:

Daar valt weinig tegen in te brengen. You got the power. Erg symphatiek vind ik het echter niet, om zo te reageren.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 16 december 1999 @ 16:50:00 #33
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_231710
Maak je geen zorgen, Danny, het was hier een dolle boel tijdens jou afwezigheid. Woeste orgie die zijn weerga niet kent! We hebben elkaar virtueel terdege in de lichaamsholten gevisiteerd. Er was een zekere losbandigheid, losheid, hoe leg je dat uit aan iemand die er niet bij was. Ook wij waren allen bevangen door de De Liefde, maar bleven er wel gewoon bij tikken.
Lees je knorretje wel iedere avond mijn stukje voor, want dat moet namelijk.
Vanavond zal ik een thematisch scharrelvee stukje voor jullie schrijven.
De groeten, jij oude karbokluiver.
Fijn dat je er weer bent.

Nico Dijkshoorn

donderdag 16 december 1999 @ 16:53:00 #34
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231711

Doordevil wat ben jij gestoord en waar haal je die onzin vandaan???!!!

quote:
op 12-16-1999 om 04:50 PM schreef doordevil het volgende:
...blabla...
Nico Dijkshoorn

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 16 december 1999 @ 16:59:00 #35
374 beelzebub
master of disaster
pi_231712
nou Danny en Knorry veel suk6 samen met z'n tweetjes. Nu weet ik ook waarom @FOS4 niet reageerde op #FOK.

PS De reactie op manono van Danny vond ik een beetje overdreven, want eerlijk is eerlijk, andere niet-BB topics worden WEL gesloten/overgeplaatst. Behalve de smileys en andere topics die van Danny komen. Ik berijp wel dat hier de meeste bezoekers komen, maar dan kan je net zo goed al die andere forums afschaffen en er 1 gigagroot forum van maken. Nu het forum BB-ongein ook zahctjes doodbloed, kan je makkelijk met 1 BB-forum verder. BB en alles daaromheen

donderdag 16 december 1999 @ 17:54:00 #36
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231713
Hummmmm......
Was Danny dan toch zwanger?

Snel gedaan knorretje!

Leuk hoor, maarreeehhhh nu niet ons gaan verwwarlozen hoor anders worden we jaloers!

Groetjes, en veel succes,

Casey

donderdag 16 december 1999 @ 18:48:00 #37
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_231714
quote:

Some animals are more equal then others....

Mmmm, van wie waren die woorden ook al weer, en wat schreef hij verder nog?

pi_231715
quote:
op 12-16-1999 om 06:48 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:

Some animals are more equal then others....

Mmmm, van wie waren die woorden ook al weer, en wat schreef hij verder nog?

Als je de volgende keer je quote voor de volledigheid even wilt aanvullen, dan weten we meteen dat ie hier niet van toepassing is...

Maar goed. Ik ben wel zo'n lekker dier dat ik hem gelijk geef.

donderdag 16 december 1999 @ 20:43:00 #39
959 opa
pi_231716
Sorry Fly, maar Aldous Huxley is nog geen Eric Blair.

Groeten van Marijke. Nu in het Skakerrak op weg naar Kotka.

pi_231717
quote:
op 12-16-1999 om 08:43 PM schreef opa het volgende:
Sorry Fly, maar Aldous Huxley is nog geen Eric Blair.

Ik ga er maar van uit dat je dat Aldous Huxley als een grapje bedoelt?
Fly probeerde alleen maar om dit topic alsnog over Big Brother te laten gaan.

mooi he, alles
pi_231718
quote:

Hmm..hangt ervan af hoe je het woord 'maker' interpreteert...

Verder gefeliciteerd hoor, Knorretje en Danny

vrijdag 17 december 1999 @ 09:35:00 #42
798 voyeur
bemoeit zich
pi_231719
Ha die Moor,
We krijgen op de oude dag nog last van consensus Je hebt al weer gelijk. Bij de laatste telling bleken er 2172 makers van dit forum te zijn.
Danny opende toevallig deze koffieshop voor tieners en toen vielen er plots tweeduizend idioten binnen. Ogenschijnlijk volwassen mensen die zonder enige moeite een topic vullen met de vraag hoeveel liter bier er in een Legoblokje gaat
Nee Danny, het zou hier een stille bedoening zijn zonder al die obsessieve posters. Wij zijn de makers: jij biedt slechts de gelegenheid.
Zo zie je maar: liefde maakt echt blind

Overigens oprecht van harte gefeliciteerd met je grote liefde; heb er ook last van en dat dankzij Fok! dus ben je zowieso voor eeuwig dankbaar..

Here we are now, entertain us.
pi_231720
Need no say no more vo!!
Ik ben online
  vrijdag 17 december 1999 @ 10:10:00 #44
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_231721
quote:
op 12-17-1999 om 09:35 AM schreef voyeur het volgende:
Overigens oprecht van harte gefeliciteerd met je grote liefde; heb er ook last van en dat dankzij Fok! dus ben je zowieso voor eeuwig dankbaar..

Voyeur, ook jij gefeliciteerd. Dus je bent me toch ontrouw geworden Mijn intuitie heeft mij in ieder geval niet in de steek gelaten! Zal vandaag even moeten maar wens jullie veel geluk en

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 17 December 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_231722
Tja Danny, sluit me helemaal met al degene aan, die zich hier af vragen, wie de makers van dit forum zijn.
Beetje meer respect graag.
Let wel, ik zie mezelf niet als maker, wel als iemand die er een beetje voor zorgt, dat de reclamegelden, niet alleen de kant van veronica opgaan.
Mooi meegenomen toch.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 17 december 1999 @ 11:14:00 #46
959 opa
pi_231723
quote:
op 12-17-1999 om 12:42 AM schreef phileine het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je dat Aldous Huxley als een grapje bedoelt?
Fly probeerde alleen maar om dit topic alsnog over Big Brother te laten gaan.

Verrek ja; ik heb me vergist. Neem me niet kwalijk Fly, je had toch gelijk.

Admin vrijdag 17 december 1999 @ 11:58:00 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_231724
Mijn reaktie op Manono was wat overtrokken, waarvoor excuus, maar de discussie over waar belangrijke mededelingen van de admins horen is al eens gevoerd. Ik had 't in Feedback kunnen zetten, maar hoeveel mensen hadden het dan gelezen ?

Moor en Voyeur hebben gelijk bij de interpretatie van wie de inhoud van het forum verzorgen, maar ik heb er een goeie 2 maanden werk ingestoken om de boel online te krijgen. Scripts verbouwen etc. Op z'n minst heb ik dan het recht om zo nu en dan eens iets te plaatsen waar het wellicht niet hoort zodat veel mensen er meteen van op de hoogte zijn.

Ik zeg 't nu maar vast: Als het nieuwe forum op het punt staat online te gaan en er gaat getest worden, dan zal ik hier - wederom off-topic - in dit forum over berichten.

Nogmaals excuus aan Manono voor mijn licht overtrokken reaktie, maar ik was een beetje pissed off op dat moment. Mid-life crisis ? Ongesteld ?? Of gewoon het zoveelste topic moeten sluiten in BB - Minder Serieus ???
Ik weet 't niet.

Verder is het zo dat ik er geen gewoonte van maak off-topic te posten. Dat gebeurt zo nu en dan en dat gaat dan altijd om 'redelijk' belangrijke mededelingen mbt de site. Ik vind dat persoonlijk nogal wat anders dan de gemiddelde off-topic berichten die ik hier zie. Het is gewoon om zoveel mogelijk mensen te bereiken zodat iedereen weet hoe het komt dat bv mijn icq uit staat, ik niet online ben etc.

Zit nu trouwens in Zwolle en ben pas Zondag weer terug als alles meezit. Probeer wel elke dag online te zijn hier in de bieb, maar er staan maar 3 internet pc's hier, dus of dat gaat lukken weet ik niet. Ik doe m'n best iig.
Zijn er toevallig problemen ergens mee, post ff wat in feedback en ik (of een van de andere admins) zal er zsm naar kijken.

Admin vrijdag 17 december 1999 @ 12:01:00 #48
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_231725
O ja.. En iedereen bedankt voor de gelukwensen natuurlijk
Alles gaat vooralsnog uitstekend en met de dag beter. Dat kan alleen maar zijn omdat iedereen (?) hier ons een warm hart toedraagt natuurlijk !

THX !!

vrijdag 17 december 1999 @ 12:22:00 #49
1464 ART
FOK!member
pi_231726
Danny en knorretje, ook namens mij van harte gefeliciteerd.

Ik begrijp nu ook waarom ik een paar weken geleden ineens niets meer van je hoorde

En wat het forum betreft. Volgens mij ben je inderdaad de maker van het forum, zoals Enzo Ferrari de maker van de Ferrari is. De posters geven er invulling en glans aan, zoals Niki Lauda de Ferrari als beste wist te besturen.

En Voyeur, heeft jouw nieuwe geluk iets te maken met je bijdrage aan het VARAgids-verhaal? (maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor).

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_231727
* Knut wil wewl een foto-tje zien van knorretje.

* Knut is wel benieuwd hoe goed danny gescoord heeft .
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 17 december 1999 @ 13:15:00 #51
568 Juul
Is gewoon lief
pi_231728
quote:
Van Knut - 17 December 1999 @ 12:57. * Knut wil wewl een foto-tje zien van knorretje.
* Knut is wel benieuwd hoe goed danny gescoord heeft

Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?

(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor )

The Bitch is Back!
pi_231729
quote:
op 12-17-1999 om 01:15 PM schreef Juul het volgende:
Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?

(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor )

Ja dat is wel belangrijker neemt niet weg dat ik daar wel nieuwsgierig ben. Trouwens ik vind het altijd leuk om foto's van mensen op het net te zien.

Gr

Kenneth

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 december 1999 @ 14:37:00 #53
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_231730
Aangezien Danny en knorretje aanwezig waren bij WaZ (11 december) staan ze daar op de foto:
http://members.xoom.com/_XMCM/brandtsbuys/waz/waz.html

Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:45:00 #54
627 Willy
Koekenbakker
pi_231731
1x is meer dan genoeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 17 December 1999).]

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:45:00 #55
627 Willy
Koekenbakker
pi_231732
Gefeliciteerd Dany!

Hebben jullie nu een netwerk in de kamer staan om met elkaar te chatten?
Of hebben jullie een T5 lijntje naar elkaar laten leggen?
Welk protocol gebruiken jullie om met elkaar te communiceren?
Heb wel al een extra cooler aangebracht in je computer om hem ervoor te behoeden dat de CPU tijdens de cybersex oververhit raakt?

pi_231733
* Knut ziet het niet please help.

EDIT - Nu zie ik het thnx

vrijdag 17 december 1999 @ 14:54:00 #57
1464 ART
FOK!member
pi_231734
quote:
op 12-17-1999 om 02:37 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:

Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is

Dan moet ik wel eerst weten wie de anderen zijn. Misschien een idee van een wie is wie bij een van de groepsfoto's? Of zit de clou in het meest onderste plaatje helemaal rechts?

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:16:00 #58
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231735
Vraagje,

was knorretje er niet bij met OMA ????

Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:22:00 #59
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_231736
quote:
op 12-17-1999 om 03:16 PM schreef Dutch Musicman het volgende:
Vraagje,

was knorretje er niet bij met OMA ????

Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden

DeeJ

Nee, helaas daar was ze niet bij..

* Tazz wist een bepaald deel van deze text op speciaal verzoek van TARAraboemdijee, was net iets eerder met posten dus....

Op de foto's van WaZ staat ze *knip* van *knip*, voor de kijkers *knip*... (ja, meer mag niet van TARAraboemdijee...

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 december 1999 @ 15:22:00 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_231737
Nee, Knorretje was niet bij OMA, maar de foto's staan hier:
http://members.xoom.com/brandtsbuys/oma/

enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op

vrijdag 17 december 1999 @ 15:55:00 #61
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_231738
Danny en Knorretje, veel geluk samen!!
Terug uit het enge bos
  vrijdag 17 december 1999 @ 16:06:00 #62
959 opa
pi_231739
quote:
op 12-17-1999 om 03:22 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:

enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op

Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.

Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.

Opa

vrijdag 17 december 1999 @ 16:20:00 #63
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231740
Kan iemand niet gewoon zeggen wie ze is en Danny ook dit gezeik ik van wat een geoewehoor ik ben ikgewijd dus ik weet het
bah bah bah

Casey

vrijdag 17 december 1999 @ 16:22:00 #64
627 Willy
Koekenbakker
pi_231741
Je bent zeker niet dronken Casey!
Neem een biertje!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 december 1999 @ 16:34:00 #65
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_231742
quote:
op 12-17-1999 om 04:06 PM schreef opa het volgende:
Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.

Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.

Opa

Huh? hoe weet jij wie ik ben? en hoe ken jij mij? (en welke Marijke?)

Maareh, Danny heeft bij zijn posts een foto staan, probeer aan de hand van die foto Danny nu eens op te sporen (of kijk wie er telkens bij elkaar op de foto staan)

Ja, ik hou van moeilijk doen

BTW, Danny staat niet naast me

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 december 1999 @ 16:44:00 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_231743
Ga hier verder:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002874.html

Waar Danny was, part II

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')