Voor iedereen die in de afgelopen weken geen reaktie van me heeft gehad, geen contact met me kon leggen of zich ignored voelde, mijn excuses hiervoor.
* Danny is gewoon hopeloos verliefd... Sorry.. .
Danny
Gefeliciteerd hoor.
Alleen wat heb jij met Manono gedaan dat ze zo fel is tegen je?
Onwijs veel geluk met knorretje en geniet van elkaar, en knor niet teveel he? , denk hier maar aan,
een dag niet geknort is niet geleefd ,
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 15 December 1999).]
Nou eh, niet zo bar veel, behalve dat het onschuldige liefdeslied van Bolletje en Ludo bij BB ongein is weggehaald... Waarschijnlijk off topic. Vandaar.
quote:
op 12-15-1999 om 08:31 PM schreef amappa het volgende:
Danny, nu je er weer bent kun je dan even het topic verwijderen waar mijn username staat waar normaal het aantal reacties staan. Ze beginnen nu al te denken dat ik een hacker ben en dat is te veel eer voor amappa!
Ben je helemaal gek geworden!!!!!!!
Dit topic is legendarisch Afblijven dus...
Even een vraagje tussendoor hoor: hoe kom je in de #FOK chatroom?
Groetjes
quote:
op 12-15-1999 om 08:41 PM schreef Kozzmic het volgende:
Dit topic is legendarischAfblijven dus...
Zal ik dan even uitleggen hoe ik dat gedaan heb . Dan is het gelijk niet meer legendarisch!
Maar ja ik moet wel bekennen dat ik er dikke pret om heb gehad . Dus als meer mensen dat vinden; Danny laat maar staan!
Hardstikke mooi man . Groetjes ook aan Knorretje.
Marijke geniet mee.
Overigens: Wat vind je van mijn nieuwe plaatje? Heb even m'n profieltje gewijzigd voor Aardkind. Trouwens Katjoeng zal ook wel tevreden zijn over m'n nieuwe plaatje.
Groeten uit Delft.
Hou ons op de hoogte!
[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 16 December 1999).]
ik heb je als een van de eersten kunnen feliciteren
kijk je nog even in het admin/forum naar een specifiekere reactie van mij?
Kort van stof maar is ook al errug laat, misschien wijzig ik hem later wel...
Tazz
misschien wat te laat, maar toch uit het goeie hard, gefeliciteerd hoor !! En maar veel plezier in de liefde zou ik zo zeggen
DeeJ
Dat ze hier er nu pas achter komen zeg...
Ik heb jullie allang gefeliciteerd
Enne, ff het rijtje Danny-aanbidsters van FOK!:
1) Cat (was erg geheimzinnig)
zie: i/s/Forum21/HTML/000307.html
2) ?? (vroeg Danny zelfs ten huwelijk, kan alleen niet meer op haar naam komen, dus als iemand dat nog weet)
3) Phileine (tenminste, dat leek zo)
4) Knorretje (eerste blijvertje)
[EDIT]Ik heb het gevonden, aanbidster 2 was Bep[EDIT]
quote:
op 12-15-1999 om 05:49 PM schreef Danny het volgende:
nee, manono.. ik ben de maker van dit forum, dus post ik waar ik wil. einde discussie.
Een agent loopt over het binnenhof. Zijn blauawe pet prijkt trost op zijn hoofd, zijn knopen zijn gepoetst en dat heeft hij ook een keer met zijn gele rakkers in zijn gezicht gedaan. Voor de goede vertstaander onder ons; zijn tanden. Agent Willem, en dit is louter toeval, was op stap. En niet zomaar op stap, maar op een stevige surveillance met zijn nieuwe compaan Monana. Eerst was zij callgirl geweest maar via de helpdesk 112, had zij zich opgewerkt tot een stevige agente. Haar weelderige blonde lokken had zij verstopt onder de pet, haar lippen echter rood gestift. Net op het moment dat agent Willem hierover een stoere agentenopmerking wilde maken zagen zij op het binnenhof een ongewone verschijning: Wie zat daar op zijn hurken in een hoekje?
W; Volgens mij is het Wim!
M; Wim Wie?
W; Nee, niet Wim Wie, het is Wim Kok.
M; Wat doet hij daar?
W; Effe vragen..
Net ophet moment dat Willem wilde vragen
"Wat doet udaar, meneer Kok
verschoot Monana van kleur, Willem, hij hij... zit te schijten!
Willem die niet van een kleintje vervaard was moest nu toch ook wel even slikken. inderdaadin een hoekje van het binnenhof was president Kok mooie grote bruine rokende drollen aan het draaien.
Willem haalde eens diep adem, wat hij bij nader inzien niet had moeten doen want de penetrante zure lucht benam hem bijna zijn adem. Al prostend kwam hij echter wel tot de vraag:
Maar mener Kok wat doet u nu?
Dat kunt u toch niet maken durfde Monana nog te zeggen;
Wim Kok reageerde echter heel adrem, mewt zijn ogen in de fijne Ruudstand wist hij asl kreunend en zuchtend uit te brengen:"nee, monana.. ik ben de leider van dit land, dus post ik waar ik wil. einde discussie.
Beduusd van dit antwoord deden de agenten een stapje terug. "Waar heb ik dat meer gehoord "fluisterde Willem.
"waar moet dat heen met dit land, als zelfs de leider in alle hoekjes zit te schijten"
bracht Monana uit. En beiden liepen met een treurig gevoel van het binnenhof richting Macdonalds voor eel lekkere bruingebakken Hamburger.
quote:
nee, manono.. ik ben de maker van dit forum, dus post ik waar ik wil. einde discussie.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op geen enkele manier mogelijk om dit beter en duidelijker te zeggen!
En een tip voor knor: laat je niet fokkeeee!
Of wel natuurlijk, nou ja alles op zijn tijd.
gedverdikkeme, ik lijk Ruud wel
------------------
"watch out where the huskies go
and don't you eat that yellow snow"
[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 16 December 1999).]
quote:
Daar valt weinig tegen in te brengen. You got the power. Erg symphatiek vind ik het echter niet, om zo te reageren.
Nico Dijkshoorn
quote:
op 12-16-1999 om 04:50 PM schreef doordevil het volgende:
...blabla...
Nico Dijkshoorn
PS De reactie op manono van Danny vond ik een beetje overdreven, want eerlijk is eerlijk, andere niet-BB topics worden WEL gesloten/overgeplaatst. Behalve de smileys en andere topics die van Danny komen. Ik berijp wel dat hier de meeste bezoekers komen, maar dan kan je net zo goed al die andere forums afschaffen en er 1 gigagroot forum van maken. Nu het forum BB-ongein ook zahctjes doodbloed, kan je makkelijk met 1 BB-forum verder. BB en alles daaromheen
Snel gedaan knorretje!
Leuk hoor, maarreeehhhh nu niet ons gaan verwwarlozen hoor anders worden we jaloers!
Groetjes, en veel succes,
Casey
quote:
Some animals are more equal then others....
Mmmm, van wie waren die woorden ook al weer, en wat schreef hij verder nog?
quote:
op 12-16-1999 om 06:48 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:
Some animals are more equal then others....Mmmm, van wie waren die woorden ook al weer, en wat schreef hij verder nog?
Als je de volgende keer je quote voor de volledigheid even wilt aanvullen, dan weten we meteen dat ie hier niet van toepassing is...
Maar goed. Ik ben wel zo'n lekker dier dat ik hem gelijk geef.
Groeten van Marijke. Nu in het Skakerrak op weg naar Kotka.
quote:
op 12-16-1999 om 08:43 PM schreef opa het volgende:
Sorry Fly, maar Aldous Huxley is nog geen Eric Blair.
Ik ga er maar van uit dat je dat Aldous Huxley als een grapje bedoelt?
Fly probeerde alleen maar om dit topic alsnog over Big Brother te laten gaan.
quote:
Hmm..hangt ervan af hoe je het woord 'maker' interpreteert...
Verder gefeliciteerd hoor, Knorretje en Danny
Overigens oprecht van harte gefeliciteerd met je grote liefde; heb er ook last van en dat dankzij Fok! dus ben je zowieso voor eeuwig dankbaar..
quote:
op 12-17-1999 om 09:35 AM schreef voyeur het volgende:
Overigens oprecht van harte gefeliciteerd met je grote liefde; heb er ook last van en dat dankzij Fok! dus ben je zowieso voor eeuwig dankbaar..
Voyeur, ook jij gefeliciteerd. Dus je bent me toch ontrouw geworden Mijn intuitie heeft mij in ieder geval niet in de steek gelaten! Zal vandaag even moeten
maar wens jullie veel geluk en
[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 17 December 1999).]
quote:
op 12-17-1999 om 12:42 AM schreef phileine het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je dat Aldous Huxley als een grapje bedoelt?
Fly probeerde alleen maar om dit topic alsnog over Big Brother te laten gaan.
Verrek ja; ik heb me vergist. Neem me niet kwalijk Fly, je had toch gelijk.
Moor en Voyeur hebben gelijk bij de interpretatie van wie de inhoud van het forum verzorgen, maar ik heb er een goeie 2 maanden werk ingestoken om de boel online te krijgen. Scripts verbouwen etc. Op z'n minst heb ik dan het recht om zo nu en dan eens iets te plaatsen waar het wellicht niet hoort zodat veel mensen er meteen van op de hoogte zijn.
Ik zeg 't nu maar vast: Als het nieuwe forum op het punt staat online te gaan en er gaat getest worden, dan zal ik hier - wederom off-topic - in dit forum over berichten.
Nogmaals excuus aan Manono voor mijn licht overtrokken reaktie, maar ik was een beetje pissed off op dat moment. Mid-life crisis ? Ongesteld ?? Of gewoon het zoveelste topic moeten sluiten in BB - Minder Serieus ???
Ik weet 't niet.
Verder is het zo dat ik er geen gewoonte van maak off-topic te posten. Dat gebeurt zo nu en dan en dat gaat dan altijd om 'redelijk' belangrijke mededelingen mbt de site. Ik vind dat persoonlijk nogal wat anders dan de gemiddelde off-topic berichten die ik hier zie. Het is gewoon om zoveel mogelijk mensen te bereiken zodat iedereen weet hoe het komt dat bv mijn icq uit staat, ik niet online ben etc.
Zit nu trouwens in Zwolle en ben pas Zondag weer terug als alles meezit. Probeer wel elke dag online te zijn hier in de bieb, maar er staan maar 3 internet pc's hier, dus of dat gaat lukken weet ik niet. Ik doe m'n best iig.
Zijn er toevallig problemen ergens mee, post ff wat in feedback en ik (of een van de andere admins) zal er zsm naar kijken.
THX !!
Ik begrijp nu ook waarom ik een paar weken geleden ineens niets meer van je hoorde
En wat het forum betreft. Volgens mij ben je inderdaad de maker van het forum, zoals Enzo Ferrari de maker van de Ferrari is. De posters geven er invulling en glans aan, zoals Niki Lauda de Ferrari als beste wist te besturen.
En Voyeur, heeft jouw nieuwe geluk iets te maken met je bijdrage aan het VARAgids-verhaal? (maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor).
quote:
Van Knut - 17 December 1999 @ 12:57. * Knut wil wewl een foto-tje zien van knorretje.
* Knut is wel benieuwd hoe goed danny gescoord heeft
Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?
(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor )
quote:
op 12-17-1999 om 01:15 PM schreef Juul het volgende:
Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor
)
Gr
Kenneth
Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is
[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 17 December 1999).]
Hebben jullie nu een netwerk in de kamer staan om met elkaar te chatten?
Of hebben jullie een T5 lijntje naar elkaar laten leggen?
Welk protocol gebruiken jullie om met elkaar te communiceren?
Heb wel al een extra cooler aangebracht in je computer om hem ervoor te behoeden dat de CPU tijdens de cybersex oververhit raakt?
EDIT - Nu zie ik het thnx
quote:
op 12-17-1999 om 02:37 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is
Dan moet ik wel eerst weten wie de anderen zijn. Misschien een idee van een wie is wie bij een van de groepsfoto's? Of zit de clou in het meest onderste plaatje helemaal rechts?
was knorretje er niet bij met OMA ????
Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden
DeeJ
quote:
op 12-17-1999 om 03:16 PM schreef Dutch Musicman het volgende:
Vraagje,was knorretje er niet bij met OMA ????
Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden
DeeJ
Nee, helaas daar was ze niet bij..
* Tazz wist een bepaald deel van deze text op speciaal verzoek van TARAraboemdijee, was net iets eerder met posten dus....
Op de foto's van WaZ staat ze *knip* van *knip*, voor de kijkers *knip*...
(ja, meer mag niet van TARAraboemdijee...
Tazz
enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op
quote:
op 12-17-1999 om 03:22 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op
Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.
Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.
Opa
Casey
quote:
op 12-17-1999 om 04:06 PM schreef opa het volgende:
Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.
Opa
Huh? hoe weet jij wie ik ben? en hoe ken jij mij? (en welke Marijke?)
Maareh, Danny heeft bij zijn posts een foto staan, probeer aan de hand van die foto Danny nu eens op te sporen (of kijk wie er telkens bij elkaar op de foto staan)
Ja, ik hou van moeilijk doen
BTW, Danny staat niet naast me
Waar Danny was, part II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |