Zaterdag is ook tietendagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Suijk het volgende:
't Is geen vrijdag Den.

Eigenlijk iedere dag he. Totdat Ajax moet spelen, dan moeten ze even netjes opgeborgen blijven.quote:

bij saaie thuiswedstrijden mogen ze meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eigenlijk iedere dag he. Totdat Ajax moet spelen, dan moeten ze even netjes opgeborgen blijven.

Mogguh!
 Mogguh!

'we' ?quote:

Nee, dit is een dolksteek-topic. Lekker de mensen die vast in Hools komen afzeiken en tweespalt zaaien. Ik denk niet dat veel VBL-ers daar op zitten te wachten. Dus we gaan dit topic nu sluiten.quote:

Je ziet dat er genoeg VBL'ers posten, die zullen er dus wel op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dit is een dolksteek-topic. Lekker de mensen die vast in Hools komen afzeiken en tweespalt zaaien. Ik denk niet dat veel VBL-ers daar op zitten te wachten. Dus we gaan dit topic nu sluiten.
Dank u

Jij bent echt tegen een aantal mensen he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je ziet dat er genoeg VBL'ers posten, die zullen er dus wel op zitten te wachten.

Ja SCH, dit maakt vast dat iedereen zich erg welkom voelt, notquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarom gaan we gewoon weer verder in [HOOLS] Hét VBL-café # 1840 Zo zijn we niet getrouwd...
Fuck die newbies en FA-pubers die nu alweer liggen te maffen en de geschiedenis niet kennen.

Wat wil je drinken lieverd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja SCH, dit maakt vast dat iedereen zich erg welkom voelt, not

Neuken ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja SCH, dit maakt vast dat iedereen zich erg welkom voelt, not

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dit is een dolksteek-topic. Lekker de mensen die vast in Hools komen afzeiken en tweespalt zaaien. Ik denk niet dat veel VBL-ers daar op zitten te wachten. Dus we gaan dit topic nu sluiten.
Dank u

Ik zie hier niemand jullie afzeiken, dat jullie ons als pubers afschilderen, dat is wel afzeikenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u

Prima allemaal. Dat kan dan toch even overlegd worden, dan was er vast iets moois uitgekomen. Waarom van de een op de andere minuut zonder vooraankondiging iets sluiten. Dat kliekjesgevaar is er altijd, dat zie ik ook, misschien is Hools ook aan verbetering, verandering of sluiting toe. Maar toch niet zomaar uit het niets? Dat snap je toch hopelijk wel, dat daar verontwaardiging over is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
golfer, SCH, Sandman, tong, jullie zijn echt belachelijk bezig. Het verwijt was altijd dat HOOLS een kliek was, waarin je niet binnenkomt. Dat werd altijd ontkent - door jullie, door de mods. Nu heet HOOLS geen HOOLS meer maar is er een slowchat topic met 2× zoveel mensen. Simpelweg omdat de 'barriere' dat het woord HOOLS blijkbaar was, weg is. Prima, al zeg ik het zelf.
Maar nu is het weer niet goed. Jullie willen HOOLS terug. Het oude groepje was eigenlijk veel gezelliger. En daarmee geef je het zelf toe: HOOLS was een kliekje en al die nieuwe mensen hebben lekker pech. Kom op zeg, alsof het niveau anders is. Wat in HOOLS kon, kan hier ook. En wat hier kan, kon in HOOLS ook. Het enige verschil is dat er in dit topic een aantal mensen posten die je in HOOLS niet zag en daarom voor jullie 'vreemd' zijn. Geen reden om 2 SC-topics te openen als je het mij vraagt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |