En gewonnen?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:en weer terug van de priksleewedstrijden van onze stamkroeg
Was koud maar wel gezellig. Een van de weinige keren dat ik op het kanaal heb geschaatst in m'n leven
Ik was de starterquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En gewonnen?
Of alleen aan de zijlijn gestaan met gluhwein?
Met pistool?quote:
Ook tofquote:
Dan had ik wel een dagje vrij kunnen nemen, aangezien alle monteurs ook in de vorstverlet zittenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, er moet toch weer gewerkt worden
Een slee waarbij je jezelf vooruit moet zien te krijgen door met 2 prikstokken in je handen af te zetten in het ijsquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een prikslee?
Het winkeltje heet lemon en zit in de steenstraat in utrecht. Echt heel coolquote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waar waren die leuke jurkjes dan?? Ik hou van jurkjes
Welk gebouw is dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben wel iets aparts aan het doen.
Ik heb in het bestuur van een vereniging van afgestudeerden gezeten en als laatste taak zou ik een deel van het archief uitzoeken.
Dat zijn vooral nieuwsbrieven waar er telkens meer dan 1 van bewaard zijn gebleven. en nog wat ander archief materiaal. Lustrumboekjes e.d.
Ik ben nu op een doos gestuit met de eerste nieuwsbrieven uit de jaren 60. Vind ik best wel apart. Daar staan bijvoorbeeld tekeningen in van de toenmalige nieuwbouw die nu alweer 5 jaar gesloopt is en van al dat soort zaken meer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef MaJo het volgende:
ben net terug van de babyshower van tinuvielze was wel verrast
en wat een mooie buik
Daar heb ik ook een jurkje vanquote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het winkeltje heet lemon en zit in de steenstraat in utrecht. Echt heel cool
ben net terug van de babyshower van tinuvielze was wel verrast
en wat een mooie buik
Lekker op tijd.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal eindelijk eens naar het schoolwerk kijken wat ik dit weekend heb uitgesteld
Als je het dadelijk af hebt dan heb je gelijk weer een goed excuus om iets leuks te kopen voor jezelf als beloning.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een week of een lang weekend dat er helemaal niks aan m'n studie moet gebeuren. Ik ben het zo ontzettend zat.Als ik dit verslag niet inlever loop ik een jaar studievertraging op, anders had ik het er echt bij laten zitten.
Hey wat grappig, leuke winkel he? Zit het ook in amsterdam of ben je in utrecht geweest?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een jurkje van
Ik had bedacht dat ik dan morgenavond wat leuks kon gaan doen met Sven. De stad in ofzo. Maar dat gaat helemaal niet, omdat hij morgenavond een vergadering heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het dadelijk af hebt dan heb je gelijk weer een goed excuus om iets leuks te kopen voor jezelf als beloning.
Heb je Nu afgezegd of Lush? Kun je niet twee weken helemaal vrij nemen en echt even (nadruk op evenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey wat grappig, leuke winkel he? Zit het ook in amsterdam of ben je in utrecht geweest?
Voel me weer flink beroerd. Teveel doen heeft toch weer z'n tol geeist...morgen weer in de telefoon klimmen naar de dokter
werk weer afgezegd. Volgens mij vinden ze me niet zo leuk meer
Ik had het plan opgevat om Windows 7 te installeren. Ik moet eigenlijk een film kijken voor school maar Windows 7 was toch spannender.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Da was heel geen toeval
Iedereen is opeens weg dan?
Utrechtquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey wat grappig, leuke winkel he? Zit het ook in amsterdam of ben je in utrecht geweest?
Jaquote:
Tja, waren bekenden van ze en tja, 15 couverts is toch wel aantrekkelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef wyccie het volgende:
En dat restaurant zorgt er niet even voor dat de andere gasten rustig kunnen eten?
dat snapte ik welquote:
nee ik moet wat achterstand wegwerkenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bwoah, weer genoeg mezelf opgehemeld voor vandaag...
Ik ga slapen, zouden jullie ook wat meer moeten doen
Slaaplekker!:W
Mwoah, ik heb een beetje een kutbui dus wellicht dat het niet zo erg was als het lijktquote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
Jammer. Ik zou, juist ook omdat het bekenden zijn, er wel wat van zeggen.
quote:Objective.—To determine prevalence and burden of headache and migraine in the general population in Germany including patterns of healthcare and medication use.
Methods.—Telephone interviews were conducted on a representative sample of the general population in Germany aged ≥18 years (n = 7341). Migraine was diagnosed according to the International Headache Society criteria.
Results.—One-year prevalence was: headache 60.2%, migraine 10.6%, nonmigrainous severe headache 24.7% (women 66.6%, 15.6%, and 27.1%; men 53.0%, 5.3%, and 22.2%). Approximately 60% of headache sufferers reported severe headaches, 30% of which were migrainous. Migraineurs reported more often frequent headaches, disability, use of analgesics, and medical consultation than individuals with nonmigrainous severe headaches. Only 42% of migraineurs had consulted a physician and the majority relied exclusively on over-the-counter medication.
Conclusion.—Migraine accounts for a great part of the healthcare impact of headaches in Germany. However, the majority of migraineurs do not seek medical care and may not be optimally treated.
Gewoon zomaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mwoah, ik heb een beetje een kutbui dus wellicht dat het niet zo erg was als het lijkt
Veel stotteraars kunnen dingen wel zingend zeggen. Maar in een dagelijkse conversatie is dat nogal lompquote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Verrek, de zangeres van Miss Montreal stottert ja
Hmm misschien dat het handig is om ook methode nog even te vermelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Overigens is dit een beetje de algemene opbouw van de Abstract van een medisch artikel.
[..]
Ja dat weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel stotteraars kunnen dingen wel zingend zeggen. Maar in een dagelijkse conversatie is dat nogal lomp
Maar je wilt er niet over praten.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nee
Correctquote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je wilt er niet over praten.
Dan maar een kusje en een aai over de bol.[ afbeelding ]
'80squote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Au au au wat een blaren
Ik ga nooit meer zo ver schaatsen
Volgende keer kies ik gewoon 1 koek en zopie uit waar ik gewoon blijf ipv van koek & zopie naar koek & zopie schaatsen.
Die jagermeister word je ook niet fitter van trouwens.
En toch een goed nummerquote:
Is dįt Johan?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
![]()
Er is wel een clip van geweest, jammer dat die nergens te vinden is.
Ook Excelsior.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Is dįt Johan?
Even mijn steen halen.
Dat ontken ik ook niet, ik vind het een heel tof nummer maar die clip is volslagen idioterie. Net als dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |