Veel stotteraars kunnen dingen wel zingend zeggen. Maar in een dagelijkse conversatie is dat nogal lompquote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Verrek, de zangeres van Miss Montreal stottert ja
Hmm misschien dat het handig is om ook methode nog even te vermelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Overigens is dit een beetje de algemene opbouw van de Abstract van een medisch artikel.
[..]
Ja dat weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel stotteraars kunnen dingen wel zingend zeggen. Maar in een dagelijkse conversatie is dat nogal lomp
Maar je wilt er niet over praten.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nee
Correctquote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je wilt er niet over praten.
Dan maar een kusje en een aai over de bol.[ afbeelding ]
'80squote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Au au au wat een blaren
Ik ga nooit meer zo ver schaatsen
Volgende keer kies ik gewoon 1 koek en zopie uit waar ik gewoon blijf ipv van koek & zopie naar koek & zopie schaatsen.
Die jagermeister word je ook niet fitter van trouwens.
En toch een goed nummerquote:
Is dát Johan?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
![]()
Er is wel een clip van geweest, jammer dat die nergens te vinden is.
Ook Excelsior.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Is dát Johan?
Even mijn steen halen.
Dat ontken ik ook niet, ik vind het een heel tof nummer maar die clip is volslagen idioterie. Net als dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |