quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef Toempf het volgende:
Waarom kijk ik dit überhauptik ga mezelf in slaap huilen.
Jammerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Quir het volgende:
Goed bedacht, maar het gaat niet lukken vrees ik.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de mensen die dit soort dingen geloven heen het zijn er zoooooooooooooooooooo veel.
Mijn ouders ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de mensen die dit soort dingen geloven heen het zijn er zoooooooooooooooooooo veel.
Die foto's inderdaad ook. Ik zou de orignele jpeg's wel willen hebben, kijken wanneer ze eigenlijk écht zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef jappas het volgende:
Ach, jullie zijn allemaal ongelovigen hier. Uit die aardappel hier is zojuist een droomhuis tevoorschijn gekomen!!!
Wat een onzin.
Nou toch nog iemand die blij van die gast wordtquote:
Treces kennende is het sarcasme.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou toch nog iemand die blij van die gast wordt
Het kon nog grover, nog intenser.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
En als we dat nu met z'n allen tegen de tv roepen lukt dat vast wel
Ja dat weet ikquote:
quote:NOW, I will show you why I am the most powerful practioner of psychokinesis and telepathy in the world!!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
zow, die heeft ook de nodige ingrepen gehad.
Klaag hem aan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef Het_Biertje het volgende:
ik had net nog 50 euro in mijn portomonee, nu is het weg
uri!
Maar goed, dan kun je net zo goed weer een nieuwe TV kopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef Acinonyx het volgende:
Duw gewoon je TV om, dan lukt het wel
Neuh niet echt, maar vind doodsverwensingen over het algemeen (zowel op internet als irl) een beetje sneuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was je bang dat een admin dat zou opmerken?
Als ik dit topic had geopend, dan had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh niet echt, maar vind doodsverwensingen over het algemeen (zowel op internet als irl) een beetje sneu
Ik denk dat ze het allemaal vreselijk in hun broek doen voor jouw toorn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
En zo ken ik een rits BN'ers die mijn toorn moeten vrezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |