De plaat is trouwens nog niet onwijs vaak gedraaid op 3FM. Pas 58x terwijl de huidige megahit rond de 40 draaibeurten zit. Maar toch betwijfel ik of het nog wat gaat worden met die plaat, maar het kan inderdaad gek lopen in de muziekwereld..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou em nog niet afschrijven. Als ik zie hoe goed Milow op dit moment verkoopt terwijl Ayo Technology toch al een hele tijd op de radio te horen is, denk ik dat het gros van het Nederlandse volk een beetje achter loopt met het ontdekken van platen.
Maar... die wordt pas sinds eind november gedraaid en die van Gabriella Cilmi al sinds juli 2008. Ik vind het wel leuk dat Fake Blood bij de nieuwe singles staat. Volgens mij mag de plaat dan ook overdag worden gedraaid wat eerst eigenlijk niet mocht (leve de muziekpolitie....).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mars is ook al heel wat maandjes oud hoor
Zelfs Gerard is er bang voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar... die wordt pas sinds eind november gedraaid en die van Gabriella Cilmi al sinds juli 2008. Ik vind het wel leuk dat Fake Blood bij de nieuwe singles staat. Volgens mij mag de plaat dan ook overdag worden gedraaid wat eerst eigenlijk niet mocht (leve de politiegastapo....).
Het koor uit Utrecht Be Shapequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef Cee het volgende:
Net gesport, gedouchet, zit nu heerlijk in m'n pyama met een lekkere bak cappucino.
Welk Korenslag koor is in de studio?
ik volg het programma een heel klein beetje omdat er een koor in zit dat ik een paar weken geleden zag optreden op hun school en ik vond ze wel leuk
Hey Ceequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef Cee het volgende:
Net gesport, gedouchet, zit nu heerlijk in m'n pyama met een lekkere bak cappucino.
ik volg het programma een heel klein beetje omdat er een koor in zit dat ik een paar weken geleden zag optreden op hun school en ik vond ze wel leuk
Ah, oké die waren het dus niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het koor uit Utrecht Be Shape
De baas bepaalt niet de nummers, maar wel de strategie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef LeonH het volgende:
wie bepaalt dat of een plaat wel of niet gedraaid mag worden?
3fm baas? is toch die Luyckx of niet dan?
de muziekredactie van 3FM, megahit kiezen de DJs gezamelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef LeonH het volgende:
wie bepaalt dat of een plaat wel of niet gedraaid mag worden?
3fm baas? is toch die Luyckx of niet dan?
Hai Cee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef Cee het volgende:
Buiten de megahit ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
de muziekredactie van 3FM, megahit kiezen de DJs gezamelijk.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, oké die waren het dus niet.
Oh jee ik zie dat Roosbeef zometeen komt. Dan moet ik helaas al snel afscheid nemen want ik heb net gedouchet.
HeeyCeequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef Cee het volgende:
En dat is nog een understatement. Paultje laten verdwijnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De baas bepaalt niet de nummers, maar wel de strategie.
laat ik zo zeggen, ben niet van hem onder de indruk als leidinggevend persoon.
En dat terwijl de muziekredactie van Gerard wordt gedaan door Roosmarijn!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs Gerard is er bang voor
ah zo.... en die vonden Mars eerst niet geschikt voor overdag / tijdens werktijden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
de muziekredactie van 3FM, megahit kiezen de DJs gezamelijk.
Welke Paultje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat is nog een understatement. Paultje laten verdwijnen![]()
Ik ook niet hoor. GH idee van hem is briljant maar qua muziek vind ik het toch echt minder geworden. Paul van der Lugt stond voor mijn gevoel toch echt meer open voor nieuwe muziek (onder Florent is het allemaal wat meer standaard geworden). Overdag is het toch een beetje erg vaak hetzelfde spul. Ik zie dat de RHCP ook vanavond op de playlist staat. Hoe kan het toch dat je nu dagelijks 1 of 2x die gasten hoort. Wie bedenkt dat toch..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De baas bepaalt niet de nummers, maar wel de strategie.
laat ik zo zeggen, ben niet van hem onder de indruk als leidinggevend persoon.
Hehehe!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
gevonden:
Charly_Lownoise_And_Mental_Theo-Speedcity_The_Greatest_Hits-2006![]()
![]()
![]()
het 3FM kuikenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke Paultje?
(Dit vraag ik niet a la 'welke Michiel', dit is een echte vraag.)
OH, weet je!! Weet je wat me deze week zo ontzettend is opgevallen! Jennifer Lopez! IEDERE DAG een ander nummer van d'r! Of tenminste, bijna iedere dag. Je zou denken dat ze dood is of binnenkort met nieuwe troep komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. GH idee van hem is briljant maar qua muziek vind ik het toch echt minder geworden. Paul van der Lugt stond voor mijn gevoel toch echt meer open voor nieuwe muziek. Overdag is het toch een beetje erg vaak hetzelfde spul. Ik zie dat de RHCP ook vanavond op de playlist staat. Hoe kan het toch dat je nu dagelijks 1 of 2x die gasten hoort. Wie bedenkt dat toch..
Ziet d'r uit als een torrentsitequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
gevonden:
Charly_Lownoise_And_Mental_Theo-Speedcity_The_Greatest_Hits-2006![]()
![]()
![]()
dat vond ik toch wel altijd het toonbeeld voor 3fm die kuikenquote:
quote:
uiteraardquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Jennifer+Lopez&zoekop=artiestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
OH, weet je!! Weet je wat me deze week zo ontzettend is opgevallen! Jennifer Lopez! IEDERE DAG een ander nummer van d'r! Of tenminste, bijna iedere dag. Je zou denken dat ze dood is of binnenkort met nieuwe troep komt.
ik meen me ook nog te herinneren dat hij destijds in de jury van Starmaker ofzoiets zat toch? Zegt al genoeg in mijn ogen over de muziekvoorkeur. Dit zijn de uren waarin je tenminste lekker verfrissende muziek hoort. En zoals gezegd bij v/d Lugt vond ik de muziek ook wat beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. GH idee van hem is briljant maar qua muziek vind ik het toch echt minder geworden. Paul van der Lugt stond voor mijn gevoel toch echt meer open voor nieuwe muziek (onder Florent is het allemaal wat meer standaard geworden). Overdag is het toch een beetje erg vaak hetzelfde spul. Ik zie dat de RHCP ook vanavond op de playlist staat. Hoe kan het toch dat je nu dagelijks 1 of 2x die gasten hoort. Wie bedenkt dat toch..
Is die niet onwijs zwanger? Heb eigenlijk geen idee wat die tegenwoordig doet. Van mij hoeft ze geen nieuwe plaat te maken.. Haar laatste platen vond ik echt geen bal aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Cee het volgende:
OH, weet je!! Weet je wat me deze week zo ontzettend is opgevallen! Jennifer Lopez! IEDERE DAG een ander nummer van d'r! Of tenminste, bijna iedere dag. Je zou denken dat ze dood is of binnenkort met nieuwe troep komt.
Je radio gaat nu ook ernstig dood vrees ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
mn internet ging net ff heel ernstig dood...is Piles er nog?
Dank je wel
Jaarmix gewonnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Dank je wel
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Dank je wel
ben blij dat ik de tv heb aangezet netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Je radio gaat nu ook ernstig dood vrees ik.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
Oh god nee. Hier krijg ik uitslag van, duik ik de kroonluchter in en wil ik m'n haar met chocopasta en aardbeienjam insmeren.![]()
![]()
Kan jij daar ook zo slecht tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
KUT!!! is die tukketukke brbrbrrrrrbrrr reclame op tv
die van Audie? geweldige reclamequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoop tquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel ergens conecties liggen met SandStorm
Inderdaad iets met Starmaker maar ook met uuhhm Zomba records. Verder veel promotie dingen. Vanaf 22:00 is in mijn ogen de beste muziek te horen. Alles wat daar weer voor zit is de bekende Top 50 meuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik meen me ook nog te herinneren dat hij destijds in de jury van Starmaker ofzoiets zat toch? Zegt al genoeg in mijn ogen over de muziekvoorkeur. Dit zijn de uren waarin je tenminste lekker verfrissende muziek hoort. En zoals gezegd bij v/d Lugt vond ik de muziek ook wat beter.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
Staat mij ook iets bij dat ik ze eerder op 3FM had gehoord tijdens 3voor12, ofzo. Zou me niets verbazen als het om Roosbeef ging want ook toen vond ik het helemaal niks. Qua tekst totaal niet boeiend en haar stemgeluid, brrrrr.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
och Roosbeef...
damn wanneer hadden die ook alweer live opgetreden.... was tijdje terug nog live er op...
Tijdens die election avond ofzoiets van Michiel en Eric? Was een live uitzending.... wat een klote muziek ja
nu al de beste reclame van het jaarquote:
jaaaa die is zo kicksquote:
Vond de vorige, The slowest car in the world, beter.quote:
we zitten rond de 110.00 geverifeerde leden, want alle info moet helemaal kloppen voor het Commissariaat voor de Media. We hebben er al meer binnen, maar die moeten allemaal nog gecontroleerd worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kevin hoe staat het met aantal leden van Llink hoeveel nog de 150000
Ik vind 'm leukquote:
Ga mij van het weekend even lid makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
we zitten rond de 110.00 geverifeerde leden, want alle info moet helemaal kloppen voor het Commissariaat voor de Media. We hebben er al meer binnen, maar die moeten allemaal nog gecontroleerd worden.
Dus het zit er nog steeds in!
tof!! we kunnen elk lid gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga mij van het weekend even lid maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |