Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ga slapen
Bedankt voor t opvrolijken you all!!
Die is een paar maand naar Australie vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
die hoorde ik vandaag alweer niet?
belt die nog wel eens dan?
Trustenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ga slapen
Trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ga slapen
Ook jij Trustequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens. Moet morgen nog wat leren voor de toetsweek.
Tot morgen.
Succesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens. Moet morgen nog wat leren voor de toetsweek.
Tot morgen.
die van mij is al weer opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef LeonH het volgende:
met zo'n plaat wordt het tijd om bier te halen
quote:
Ik snap ook niet wat al die jocks daar nou zo leuk aan vinden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat Roosbeefte gast is @ MoveYourAss, voor de rest een fijne lijst. Te gekke uuropener zometeen.
Net ff in elkaar gezetquote:
Ik ga hem steeds leuker vinden, best wel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Alweer die baggerplaat.
geef `m dan ff door aan Elizaquote:
Ik dacht meer aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Timo20 het volgende:
wat was het nou??
geen
[ afbeelding ]
maar
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind 't nu wel 'n beetje té overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga hem steeds leuker vinden, best wel erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet filteren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef Timo20 het volgende:
"ik zie gwen stefani, maar ik hoor d`r wel"![]()
Misschien dat ze live wel tof zijn maar hun muziek spreekt mij totaal niet aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat al die jocks daar nou zo leuk aan vinden...
Sowieso vind ik de hele lijst van deze week niet echt super. Achja, volgende week weer nieuwe kansen.
Fijne showquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga Queen Live At Wembley ,86 kijken daarna Freaknacht vanuit mijn bed kijken
Tot Morgen
Veel plezier. Prachtige DVD ! Vooral hetgeen na Radio Ga Ga.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga Queen Live At Wembley ,86 kijken daarna Freaknacht vanuit mijn bed kijken
Tot Morgen
TV is pas na 1:46quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef themauster het volgende:
Tot Morgen
quote:22-23
The Hives - Tick Tick Boom
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Gabriella Cilmi - Sanctuary
Mr Oizo - It Takes Two
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Yeasayer - 2080
Madness - Baggy Trousers
Santogold - Say Aha
Kooks - Mr Maker
Roosbeef - Live in de studio (1)
The Madd - Jump Now!
Goedenavond Kevin !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allemaal! we hebben een koor op de gang staan!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Avond Kevin.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Baggy Trousersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuke lijst. Jammer dat ik Hives heb gemist, maar Madness
Te gek hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuke lijst. Jammer dat ik Hives heb gemist, maar Madness
Vind het wel een mooi nummer, alleen vind het niet bij haar passen in haar oeuvre.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij toch wel redelijk geflopt de nieuwe single van Gabriella Cilmi ..
Vind wel een aardig liedje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi nummer, alleen vind het niet bij haar passen in haar oeuvre.
Vind ik eigenlijk ook. Liedje is wel aardigquote:
Ik zou em nog niet afschrijven. Als ik zie hoe goed Milow op dit moment verkoopt terwijl Ayo Technology toch al een hele tijd op de radio te horen is, denk ik dat het gros van het Nederlandse volk een beetje achter loopt met het ontdekken van platen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Mars is ook al heel wat maandjes oud hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
dan zoek je opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
dacht ik ga is kijken of meer fokkers twitter hebben zoek via google via site fok
staan er bijna alleen 3fm topics in de lijst
quote:twitter -3fm site:fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |