23quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja en vandaag hebben we er maar 10 of 15 gestuurd ofzode eerste 2 dagen waren echt erg haha
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
goedenavond allen.
al mensen single af hier? CG je date ging niet door las ik?
Beschaafd vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
[..]
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd ja
je houdt het goed bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
[..]
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd ja
De dag is nog niet om je hebt nog 2 uur en 3 kwartier.quote:
Heb effe nageteldquote:
Ik denk dat ik 1 van de weinig benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
singles... niets beter te doen dan smsjes tellen
Of hier te posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:singles... niets beter te doen dan smsjes tellen
Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
tja ik hoef het niet te doen.. jij doet het al
Dank u Dank u... ik hou van complimentjesquote:
Die krijg je toch al geoeg hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank u Dank u... ik hou van complimentjes
Complimentjes krijg je nooit genoeg!quote:
de mensen van [Single]quote:
Nee, dat is waarquote:
Da klopt ik krijg er ook altijd te weinig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Complimentjes krijg je nooit genoeg!
1772!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is waar
[ zie het vorige topic; in één maand 1772 gehaald]
Met andere singles.quote:
Schandig!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef JonKeL het volgende:
Gaat het nou alweer over smsen. Mijn laatste sms heb ik 4 dagen geleden gekregen en ik zie net dat ik nog moet antwoorden![]()
erm ja... ben je dan stil?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef PrincePolly het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vandaag twee prachtige complimenten kreeg van 2 prachtige jongen meiden?
Ik heb het al goedgemaakt. Mijn antwoord was: oké is goed.quote:
waarschijnlijk waren zijn twee kleine nichtjes blij dat ze een snoepje kregen van hun oom ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ben je dan stil?![]()
GRAPJE!
waar had je dat aan verdiend dan?
Dat kan ook hoor niks mis mee.quote:
* Knuffelzacht hoort iets door hoofd gaan als... waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Kuwaro het volgende:
Tegenwoordig draait het toch om het emailen![]()
Veel goedkoper dan smsen![]()
Ik las sm'en![]()
Haha.. ook nog een heel boeiend smsje dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt. Mijn antwoord was: oké is goed.
Denk niet dat hij nog weet waar het over gaat :p Het was ook niet zo boeiend eigenlijkEn het gaat al niet eens meer op
Die heb ik uberhaupt niet veelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. ook nog een heel boeiend smsje dus
vloeit de mond van over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort iets door hoofd gaan als... waar het hart van vol is...
Als je binnen je bundel blijft is het toch ook nooit veel??quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef JonKeL het volgende:
Gaat het nou alweer over smsen. Mijn laatste sms heb ik 4 dagen geleden gekregen en ik zie net dat ik nog moet antwoorden![]()
Ach maakt ook allemaal niet uit. Gaat erom dat het genoeg is voor wat je wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die heb ik uberhaupt niet veel![]()
Alleen als ik iemand leuk vind, dan sms ik veel. Voor mijn doen. Bij jullie valt dat nog steeds in het niets
Kheb vorig jaar ergens gewerkt en een vrouwelijke stagiaire (20 jaar ofzo) "onder me gehad". Nu ben ik daar weg gegaan en heb ik bij mijn nieuwe baas wederom zo'n stagiaire. Die dus op de dezelfde school zitten en elkaar en mij dus ook kennen. Hebben ze over mij geroddeld en nu baalt de eerste dat ze mij niet meer heeft en is die andere er blij mee. Heb gevraagd of ze het op mij konden en dat was 2xquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ben je dan stil?![]()
GRAPJE!
waar had je dat aan verdiend dan?
de meiden zeiden:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef PrincePolly het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vandaag twee prachtige complimenten kreeg van 2 prachtige jongen meiden?
De baas betaald, geen idee hoeveel er in dat zakelijke contract zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Als je binnen je bundel blijft is het toch ook nooit veel??
Sms is sms tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]De mijne was van vanmiddag. Maar die jongen is homo, en heeft trouwplannen, dus dat telt niet denk ik hè?
Uhu daar gaat het om. Als de ander daar niet blij mee is dan hebben we een probleem. Want dan zou ik meer moeten gaan smsen en dan ga ik me er helemaal dood aan irriterenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach maakt ook allemaal niet uit. Gaat erom dat het genoeg is voor wat je wil
En wanneer gaat dit trio plaats vinden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef PrincePolly het volgende:
Heb gevraagd of ze het op mij konden en dat was 2x
1 praat nog niet, die ander is wel een beetje verliefd op mij iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de meiden zeiden:
papa jij bent de aller aller ALLER liefste...
Nou waar wacht je dan nog op, smsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 praat nog niet, die ander is wel een beetje verliefd op mij idd
Ik sms liever via UMTS of die Nokia meuk op m'n laptop, dan heb ik tenminste een normaal keyboard.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vind smsen heeeerlijkhad alleen maandag en dinsdag beetje last van een smsduim.. en dan heb ik nog wel gewoon een qwerty toetsenbord op mijn foon
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb sjans van een 3 jarig jongetje... zoontje van vriendin van me... wel heel lief
Ik vrouw... ik poezelige vingertjes hebben, ik geen last van kleine toetsjes... gaat prima met mijn duimenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik sms liever via UMTS of die Nokia meuk op m'n laptop, dan heb ik tenminste een normaal keyboard.
Die @%$@^@$$@ priegeltoetsjes op telefoons.. argh! Buiten dat heeft mijn crappy telefoon niet eens een qwerty toetsenbord
Goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vrouw... ik poezelige vingertjes hebben, ik geen last van kleine toetsjes... gaat prima met mijn duimen
Gebruik gewoon sevenofnine dan gaat sms veel makkelijker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.
En for the record, ik heb toch echt geen worstepoten
Het is zooo fijn om vrouw te zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.
En for the record, ik heb toch echt geen worstepoten
Wat zijn er dan nog meer voor voordelen aan vrouw zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is zooo fijn om vrouw te zijn
Je komt overal mee weg, je kan mannen makkelijk manipuleren, je vaker gratis drankjes... vergeet ik nog iets damens?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zijn er dan nog meer voor voordelen aan vrouw zijn?
Me tooquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz seven of nine... i could do here
Dat zijn wel voordelen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg, je kan mannen makkelijk manipuleren, je vaker gratis drankjes... vergeet ik nog iets damens?
You virgin.. you dould do everyonequote:
je kan iedere dag aan een klit zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je komt overal mee weg, je kan mannen makkelijk manipuleren, je vaker gratis drankjes... vergeet ik nog iets damens?
Ze is nogal opstandig. <_<quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
Gebruik gewoon sevenofnine dan gaat sms veel makkelijker.
Wie niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz seven of nine... i could do here
Ja, maar ik weet niet of ik dat wel mag posten volgens de policy.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Not everyone. Even I have my limits.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
You virgin.. you dould do everyone
Tja, maar ik ben maar een simpele allochtoon hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik lees nooit de policy's dat hoor je niet te doen als echte hollander.... net zo dat we geen intructieboekjes lezen
En dat uit de mond van een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is zooo fijn om vrouw te zijn
Ik doelde meer op de het feit dat Sevenofnine een cyborg is. En daardoor geen toetsenbord meer nodig heeft om te kunnen communiceren. Dus gewoon een interface in je hersens in bouwen zodat je gelijk kunt smsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze is nogal opstandig. <_<
[..]
Wie niet.![]()
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik dat wel mag posten volgens de policy.
Tja kan je ook niets aan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben maar een simpele allochtoon hè?
Ze is een (ex)Borg. En die interface, ik weet niet of ik dat wel zo zie zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doelde meer op de het feit dat Sevenofnine een cyborg is. En daardoor geen toetsenbord meer nodig heeft om te kunnen communiceren. Dus gewoon een interface in je hersens in bouwen zodat je gelijk kunt smsen.
Misschien een beetjequote:
Moet dus nog iets beter integreren begrijp ik?quote:
Misschien is het ook niet zo goed idee. Andere optie is spraak. Gewoon je sms inspreken ipv intoetsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze is een (ex)Borg. En die interface, ik weet niet of ik dat wel zo zie zitten.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
maaruh mensjes... dit meisje gaat weer alleen in haar koude bedje liggen... single zijn sucks 's avonds
buenos noches en tot morgen maar weer!
Hoezo je spreekt de taal toch al dat is toch genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet dus nog iets beter integreren begrijp ik?
Noteert: Vooral geen policies meer lezen in het vervolg.
Buenas noches, Hasta Mañana Knuffelzacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
maaruh mensjes... dit meisje gaat weer alleen in haar koude bedje liggen... single zijn sucks 's avonds
Ik ben gewoon in Nederland geboren hoor. Dus de taal, pas de probleme.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo je spreekt de taal toch al dat is toch genoeg.
da's op tijd!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
Waar komt je familie dan vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Nederland geboren hoor. Dus de taal, pas de probleme.
Nee, niet echt. Capo di tutti capi.quote:
Sorry ik spreek geen Itilaans. Maar wat betekend dat.quote:
Dankjewel weer wat geleerd vandaag.quote:
Dat is dan weer een iets andere reactie dan de mijne. Even een uurtje ertussenuit en ik kan het al niet meer bij houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
Fucking hell zeg, waar is iedereen? Heeft iedereen ineens een leven ofzo?
Nergens.quote:
Half dood.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
ik ben er tussen t bankhangen doorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
Hoe bedoel je? Jullie kunnen toch multitasken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
Als je hier mee wilt posten kun je het wel vergeten om iets anders te doen dan fokken hè?
Wij zijn de laatste der Mohawkianen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
Maar het is dan ook geen SlowChat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is dan weer een iets andere reactie dan de mijne. Even een uurtje ertussenuit en ik kan het al niet meer bij houden
It's a life.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben jullie het over mij? Wat oninteressant.
Ik heb een PS3 en ander leuk electronisch speelgoed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
Ja, ik moet echt eens wat games gaan halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 en ander leuk electronisch speelgoed.
Ik leef nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's a life.![]()
Gaat het al weer een beetje Sedan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Makkelijk. Alleen gaat bankhangen en fokken niet samen, aangezien mijn bankstel 6 meter verwijderd staat van mijn pc. En nee, ik heb geen laptopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Jullie kunnen toch multitasken?
Zat even aan de telefoon. Lastig typen met een GSM in je hand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
Only the lonely aan t hangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er tussen t bankhangen door
Ik vrees van wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
Als je hier mee wilt posten kun je het wel vergeten om iets anders te doen dan fokken hè?
Zelfs geen pc op wieltjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Makkelijk. Alleen gaat bankhangen en fokken niet samen, aangezien mijn bankstel 6 meter verwijderd staat van mijn pc. En nee, ik heb geen laptop
Ik hang ook op de bank.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er tussen t bankhangen door
Dan gaan wij nu fijn verder het met hebben over nergensquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
En OMG, meteen weer wakker.Wie is deze schone jonge dame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoe gaat dat in zijn werk die kwaliteitscontrole?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit wat tv te kijken (net nog ff op de 360 wezen gamen), wat te msn'en, wat te fokken en van een biertje te genieten.
Normaal komt er vrijdagavond een vriend van me langs om te helpen met de kwaliteitscontrole mbt het bier, maar die kon vanaaf helaas niet.
hahaha, nee, mijn pc staat wel op een computerbureau dat op wieltjes staat. Echter, deze is zo zwaar beladen, dat die niet verschoven kan worden zonder dat de wieltjes afbrekenquote:
Hmm, lastig, ik heb er simpelweg veel te veel. Met 1 nummer gaat dat echt niet lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Tijd voor een stellinkje ofzo??
Welk nummer identificeer je met jezelf!
zeg ook effe waarom en plaats er ff een linkje va youtube bij ofzo
Oh, die bureau's.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, nee, mijn pc staat wel op een computerbureau dat op wieltjes staat. Echter, deze is zo zwaar beladen, dat die niet verschoven kan worden zonder dat de wieltjes afbreken
Goh. Dat had ik nog niet in de gaten. Ik speelde je spelletje gewoon meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, die bureau's.
Ja, dat is niet echt handig inderdaad. Maar dat wist ik wel, ik plaagde je alleen maar wat.
Op dit moment.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Joh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goh. Dat had ik nog niet in de gaten. Ik speelde je spelletje gewoon mee
Ow, dat is een leuke stelling! Moet ik alleen wel ff over nadenken...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Neuh, ik ben niet suicidial.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef PrincePolly het volgende:
Dalijk krijgen we allemaal voor-trein-spring-clips en hoge -fjorden-vallen-die-filmpjes
Ik ben niet zo weg van laptops. Ik heb er eentje hier, van mijn werk, daar zou ik ook op kunnen fokken. Maar ook daar heb ik een gewoon toetsenbord en muis bij. Eigenlijk heb ik ook altijd de neiging om er een gewone monitor op aan te sluiten. Ik vind het niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Joh.
Maare, is een laptop niet handiger dan? Dan kun je pas echt multitasken!
Ach, in de trein enz is het wel handig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben niet zo weg van laptops. Ik heb er eentje hier, van mijn werk, daar zou ik ook op kunnen fokken. Maar ook daar heb ik een gewoon toetsenbord en muis bij. Eigenlijk heb ik ook altijd de neiging om er een gewone monitor op aan te sluiten. Ik vind het niks.
Ja, normaal toetsenbord typt inderdaad veel fijner. Vooral die Natural dingen van Microsoft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van laptops. Ik heb er eentje hier, van mijn werk, daar zou ik ook op kunnen fokken. Maar ook daar heb ik een gewoon toetsenbord en muis bij. Eigenlijk heb ik ook altijd de neiging om er een gewone monitor op aan te sluiten. Ik vind het niks.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef PrincePolly het volgende:
Laptops zijn tof. Fokken in bed ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Joh.
Maare, is een laptop niet handiger dan? Dan kun je pas echt multitasken!
Mijn werk is 10 minuten fietsen van huis. Met de auto doe ik er langer over, met de bus helemaal, dan kost het me een uur, moet ik nog overstappen ook!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, in de trein enz is het wel handig.
Beter anders fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laptops zijn tof. Fokken in bed ook.
Oeh! Fokken in bed, dat kan ik natuurlijk wel proberenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo is het niks, zo is het de uitvinding van de eeuw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Fokken in bed, dat kan ik natuurlijk wel proberen
Op de bank kan anders ook heel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
dan schrijf je het toch anders hoor...quote:
Tja, ambtenaar he. Zit vast aan ons 'geweldige' OV.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn werk is 10 minuten fietsen van huis. Met de auto doe ik er langer over, met de bus helemaal, dan kost het me een uur, moet ik nog overstappen ook!
Die is vreselijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een timing!! vagina reclame op tv
Ik vrees dat ik het met 'een paar' niet ga redden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Maar serieus, ik heb meerdere nummers die op mij van toepassing zijn. Zet er een paar achter elkaar en je hebt mijn levensverhaal.
Die reclame heeft Fok! een geweldige smiley voor:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een timing!! vagina reclame op tv
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ik doe daar trouwens niet aan, geen nummers die iets over me vertellen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef PrincePolly het volgende:
Dalijk krijgen we allemaal voor-trein-spring-clips en hoge -fjorden-vallen-die-filmpjes
awwww... een knuffel ook goed?quote:
Gewoon niet op de links klikken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijd voor Youtube? dan ben ik pleitte
Ja heb ik ook. Is vet eigenlijk. Je moet ze gewoon es achter elkaar zetten. Al moet ik wel zeggen dat mijn stemming van de dag de volgorde wel een skan bepalen en dan geldt eigenlijk alleen deze voor mij:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het met 'een paar' niet ga redden.
Die is mooiquote:
Samen Fokken in bedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Fokken in bed, dat kan ik natuurlijk wel proberen
Ja, moment.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Feitosa het volgende:
Er is een nummer van Marco Borsato en daarin zingt ie dat het hem niks kan schelen wat iedereen van hem denkt , hij doet toch z,n ding , zelfs al verklaard iedereen hem voor gek.
Een vriendin van me vond dat nummer bij mij passen, maar zou bij god niet weten welk nummer het is, iemand een idee?
Die is uitstekend, ja. Beter dan het origineel naar mijn bescheiden smaak (maar goed, ik heb Hooverphonic dan ook vier keer gezien en de Kinks helaas nooit).quote:
Ah, oké.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
Omdat ik daarvoor geen nummers voor nodig heb.
Kun je me er iets meer over vertellen? Ik weet wat je bedoelt, maar de herinnering is een beetje ver weg..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Feitosa het volgende:
Er is een nummer van Marco Borsato en daarin zingt ie dat het hem niks kan schelen wat iedereen van hem denkt , hij doet toch z,n ding , zelfs al verklaard iedereen hem voor gek.
Een vriendin van me vond dat nummer bij mij passen, maar zou bij god niet weten welk nummer het is, iemand een idee?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik bedoelde ook fokken niet Fok!ken een groot verschil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Samen in bed? Dan weet ik wel betere dingen dan Fok!
Oké, my bad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik bedoelde op fokken niet Fok!ken een groot verschil.
Dat valt best wel mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
Alleen wel jammer dat de geluidskwaliteit van Youtube clips bagger is (uitzonderingen daargelaten).
Geeft niet.quote:
Dat is niet mijn vraag, credits gaan naar PPquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
Goede vraag zeg MNRmaar lastig te beantwoorden :
wordt een combi tussen :
(alleen toonzetting songtekst niet )
Weet niet welk nummer het is. Maar deze lijkt me van niet...... Ik kom nergens het : "doen wat je zelf wilt al vind de hele wereld je gek gedeelte" terug.quote:
het klinkt soft maar als t verhaal erachter kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet niet welk nummer het is. Maar deze lijkt me van niet......
Deze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef Feitosa het volgende:
Weet niet welk nummer het is. Maar deze lijkt me van niet......
klopt maar ik ging ff op in de muziek hahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
Niets tegen de youtubeparade verder, maar het is niet echt Singles eigenlijk...
True L.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is uitstekend, ja. Beter dan het origineel naar mijn bescheiden smaak (maar goed, ik heb Hooverphonic dan ook vier keer gezien en de Kinks helaas nooit).
De vraag van PP was welk nummer omschrijft jouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
Denk dat het niet zozeer om de vraag gaat, maar dat L aan wil geven dat het nu niet gerelateerd is aan het doel van dit topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
De vraag van PP was welk nummer omschrijft jouw.
Ow oke mijn fout, PP geweldige vraagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag, credits gaan naar PP
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JOU!!!!!
Ik ga even in een kussen gillen.
Wat vind jij leuke muziek dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat er nu gewoon leuke youtube muziek gepost worden?
Kruip ik het bed in.
Ik zie hier de liefde opbloeienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JOU!!!!!
Kan geregeld worden, wat is jouw smaak?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat er nu gewoon leuke youtube muziek gepost worden?
Sorry hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JOU!!!!!
Je vergeet fotograVeren en mohawkianen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JOU!!!!!
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk dat het niet zozeer om de vraag gaat, maar dat L aan wil geven dat het nu niet gerelateerd is aan het doel van dit topic.
Laat hier alle speelfouten van Tijnbrein zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je vergeet fotograVeren en mohawkianen.
Ik blijf niet teruglezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Azijnpissers heb je ook overal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jammer wat het zijn er vast een heleboelquote:
Ok, stelling: singles zijn zielig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
En ik vind eigenlijk dat L gelijk heeft. Vanmiddag probeerde ik ook al een hint te droppen door een stelling in te brengen. Ik heb helemaal niets tegen SC, maar ik vind het wel leuk als dit topic overeind blijft. Dat heeft voor mij de voorkeur boven gezellig praten en mijn tijdverdrijf invullen met echte slowchat.
En ik weet ook niet goed hoe ik dat duidelijk moet maken zonder het hardop te zeggen.
Nee, ik ben niet zielig omdat ik single ben. Ik zielig vanwege hele andere dingen.quote:
Wie is de nachtploeg eigenlijk?quote:
Ik word morgen om 9:30 opgehaald, dus stappen was geen optie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef dawg het volgende:
Het is weekend, je zou verwachten dat er wel wat meer mensen nog wakker zijn nu.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word morgen om 9:30 opgehaald, dus stappen was geen optie.
Moet ff wat zaken regelen met iemand.quote:
Het is inderdaad erg rustig hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef dawg het volgende:
Het is weekend, je zou verwachten dat er wel wat meer mensen nog wakker zijn nu.
Kerel, hoe is het met je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg rustig hier.
Helaas ben ik niet aangenomen. Zij vonden mij toch niet geschikt voor die functie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kerel, hoe is het met je nieuwe baan?
Meen je niet!!!??? Ik bedoel, ik heb NIKS met je, maar toch hoopte ik dat ji jthe man voor hun was. Too bad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet aangenomen. Zij vonden mij toch niet geschikt voor die functie.
Ik baal natuurlijk. Maar aan de andere kant waarschijnlijk zou ik het daar toch niet naar mijn zin hebben dus dat maakt het allemaal wat minder erg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Meen je niet!!!??? Ik bedoel, ik heb NIKS met je, maar toch hoopte ik dat ji jthe man voor hun was. Too bad.
Jammer...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas ben ik niet aangenomen. Zij vonden mij toch niet geschikt voor die functie.
1 ding : de economie trekt niet snel weer aan. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik baal natuurlijk. Maar aan de andere kant waarschijnlijk zou ik het daar toch niet naar mijn zin hebben dus dat maakt het allemaal wat minder erg.
Maar ik hoop dat er snel weer vacatures komen of anders dat ik tijdelijk iets anders vind tot dat de economie weer aantrekt want dit thuis zitten heel de dag is niks.
Wat deze hele situatie extra zuur maakt is dat ik een vaste baan heb opgezegd om ergens anders te gaan werken. Helaas ben ik daar ontslagen omdat ik niet voldeed aan hun verwachtingspatroon.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 ding : de economie trekt niet snel weer aan. Maar dat is een andere discussie.
2. Jammer voor je. Je lijkt me wel een goeie kerel, dus I wish U the best
Oh serieus, dat is idd fucked up. Maar haal je nu niet 2 dingen door elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat deze hele situatie extra zuur maakt is dat ik een vaste baan heb opgezegd om ergens anders te gaan werken. Helaas ben ik daar ontslagen omdat ik niet voldeed aan hun verwachtingspatroon.
Door deze hele situatie ben ik redelijk somber. Terwijl het juist zo goed ging de laatste tijd.
Welk vakgebied zit je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
Wat deze hele situatie extra zuur maakt is dat ik een vaste baan heb opgezegd om ergens anders te gaan werken. Helaas ben ik daar ontslagen omdat ik niet voldeed aan hun verwachtingspatroon.
Door deze hele situatie ben ik redelijk somber. Terwijl het juist zo goed ging de laatste tijd.
ghehe, als jij dat niet kunt raden; bezien zijn postgedrag, dan zegt dat meer over jou dan over hemquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh serieus, dat is idd fucked up. Maar haal je nu niet 2 dingen door elkaar?
Nu ben ik nieuwschierig wat jij denkt in welk vakgebied ik werk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ghehe, als jij dat niet kunt raden; bezien zijn postgedrag, dan zegt dat meer over jou dan over hem
Ik ben chemisch laborant.quote:
Doordat ik nu werkloos ben, ben ik nu extra somber geworden. Terwijl voordat ik werkloos was het juist zo goed met mij ging. Ik was bezig mijn problemen op te lossen en ik zat voor het eerst lekker in mijn vel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:16 schreef PrincePolly het volgende:
1. werk
2. de hele situatie die je somber maakt, terwijl het zo goed ging
Ja dat zeg. Je haalt 2 dingen door elkaar en daarom mix je ze en koppel je het 1 met een ander. Je moet het los zien denk ik. Sociaal leven en werk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doordat ik nu werkloos ben, ben ik nu extra somber geworden. Terwijl voordat ik werkloos was het juist zo goed met mij ging. Ik was bezig mijn problemen op te lossen en ik zat voor het eerst lekker in mijn vel.
Jij hebt volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja dat zeg. Je haalt 2 dingen door elkaar en daarom mix je ze en koppel je het 1 met een ander. Je moet het los zien denk ik. Sociaal leven en werk.
Ondanks het veel met elkaar verbonden is. Op deze manier krijg je een negatieve vicieuze cirkel
Ik stalk mensen niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:14 schreef PrincePolly het volgende:
ghehe, als jij dat niet kunt raden; bezien zijn postgedrag, dan zegt dat meer over jou dan over hem
Is er geen optie om terug te gaan naar het bedrijf dat je hebt verlaten voor die nieuwe baan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef tijnbrein het volgende:
Jij hebt volkomen gelijk.
Mijn sociale problemen belemmeren mij in alle ascepten van het dagelijks leven dus ook op de arbeidsmarkt.
Hoe ik nu uit deze chaos kom ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Ik weet het wel: eerst werk vinden; dan heb je een ritmel en daar pas je je scociale levenswijze en omgeving op aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt volkomen gelijk.
Mijn sociale problemen belemmeren mij in alle ascepten van het dagelijks leven dus ook op de arbeidsmarkt.
Hoe ik nu uit deze chaos kom ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Nee, ik ben daar weggegaan omdat ik het daar totaal niet naar mijn zin had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er geen optie om terug te gaan naar het bedrijf dat je hebt verlaten voor die nieuwe baan?
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet het wel: eerst werk vinden; dan heb je een ritmel en daar pas je je scociale levenswijze en omgeving op aanSimpel een realiseerbaar.
Ah, ok duidelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:32 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, ik ben daar weggegaan omdat ik het daar totaal niet naar mijn zin had.
Was deze band. Vriendin van mij doet de artiestenopvang voor een poppodium in Apeldoorn, en zij kwamen daar vandaag. We gingen ff luisteren wat voor muziek ze maakten, en aangezien we toch gratis daarheen konden, zijn we gewoon gegaan. Was eigenlijk best tof, ook al is het eigenlijk niet mijn muziek.quote:
Zul je echt iets specifieker moeten zijn, welke soort muziek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef dawg het volgende:
Kluts, jij weet dat wel. Dat relax maar ook vrolijke nummer. De rest was niet zo goed van hun.
Hebben we weleens op YT opgezocht, beetje vrolijk, met dat constante deuntje, gast die erdoorheen zingt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zul je echt iets specifieker moeten zijn, welke soort muziek?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben we weleens op YT opgezocht, beetje vrolijk, met dat constante deuntje, gast die erdoorheen zingt.
Hoe moet ik dat nou uitleggen.
Je vond de rest vd muziek van die band niks. Was je alltime favourite. Etc.
Dat is echt een van de meest geweldige platen ooit. Maar ze hebben meer toffe muziek.quote:
Vreselijk nummer, vind ik dan. Ik ben vandaag helemaal in de hiphopstemming op de een of andere manier. Een heel vette live-cd van Cypress Hill gehoord ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:30 schreef dawg het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt iets met dit nummer.
Jawel. Maar nu eerst dit.quote:
Nee, dit is een tof nummer.quote:
Hey Klutsie! Ja, wil wel slapen maar kan dat op dit tijdstip toch nog niet.quote:
En het is weekend uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey Klutsie! Ja, wil wel slapen maar kan dat op dit tijdstip toch nog niet.
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar trekt mijn lichaam zich niets van aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |