23quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja en vandaag hebben we er maar 10 of 15 gestuurd ofzode eerste 2 dagen waren echt erg haha
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Adolecens het volgende:
goedenavond allen.
al mensen single af hier? CG je date ging niet door las ik?
Beschaafd vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
[..]
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd ja
je houdt het goed bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
[..]
Gister wel, vandaag heb ik afgezegd ja
De dag is nog niet om je hebt nog 2 uur en 3 kwartier.quote:
Heb effe nageteldquote:
Ik denk dat ik 1 van de weinig benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
singles... niets beter te doen dan smsjes tellen
Of hier te posten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:singles... niets beter te doen dan smsjes tellen
Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
tja ik hoef het niet te doen.. jij doet het al
Dank u Dank u... ik hou van complimentjesquote:
Die krijg je toch al geoeg hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dank u Dank u... ik hou van complimentjes
Complimentjes krijg je nooit genoeg!quote:
de mensen van [Single]quote:
Nee, dat is waarquote:
Da klopt ik krijg er ook altijd te weinig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Complimentjes krijg je nooit genoeg!
1772!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is waar
[ zie het vorige topic; in één maand 1772 gehaald]
Met andere singles.quote:
Schandig!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef JonKeL het volgende:
Gaat het nou alweer over smsen. Mijn laatste sms heb ik 4 dagen geleden gekregen en ik zie net dat ik nog moet antwoorden![]()
erm ja... ben je dan stil?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef PrincePolly het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vandaag twee prachtige complimenten kreeg van 2 prachtige jongen meiden?
Ik heb het al goedgemaakt. Mijn antwoord was: oké is goed.quote:
waarschijnlijk waren zijn twee kleine nichtjes blij dat ze een snoepje kregen van hun oom ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ben je dan stil?![]()
GRAPJE!
waar had je dat aan verdiend dan?
Dat kan ook hoor niks mis mee.quote:
* Knuffelzacht hoort iets door hoofd gaan als... waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Kuwaro het volgende:
Tegenwoordig draait het toch om het emailen![]()
Veel goedkoper dan smsen![]()
Ik las sm'en![]()
Haha.. ook nog een heel boeiend smsje dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt. Mijn antwoord was: oké is goed.
Denk niet dat hij nog weet waar het over gaat :p Het was ook niet zo boeiend eigenlijkEn het gaat al niet eens meer op
Die heb ik uberhaupt niet veelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. ook nog een heel boeiend smsje dus
vloeit de mond van over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort iets door hoofd gaan als... waar het hart van vol is...
Als je binnen je bundel blijft is het toch ook nooit veel??quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef JonKeL het volgende:
Gaat het nou alweer over smsen. Mijn laatste sms heb ik 4 dagen geleden gekregen en ik zie net dat ik nog moet antwoorden![]()
Ach maakt ook allemaal niet uit. Gaat erom dat het genoeg is voor wat je wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die heb ik uberhaupt niet veel![]()
Alleen als ik iemand leuk vind, dan sms ik veel. Voor mijn doen. Bij jullie valt dat nog steeds in het niets
Kheb vorig jaar ergens gewerkt en een vrouwelijke stagiaire (20 jaar ofzo) "onder me gehad". Nu ben ik daar weg gegaan en heb ik bij mijn nieuwe baas wederom zo'n stagiaire. Die dus op de dezelfde school zitten en elkaar en mij dus ook kennen. Hebben ze over mij geroddeld en nu baalt de eerste dat ze mij niet meer heeft en is die andere er blij mee. Heb gevraagd of ze het op mij konden en dat was 2xquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ben je dan stil?![]()
GRAPJE!
waar had je dat aan verdiend dan?
de meiden zeiden:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef PrincePolly het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vandaag twee prachtige complimenten kreeg van 2 prachtige jongen meiden?
De baas betaald, geen idee hoeveel er in dat zakelijke contract zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
Als je binnen je bundel blijft is het toch ook nooit veel??
Sms is sms tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]De mijne was van vanmiddag. Maar die jongen is homo, en heeft trouwplannen, dus dat telt niet denk ik hè?
Uhu daar gaat het om. Als de ander daar niet blij mee is dan hebben we een probleem. Want dan zou ik meer moeten gaan smsen en dan ga ik me er helemaal dood aan irriterenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach maakt ook allemaal niet uit. Gaat erom dat het genoeg is voor wat je wil
En wanneer gaat dit trio plaats vinden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef PrincePolly het volgende:
Heb gevraagd of ze het op mij konden en dat was 2x
1 praat nog niet, die ander is wel een beetje verliefd op mij iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de meiden zeiden:
papa jij bent de aller aller ALLER liefste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |