Dus nu reageer ik homofobisch, het moet niet gekker worden zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Mijn punt is dat die hele VBL SC belachelijk en dubbelop is. En dat hools gesloten moest worden al helemaal.
En het punt van de mensen die er over gaan is dat beide topics openblijven en dat jij weer kunt in je oude vertrouwde HOOLS en anderen in de normale SC.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Mijn punt is dat die hele VBL SC belachelijk en dubbelop is. En dat hools gesloten moest worden al helemaal.
Ik snap nu trouwens wel waarom jullie zo graag prosac wildequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus nu reageer ik homofobisch, het moet niet gekker worden zeg.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap nu trouwens wel waarom jullie zo graag prosac wilde
Jij hebt überhaupt niets te zoeken in een VBL SC. Jij post verder helemaal niet in VBL.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef Mike het volgende:
We vinden het erg jammer, maar sjimz heeft aangegeven te willen stoppen met modden. Hij is het plezier kwijt geraakt in VBL en dan zit er niks anders op dan ermee op te houden.
sjimz, ontzettend bedankt voor het modden op een forum dat niet altijd even makkelijk is en hopelijk krijg je het wel weer naar je zin 'in het zwart'.
Ik geloof niet dat Da_Sandman hiervoor de credits moet krijgen. Het droop er al weken vanaf dat Sjimz totaal geen zin meer had en in de discussies met diverse users steeds korter door de bocht ging en steeds vaker zijn 'machtspositie' als mod als dreigement of instrument gebruikte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd Da_Sandman. Heb je toch je zin gekregen met je gezeur.
Kun je mij voorbeelden geven van het dreigen etc?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Da_Sandman hiervoor de credits moet krijgen. Het droop er al weken vanaf dat Sjimz totaal geen zin meer had en in de discussies met diverse users steeds korter door de bocht ging en steeds vaker zijn 'machtspositie' als mod als dreigement of instrument gebruikte.
Hij had wat mij betreft al weken geleden moeten stoppen en het helemaal niet zo ver moeten laten komen.
Ik kan nou eenmaal niet in MED posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Suijk het volgende:
Post het anders nog 4x golfer, misschien dat dan het hele forum het leest.
Ook echt in 1x zwart. Nouja, hopelijk krijg je er weer wat plezier in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
Ik wild de eer aan mijzelf houden voordat ik een verzuurde ex-crewer wordt.
Ik denk dat dan iedereen wel een idee heeft wie ik daar allemaal mee bedoel
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook echt in 1x zwart. Nouja, hopelijk krijg je er weer wat plezier in.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
Ik wild de eer aan mijzelf houden voordat ik een verzuurde ex-crewer wordt.
Ik denk dat dan iedereen wel een idee heeft wie ik daar allemaal mee bedoel
Nog geen reden om het overal te postenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal niet in MED posten.
Grijs ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?
Nee, maar via MLN ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?
Ik heb al een banner voor ze gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al een banner voor ze gemaakt.
Maar ik wil Vaduz daar nog niet wegpesten.
rubbereend is niet weg te pesten.
Zullen we dit verder in een ander topic bespreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |