White Power SC?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doe mee. Hoe noemen we het? VBL Studenten SC?
Ook een goeie! Zullen wij die samen oprichten dan?quote:
Blote kutten mogen niet, blote lullen dus ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
Hahah, nu snap ik het. Honderden blote vrouwen mogen wel, blote mannen niet.
sjimz
Hier ga ik niet eens text en uitleg aan geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
sjimz
Als je zn bovenlichaam nou zou posten, maar dit incl. de mogelijke actie van die andere knakker gaat me toch wat ver. Montana postte een ietwat ander plaatje, maar daar is toen wel een lijn getrokken volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
sjimz
Waar kunnen we solliciteren?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:01 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag me af: Vindt men het nou echt zo leuk om de grens op te zoeken en te overschrijden?
Ik heb het helemaal met VBL gehad, echt waar.
Goed plan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zullen wij samen een SC beginnen?
Die lijn is nu ook getrokken leuke woordspeling weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je zn bovenlichaam nou zou posten, maar dit incl. de mogelijke actie van die andere knakker gaat me toch wat ver. Montana postte een ietwat ander plaatje, maar daar is toen wel een lijn getrokken volgens mij.
In het straks nieuw op te richten bier en tieten topic v2.0, het begin van de derde VBL-sc.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Dat moet wel een succes worden.
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zijn nu twee SC topics, gebruik FB alsjeblieft niet als derde.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef VoreG het volgende:
Flikker gewoon beide SC topics tussen de toto's onderaan. Heeft niemand last van en het staat ook niet in de weg.
Nogmaals, de mods hebben dat niet gedaan !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk waait die hele SC hype gewoon over. Daarom vond ik het zo vreemd om na een paar opmerkingen van users meteen maar Hools te veranderen.
Excuses als ik te ver ben gegaan oid.
Dan krijg je nog een veranderingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen de SC-topics niet sticky? Dan hoef je niet zo ver naar beneden te scrollen en niemand heeft er last van.
Dit bedoel ik dus met het toontje, Ray. Een duidelijker voorbeeld kan niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een verandering![]()
Ik denk niet dat iedereen dat aan kan, zoveel veranderingen op één dag. Van gewoon topic, naar centraal, naar sticky? Dat is gewoon teveel.
Dan vraag ik het morgen nog wel een keerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een verandering![]()
Ik denk niet dat iedereen dat aan kan, zoveel veranderingen op één dag. Van gewoon topic, naar centraal, naar sticky? Dat is gewoon teveel.
Cursus PI lezen lijkt me geen overbodige luxe voor jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met het toontje, Ray. Een duidelijker voorbeeld kan niet.
Omdat ik in Hools me afvraag waarom de veranderingen nou zo nodig zijn, krijg je door een mod in FB een denigrerende opmerking terug. Natuurlijk zonder naam en toenaam, dat mag natuurlijk niet als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |