Heb niet alles gehoord maar dat was volgens mij op radio 4quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een leuke
maar waarom een Beethoven alarm ??![]()
Kan je niet meer luisteren/kijken dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ekdom en Veenema
Wat ga ik dit missen
Beetje knippen en plakken en je kunt die de volgende keer door het scherm laten schuiven bij het PSB-alarmquote:
Niet live. Ik leef een uur later. En dat moet online... enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je niet meer luisteren/kijken dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
begin dan gewoon om 8 uur met kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet live. Ik leef een uur later. En dat moet online... enzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
MARS!Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje knippen en plakken en je kunt die de volgende keer door het scherm laten schuiven bij het PSB-alarm
Doe maar Olifantje in het bos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.
of dat tukketukketukke brr brrbrrrrquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar Olifantje in het bos.
Hoezo??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ekdom en Veenema
Wat ga ik dit missen
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.
Jordyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Timo had jij een nieuw topic op scherp staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |