Oeh, een bad, dat is wel heel erg lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef LeonH het volgende:
zo.. nieuws
ff warm badje vol laten lopen. Tot over een uurtje ofzo!
Ik maak de opmerking dat ik er wel onder wil gaan liggen niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel kussens zullen er op die stoel liggen om d'r nog enigszins op beeld te krijgen?
Ik ook niet, daarom neem ik hem mee.... Kijken of die Ieren het ook leuk vinden.quote:
I fel with my reet in the prikkeldreed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom neem ik hem mee.... Kijken of die Ieren het ook leuk vinden.
ik moet Ierse woordgrappen gaan leren.....
Terwijl het wel een onderdeel is van Cisco.. Daar zou je toch wel het nodige van mogen verwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Kut Linksys router. Wat was dat vroeger een goed product, maar nu![]()
![]()
![]()
(foutje in de software en zo verliest de router makkelijk zijn wifi. Kun je alleen oplossen door een custom firmware erop te zetten, maar die vertrouw ik niet...)
kak
and it feels Greetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I fel with my reet in the prikkeldreed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Michiel heeft een pop/ballon gevonden die even groot is als Froukje!
[ link | afbeelding ]
I know, daarom ben ik ook zo teleurgesteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het wel een onderdeel is van Cisco.. Daar zou je toch wel het nodige van mogen verwachten.
I shall see, what I can do for you!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I shall see, what I can do for you!
Zie Frouke ook steeds met haar nagels tussen haar tandenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat zat er in het eten van de kantine!
En hij plopt inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Over de Ekstra Weekend opener gesproken. Die van mij gaat een nieuw biertje openen!
Albini powerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
Gaat meer om de kleurstoffen die Michiel naar binnen heeft gekregen....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie Frouke ook steeds met haar nagels tussen haar tanden
Wat info erbij misschienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |