euh .... jamin is overgenomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Jamin een internationaal bedrijf
(en betalen zij winkelpersoneel zo goed dat je zelfs een appartement in New York kunt betalen?)
je weet toch dat het opgegaan is in een grote franse keten en dat je het nu moet uitspreken alsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Jamin een internationaal bedrijf
(en betalen zij winkelpersoneel zo goed dat je zelfs een appartement in New York kunt betalen?)
is die film wat? kep em nog niet gezien.quote:
Vollenhove... Ik studeer momenteel niet, maar ga in september nog een 1-jarige opleiding doen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
welke buurt zit je?
studeer je nog?
Ik heb begrepen van mijn broertje dat er een tekort is aan kamers voor studenten, dus om huurders te vinden moet niet zo moeilijk te zijn. (Moeten ze wel leuk zijn
Ik vind em helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is die film wat? kep em nog niet gezien.
Niet hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch![]()
waar was je?
kep je al tijden niet gezien?
whats up?
euhhhhhhhhh dit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou me nog foto's mailen van de grand opening van winkel nummer 5
toch nog eens beter lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhhhhhhhhh dit?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hahahahaah
wat doe je? ben je nog steeds bezig met frontpage?quote:
Jennifer zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal geweldig!
Een vriendin met wie ik deze film ben wezen kijken in de bios irriteerde zich enorm om al die liedjes
K puzzel en kijk Scooby Dooquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe je? ben je nog steeds bezig met frontpage?
Houd je nog steeds een sabtical? je had toch je beveilingsdiploma?
Xie je nooit meer hier
je zei al vrij weinig ahahahahaha
ben je nu noodgedwongen om je appartment te verlaten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef Weemz het volgende:
[..]
Vollenhove... Ik studeer momenteel niet, maar ga in september nog een 1-jarige opleiding doen...
Helaas zijn er niet veel app. hier in Zeist te vinden hoor, kijk maar bij woningnet of directwonen ofzo
K puzzel? WTF is dat?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch nog eens beter lezen
er stond namelijk mailen en niet posten
Neuh, heb nog wel evenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
ben je nu noodgedwongen om je appartment te verlaten?
hahahaquote:
hoe bedoel je?quote:
Ja klopt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jennifer zou echt geweldig zijn.![]()
Ken alleen drama die ze nu heeft.
hoezo irriteer je je aan Beyonce?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja klopt!
ik irriteer me alleen af en toe aan Beyonce... maar goed. das persoonlijk
Oeh... nu And I'm telling you... kippenvel
waarom zien we je zo weinig hier?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik puzzel![]()
en verder doe ik op het moment even niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |