nobody beats topic opaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef linebear het volgende:
[..]
en trouwens we zijn van het zelfde bouwjaar
hoe oud ben jij dan? jij bent toch toch ook van hetzelfde bouwjaar?quote:
je moet die date straks knijpenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
O.K. nog een paar uur en dan heb ik een blinddate. Ik begin hem nu wel te knijpen.
*klap geeft*quote:
en jij kan het contract niet overnemen en een paar nieuwe huisgenoten zoeken ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:30 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zat met 2 huisgenoten... Eentje is gaan samenwonen met zijn vriendin, de andere (vrouwelijke) gaat ook bij haar vriend wonen...
quote:
1968, en dat staat ook gewoon in mijn profielquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan? jij bent toch toch ook van hetzelfde bouwjaar?
Als mijn twee roommates me nu zouden verlaten, dan zou ik het ook niet op geld niet op kunnen brengen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij kan het contract niet overnemen en een paar nieuwe huisgenoten zoeken ?
Wat zeg je, ik hoor je nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik zal voor straks een lijstje maken, mogen jullie om beurten de stoel duwen
maar je bent nu niet in Nederland dus die smoes kan je achterwege latenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja maar ik ben niet zo van de verrassingen. Tyler set me up met deze date van zijn worstelteam....
hij is 25 en verder weet ik niet.
Ja hallo, ik ben nog niet eens uit de kast. Tenminste in Nederland dan... o the burden...hahahahaha
sorrry ik kwam niet verder dan...mijn linker en rechter moest zo lachen hahahahahahaahquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1968, en dat staat ook gewoon in mijn profiel
mmm, een jaartje New York lijkt me erg leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als mijn twee roommates me nu zouden verlaten, dan zou ik het ook niet op geld niet op kunnen brengen.
Nou, ik kan het wel alleen, maar dan kan ik geen leuke dingen doen.
Weet je wel hoeveel Central Park kost?
was ook gericht aan Weemz, en als je roomies zoekt/binnenhaalt is het toch ook logisch dat ze aan de huur bijdragen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als mijn twee roommates me nu zouden verlaten, dan zou ik het ook niet op geld niet op kunnen brengen.
Nou, ik kan het wel alleen, maar dan kan ik geen leuke dingen doen.
Weet je wel hoeveel Central Park kost?
das ook wel weer waar. Hier kennen ze me niet anders...but i have reservations...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je bent nu niet in Nederland dus die smoes kan je achterwege laten
in het echt KAN ik nog veel grappiger zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sorrry ik kwam niet verder dan...mijn linker en rechter moest zo lachen hahahahahahaah
afgesproken ben ik die andere roommatequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef linebear het volgende:
[..]
mmm, een jaartje New York lijkt me erg leuk
mmm wanneer kom je in Amsterdam optreden ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het echt KAN ik nog veel grappiger zijn
ja vind ik goed....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgesproken ben ik die andere roommate
deal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |