sweet dreams Bartquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen![]()
Mike succes/veel plezier straks met je blind (.) date.
De rest slaap lekker alvast!
vuile hond,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef Xiance het volgende:
slaap lekker bart:
Mike.. je bent ECHT dome he soms
ik ben uit gegaan, omdat dat soms hoort.. etiquette enzo!
en dat de CV op 17 staat betekend dat het koud is.. het is nl. 17C in dit huis.
dank je wel... u liitle shit...je meent er geen reet van hahahahahahahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen![]()
Mike succes/veel plezier straks met je blind (.) date.
De rest slaap lekker alvast!
kinky }]quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vuile hond,
Hoe moest ik dat nou weten.
Ik ben weer gauw in Nederland. Ik ga je echt slaan..
ben je nog steeds brak?quote:
kinky?quote:
Yeah... Het komt en gaat. Heb wel gewoon gegeten. Het voelt alsof mijn dikke darm geirriteerd is of zo, maar ik zou niet weten waardoor.quote:
Ga je griep krijgen? maar jij lijkt mij geen persoon die vaak in de tram o.i.d. zit . (waar veel mensen bijelkaar komen) haahahahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... Het komt en gaat. Heb wel gewoon gegeten. Het voelt alsof mijn dikke darm geirriteerd is of zo, maar ik zou niet weten waardoor.
Nee, ik zie zelden mensen, dus op zich heb je wel gelijk. Morgen maar wat vitamines halen. Ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je griep krijgen? maar jij lijkt mij geen persoon die vaak in de tram o.i.d. zit . (waar veel mensen bijelkaar komen) haahahah
dan zal he van je man komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik zie zelden mensen, dus op zich heb je wel gelijk. Morgen maar wat vitamines halen. Ik weet het verder ook niet.
nee maar je intregeert mij.....quote:
Dan hoop ik dat ik niet dezelfde symptomen krijgquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan zal he van je man komen
die was toch een week ziek? bacterien die in het huis ronddwalen hahaha
oh lordy....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee maar je intregeert mij.....
je bent grappig![]()
bitchquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh lordy....
ik ga maar gauw douchen!
dat krijg je ervan als jullie gaan trouwen.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef Pjederdy het volgende:
Ja! Soms lijkt ons leven net op dat van een stel uitgeneukte hetero's!!
slaap ze!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:16 schreef Xiance het volgende:
slaa *HATSJOE, ROCHEL* aap lekker allemaal!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |