Stond er vanmiddag nog inquote:
Was een uuropener van Edwin en Tjibbe, die Tjibbe werd echt keihard in elkaar gerost...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef Broekie het volgende:
Ik heb weer een geweldige uuropener gemist begrijp ik?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Ik weet al wat er mis was met Radio4. Typisch gevalletje van in de war met de MaRDS.
Die in het midden van die MH jingle zatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dat die vreselijke rap plaat ?
Mooie plaat van de KoL.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Treezz het volgende:
leuk liedje van kings of leon
die zanger heeft een prettige stem om naar te horen
Nee, Radio6.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. Je luistert nu wel 3FM, toch?
Jij vind het niks, he!?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is Roel helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Treezz het volgende:
leuk liedje van kings of leon
die zanger heeft een prettige stem om naar te horen
Yupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, het begint al met het eerste moment dat die kerel geluid begint te produceren. Vergeet iedereen te luisteren naar de 'zang' ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij vind het niks, he!?
Ik vind het echt een heerlijk nummer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]Tja, Maastrichtenaren he? je doet er niets aan...
Roel dwingt niemand een smaak op , hij laat allen te vaak weten dat het zijn niet isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:24 schreef Treezz het volgende:
[..]
Yup
iedereen heeft z'n eigen smaak he vergeet dat niet![]()
Geloof die inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Die in het midden van die MH jingle zat
Laat Corton het maar niet horenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het begint al met het eerste moment dat die kerel geluid begint te produceren. Vergeet iedereen te luisteren naar de 'zang' ofzo
beter dan mikaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het begint al met het eerste moment dat die kerel geluid begint te produceren. Vergeet iedereen te luisteren naar de 'zang' ofzo
Moeten ze dat soort platen maar niet zo vaak draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel dwingt niemand een smaak op , hij laat allen te vaak weten dat het zijn niet is
.
Kan je beter terugluisteren als het afgelopen isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we gaan vanavond dan maar weer vooral voor het vermaeck door de heren zelf.
Nou, ik geloof dat elke dj zonder ook maar iets te hebben gehoord al roept dat een single van KoL geweldig is. Omdat het KoL is.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
Kan Mika geen poliep krijgen walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |