Klinkt als een happy place zoals Phoebe zou zeggen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*nodigt Blaat uit rond haar kampvuur om Gumbaya te zingen en Gezonde Marshmellows te roosteren*
neenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:31 schreef neen het volgende:
is het alweer veilig?
ik huil van het lachen jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen kum baya zingen hoor.
Someone's crying lord, kum baya
Wat is dat nou voor deprimerende shizzle!
Klinkt gezelliger als dat het net hier was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga geen kum baya zingen hoor.
Someone's crying lord, kum baya
Wat is dat nou voor deprimerende shizzle!
Nou ja, misschien dat Miss_S sowieso minder kan maken bij sommigen maar het is wel opvallend dat zij er bijna altijd bij betrokken is.quote:
Niet slechtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Wehehe, dubbelzinnig hehe... ik geef je een 9.4
Ja, jij kickt op relletjes hèquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik huil van het lachen ja
ben ontzettend melig
Nee maar dat laatste zeg ik wel voor je. Van alle WoW-ers die ik ken is er eentje die niet verslaafd is. En daarbij had een ex-huisgenoot die verslaafde af was en redelijk ok was en daarna weer volop verslaafd werd. Alleen nog bier zuipen, lamballen en vervelend en irritant doen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee? Kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
[..]
Ik zeg niet dat WoW-gamers erg zijn omdat ze de hele dag aan het WoW'en zijn (dat hoeft namelijk niet per sé, maar in de praktijk zijn er best veel WoW-verslaafden), maar omdat ik WoW iets voor nerds vind.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind je een lekker joch. Ik zit al te bedenken aan wie ik je eens zou kunnen koppelen!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy hand in eigen boezem steekt
God het is jammer dat MoBlo geen lesbo is, jullie passen zooo goed bij elkaar op bepaalde gebieden!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vezelrijke crackers met kaas gegeten. Mark is nml weg vanavond en ik heb geen zin om naar de winkel te gaan.
Plus hetgaat niet goed de laatste dagen, dus ik moet de boel weer even op gang brengen met veel vezels.
Ja hallo, ik heb geprobeerd het op een normale manier te zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
God het is jammer dat MoBlo geen lesbo is, jullie passen zooo goed bij elkaar op bepaalde gebieden!!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
God het is jammer dat MoBlo geen lesbo is, jullie passen zooo goed bij elkaar op bepaalde gebieden!!!
Dat is ook niet zo moeilijk als je ziet hoe enkelen er meteen bovenop springenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, misschien dat Miss_S sowieso minder kan maken bij sommigen maar het is wel opvallend dat zij er bijna altijd bij betrokken is.
Ik zou ook niet slikken als er zo tegen mij tekeer werd gegaan hoorquote:Als ze nu eindelijk eens besluit of echt te gaan of te blijven en haar opmerkingen inslikt zouden er misschien wat minder ruzietjes zijn.
Ik wilde zeggen dat ik de mijne erbij stak, maar dat zal wel weer niet goed zijn voor mijn voortanden, dus ik slik de opmerking braaf inquote:* Dizzy-Miss-Lizzy hand in eigen boezem steekt
Ik hou me ook zelden in, maar zo grof er bovenop duiken, terwijl er eigenlijk niets aan de hand is, zul je mij niet zien doen.quote:Ik zeg ook waar het op staat onomwonden als we toch alweer stront aan de knikker hebben dat weet ik maar al te goed.
idemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan bh loos door het leven als ik zou willen
Ik blijf zeker niet, maar als ik ooit net zoals nu iets lees waarom ik wil reageren zal ik dat nog steeds doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat Miss_S sowieso minder kan maken bij sommigen maar het is wel opvallend dat zij er bijna altijd bij betrokken is.
Als ze nu eindelijk eens besluit of echt te gaan of te blijven en haar opmerkingen inslikt zouden er misschien wat minder ruzietjes zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemzullen we een praatgroepje beginnen?
Ja, want stél je voor dat je het eens zou missen als je hier over de tong het toetsenbord gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik blijf zeker niet, maar als ik ooit net zoals nu iets lees waarom ik wil reageren zal ik dat nog steeds doen
Woei, ik doe mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemzullen we een praatgroepje beginnen?
En waarom is die nog niet geupload en hier gepost? Doe 'ns niet zo bezitterig en inhaligquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef P.F het volgende:
Echt, die zwahiel, ik kreeg me net toch een foto
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou haar een tik geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En waarom is die nog niet geupload en hier gepost? Doe 'ns niet zo bezitterig en inhalig
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want stél je voor dat je het eens zou missen als je hier over de tong het toetsenbord gaat.
Ik ben me aan het voorbereiden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou haar een tik geven.
okequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik daar iets om geef? En dat zou ik echt nooit weten want zoals ik al probeer duidelijk te maken zelfs al zou iemand dat met een normaal leven willen je kan niet alles lezen wat er in deze topics gezegd word
En Vik daarbij kan je het wel als een grapje af doen en zo, maar dit topic is ook niet mijn leven het is niet zo belangrijk als het is voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik daar iets om geef? En dat zou ik echt nooit weten want zoals ik al probeer duidelijk te maken zelfs al zou iemand dat met een normaal leven willen je kan niet alles lezen wat er in deze topics gezegd word
Joh dit impliceert maar weer eens dat je vind dat wij geen leven hebben. Waarom wil je daar dan toch bij horen want je bent zoveel beter dan wij toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu maak je weer een kutopmerking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En Vik daarbij kan je het wel als een grapje af doen en zo, maar dit topic is ook niet mijn leven het is niet zo belangrijk als het is voor jou.
Get up, stand up, stand up for your rights!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden!
Dit pik ik dus echt niet
Hoepel op of doe aardig maar nu ben je ronduit gemeenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En Vik daarbij kan je het wel als een grapje af doen en zo, maar dit topic is ook niet mijn leven het is niet zo belangrijk als het is voor jou.
als het niet belangrijk was, had je nu je browser afgesloten en was je lekker met stokbrood en wijntje op de bank gaan hangen, kommop!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen diegene die elke topic bij kunnen houden en vinden dat anderen dat ook makkelijk kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh dit impliceert maar weer eens dat je vind dat wij geen leven hebben. Waarom wil je daar dan toch bij horen want je bent zoveel beter dan wij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |