Heb ik misschien iets van de waarheid geraakt met wat ik zei? Dat kan ook kut overkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht het wel. Ik hoef zo'n kutopmerking van jou niet te pikken. Je kunt de relatieve newbies hier misschien nog in het ootje nemen, maar ik zit hier nu al 2 jaar en dat krijg je bij mij niet voor elkaar.
Verder kan ik normaal gesproken heel veel hebben, maar nu ben je te ver gegaan.
Nee maar jij hebt zuigen tot een master art verheven en dan bedoel ik niet zuigen op deze manierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach ik begon niet met scheldenik kan het niet in mijn eentje
of msnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, dames, vecht dit via PM uit ofzo? 't Wordt nu wel een heel vervelend riedeltje om steeds doorheen te moeten scrollen hoor.
De biosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:Ik ga me even opmaken is het verdeurie weer opnieuw begonnen
![]()
Gelukkig ga ik zo naar de bios met mijn schatje!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Euh, Zwahiel, je hebt nu toch nog way niet genoeg haar om een Wouter Hamel coupe te gaan laten maken? Of is dat een oude foto?
Ik zit met een dilemma. M'n lief is pas net thuis en wil nog lang niet eten. Ik heb HONGER. Wat doe ik. Ik wil niet vol zitten als hij wil eten. Ik wil geen honger hebben. Zal ik vast m'n toetje eten? Wat is wijsheid?
Nee het moet maar eens tot een vruchtbare oplossing komen waardoor dit niet elke week terug komt. Je kan er de klok op gelijk zetten namelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, dames, vecht dit via PM uit ofzo? 't Wordt nu wel een heel vervelend riedeltje om steeds doorheen te moeten scrollen hoor.
Haha ja, het zal wel gaan tegenvallen die filmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
De bios
Dit topic bevat meer..... actie, spanning, sensatie, intriges en liefdesleed!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zuigen tot een master art verheven en dan bedoel ik niet zuigen op deze manier
Dag Saskiaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb ik misschien iets van de waarheid geraakt met wat ik zei? Dat kan ook kut overkomen.
Wat dacht je van Wit Licht met oa Marco Borsatoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
de bios
da's lang geleden!!!
Draait er wat leuks Goodbye?
ik vrees van nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef Aventura het volgende:
Is dit topic inmiddels weer veilig voor volwassenen? Ik vind de hele discussie sws. iets wat bij 25+'ers past. Grow up!
getsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef neen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Wit Licht met oa Marco Borsato
Ik ben ook 25-quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef Aventura het volgende:
Is dit topic inmiddels weer veilig voor volwassenen? Ik vind de hele discussie sws. iets wat bij 25+'ers past. Grow up!
Ik heb daarnet ook eerst mijn toetje genomen, en daarna ben ik gaan koken. Dat werkt primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Euh, Zwahiel, je hebt nu toch nog way niet genoeg haar om een Wouter Hamel coupe te gaan laten maken? Of is dat een oude foto?
Ik zit met een dilemma. M'n lief is pas net thuis en wil nog lang niet eten. Ik heb HONGER. Wat doe ik. Ik wil niet vol zitten als hij wil eten. Ik wil geen honger hebben. Zal ik vast m'n toetje eten? Wat is wijsheid?
Ik ga naar the yes man met Jim Carrey. Voor de rest draaien er best aardige films, maar ik ga sowieso heel vaakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
de bios
da's lang geleden!!!
Draait er wat leuks Goodbye?
die foto met baard is van vandaag. Heb ook voor dezelfde coupe meer haar nodig, maar 't hoeft niet 't zelfde te zijn. Meer die kant op zeg maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef Razztwizzle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |