Classes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:35 schreef Platina het volgende:
Online kan de bomb worden, als ze van 9 naar 6 classes gaan ofzo. Graphics zijn iig subliem!
PSN: Aiqo
Ja, las ik un keer in een artikel er waren 9 classes, ieder met specifieke vaardigheden.quote:
Ik zit er ook aan te denken zo'n dingetje aan te schaffen van sony, wat ik nu heb is 3x niksquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, las ik un keer in een artikel er waren 9 classes, ieder met specifieke vaardigheden.
denk dat ik me ook eindelijk een headset ga aanschaffen als deze game uitkomt, en dan gewoon lekker Nederlands gaan praten want het is een Nederlandse game
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:18 schreef SToRM81 het volgende:
De volledige presentatie van Killzone 2 op de CES is trouwens hier te zien: http://www.gamecyte.com/c(...)r-presentation-video
dat accentquote:Op zondag 11 januari 2009 14:18 schreef SToRM81 het volgende:
De volledige presentatie van Killzone 2 op de CES is trouwens hier te zien: http://www.gamecyte.com/c(...)r-presentation-video
Mooie presentatie! Alleen helaas is het publiek wat minder enthousiast, althans ik hoor ze niet...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:18 schreef SToRM81 het volgende:
Ik weet het niet, maar ik als ik Killzone 1 kan spelen doe ik datquote:Op maandag 12 januari 2009 01:15 schreef Gkhn het volgende:
moet je killzone 1 spelen dan om 2 goed te snappen?
you go girlquote:Op maandag 12 januari 2009 01:53 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik als ik Killzone 1 kan spelen doe ik dat
Het is handig om wat karakters te leren kennen, maar voor de rest is het niet zo nodig als bij, zeg, MGS4.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:15 schreef Gkhn het volgende:
moet je killzone 1 spelen dan om 2 goed te snappen?
Ik merk nu pas op dat dit niet het PS3 topic is.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind de TT onlogisch, het #1 hoort achteraan, nu lijkt het net het 1e PS3 topic
Waarschijnlijk een realistische score dan een 5/5. Maar goed KZ2 blijft een instant buy, al is het alleen maar omdat ie uit Nederland komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Het onbekende Zweedse GP NÖJE geeft Killzone 2 een 4/5. Nu haal ik killzone 2 niet meer natuurlijk.
Denk eerder dat Killzone 2 door de hype nu veel te kritisch wordt beoordeeld. Ze vinden dat er geen co-op inzit een minpunt en dat het weinig nieuws toevoegd aan het genre. IMO een kutscore dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een realistische score dan een 5/5. Maar goed KZ2 blijft een instant buy, al is het alleen maar omdat ie uit Nederland komt
Persoonlijk boeit co-op mij totaal niet. Heb liever dat ze zich concentreren op het hele online gebeuren ipv co-op storymode. En tja... dat KZ2 weinig nieuws toevoegt aan het genre boeit mij dus ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk eerder dat Killzone 2 door de hype nu veel te kritisch wordt beoordeeld. Ze vinden dat er geen co-op inzit een minpunt en dat het weinig nieuws toevoegd aan het genre. IMO een kutscore dus.
Dat zou betekenen dat 1 op de 1.5 PS3 eigenaren dit spel moeten kopen om zelfs maar break even te draaien. Dat gaat ze dus nooit lukken. (er van uitgaande dat 10% van wat een spel kost in de winkel ten goede komt van de makers).quote:Het budget wordt momenteel geschat op zo'n 60 miljoen euro
Bronquote:Gisteren kwam dan eindelijk de eerste review van Killzone 2 online ... om na enige tijd weer te verdwijnen. In de review stond echter een opvallend minpunt, die volgens velen niet eens een minpunt had moeten zijn.
De schrijver van de review, die zijn review vermoedelijk te vroeg online heeft gezet, gaf de game vier uit vijf punten. Eén van de minpunten was het ontbreken van een co-op.
Of je dit nu als rechtvaardig of onrechtvaardige puntenaftrek ziet, het zou zomaar kunnen dat Guerilla Games deze man (en daarmee veel andere gamers) tegemoet gaat komen. Een member van NeoGaf geeft namelijk aan met een woordvoerder van de studio gesproken te hebben, en deze heeft aangegeven dat er later een patch zal komen die online co-op toevoegt. Helaas krijgt het spel geen offline co-op middels splitscreen, in combinatie met de data die van de disc af gelezen wordt zou dit teveel worden.
Of deze member de waarheid spreekt of een mooi verhaal op heeft gehangen kunnen we alleen maar afwachten.
Valt me mee zelfs.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Hmmm
[..]
Dat zou betekenen dat 1 op de 1.5 PS3 eigenaren dit spel moeten kopen om zelfs maar break even te draaien. Dat gaat ze dus nooit lukken. (er van uitgaande dat 10% van wat een spel kost in de winkel ten goede komt van de makers).
ach je kan hier wel alvast het cijfer zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef KoosyNL het volgende:
Embargo voor de review staat op (voor ons) op 2 februari dus daarom dat hij waarschijnlijk offline is gehaald
geen co-opverhaal is gelijk uit de wereld!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef bjorntju het volgende:
OMG CO-OP
http://gamzsonev3.wordpre(...)p-soon-after-launch/
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Platina het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/22644
Kijk nog eens op die pagina.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
geen co-opverhaal is gelijk uit de wereld!
Wacht maar tot je als HG speeltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Platina het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/22644
Eerste MP filmpje dat ik bekijk, bevalt me gelijk! realistische recoil en die rode ogen zijn fantastisch, eindelijk kan ik van afstand eens fatsoenlijk zien waar iemand zit, ipv dat ik het idee heb door een schaduw te worden neergeschoten.
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ach je kan hier wel alvast het cijfer zeggen
Veel plezier ermee! Dat gaat zeker lukken, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenVanaf dat moment sluit ik me op achter m'n PS3 en ben ik een paar dagen van de wereld
Trophy @ 1:12quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:01 schreef intraxz het volgende:
http://www.viddler.com/explore/Giriath/videos/1/![]()
goed gezien dudequote:
yep you got a pointquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Kijk nog eens op die pagina.
Of op deze.
Vind de PAL-versie mooier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben we er zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vind de PAL-versie mooier.![]()
Wat ik meemaak vandaag op m'n werk... M'n collega begint ineens over een vriend van haar broer ofzo.
Zegt ze: "Hij is engineer ofzo en heeft gisteren een groot project afgerond en hij was er heel enthousiast over."
Ik: "Wat doet ie dan?"
Zij: "Hij werkt bij een gamebedrijf in Amsterdam."
Ik: "... Guerilla?"
Zij: "Ja die."
Ik:+
![]()
Kom ik aan als simpel ASP/C#-programmeurtje![]()
Tevens verkapte 'Hij's goud gegaan' post. (Als het waar is.)Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.megamers.com/playstation3/review.php?game_category=8&article_id=3557
Eerste online review: 99% site is op dit moment moeilijk te bereiken)
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoor
Maintenance in Progress. Be back soonquote:
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?![]()
Jij hebt een beta versie ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten he
Zo weer ff KZ2 spelen
You bastard you!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenVanaf dat moment sluit ik me op achter m'n PS3 en ben ik een paar dagen van de wereld
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:Het hele weekend de game gespeeld
Het enige wat ik wil zeggen is
en ik kan niet wachten na mijn werk weer achter mijn TV plaats te nemen
Uhm, hoe heb jij 'm dan ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
Het hele weekend de game gespeeld
Het enige wat ik wil zeggen is
en ik kan niet wachten na mijn werk weer achter mijn TV plaats te nemen
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, hoe heb jij 'm dan ?
Aangezien ie nog niet gedrukt is enzo ?
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VETquote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesEmbargo staat op 2 februari dus over de game zelf mag ik helaas niets zeggen
shhh! Niet verder vertellen....quote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VET
Lucky Bastard.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesEmbargo staat op 2 februari dus over de game zelf mag ik helaas niets zeggen
Had jij er niet aan meegewerkt?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VET
of je het wilt of nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef RedemptioN het volgende:
koosy waar woon je kom ik hem vanacht even ophalen ^^
Koosy. Vriend!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
De game zit in mijn de PS3 die in een kluis staat, op een geheime plek in Nederland. Van die kluis weet alleen ik de code en mochten jullie bij me in de buurt komen, dan heb ik een cyanide pil in de vulling van mijn tand die ik zonder dat je het merkt kan gebruiken waardoor de game voor altijd opgesloten blijft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Gaat je niet lukken. Grenzen worden streng bewaakt. Ik zou maar gaan onderduiken en in geen geval met je pinpas of creditcard transacties gaan doen want dan hebben ze je zo gevonden.
Je bent ook erg traceerbaar zodra je een telefoontje pleegt en houden ze je in de gaten via de sateliet.
Vertrouw niemand in je nabije omgeving zelfs je eigen familie niet (iedereen in omkoopbaar). Dus zoek een kelder uit en verstop je tot 27-2. Met Killzone 2 lijkt me dat geen al te groot probleem toch.
Oh, en ga ook niet online... zeer gevaarlijk.
Mag hij niet zeggen. Z'n leven hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef MMootje het volgende:
@koosy
hoe is de gameplay? Wel net zo goed als cod te noemen of is t meer far cry 2 achtig?
hij moet als disciplinaire straf naar Guerilla games en wordt daar net zolang vernederd tot ze het genoeg vinden, als hij het zeiquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Mag hij niet zeggen. Z'n leven hangt er vanaf.
Nette cijfers hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef -lucas- het volgende:
Er zijn wel wat reviews al:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=14457191&postcount=19077
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=14429597&postcount=17827
http://allgamesbeta.wordp(...)ion-magazine-review/
http://www.insidegamer.nl/clubs/killzone2/clublog/4957
Bijvoorbeeld.
komt jouw gedachten een beetje overeen met wat er hier over het algemeen gezegd wordtquote:
misschien omdat er met KZ2 het veel grootser wordt aangepakt? wat bezielt iedereen om COD4 een ongelofelijk vet spel te vinden terwijl COD3 duidelijk minder was?! HOE KAN DAT NOU, 3 was kut en dan is 4 opeens goed WTFquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
ik ga een uitspraak doen waar ik me wss heel erg populair mee ga maken :
wtf bezielt iedereen?!@#
wat vind iedereen zo geweldig aan killzone!!
ik heb het eerste deel gespeeld want ik hoorde veel positieve geluiden over de game
maar wtf wat was dat een *piep* game zeg!
hoe kan je dat nou leuk vinden!
en buiten de graphics is er op het eerste gezicht niet veel aan veranderd dus dit word wss ook een kut game maar waarom prijst iedereen het de hemel in!!
hèhè dat lucht op....
Heb je de berichten van bijna unaniem positieve playtesters en betatesters al gelezen? Tot nu toe zijn alle reviews positief, dacht ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
wtf bezielt iedereen?!@#
ik heb het eerste deel gespeeld want ik hoorde veel positieve geluiden over de game
en buiten de graphics is er op het eerste gezicht niet veel aan veranderd dus dit word wss ook een kut game maar waarom prijst iedereen het de hemel in!!
hèhè dat lucht op....
Misschien omdat Killzone 2 totaal niets te maken heeft met het eerste deel behalve de naam?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
wtf bezielt iedereen?!@#
hèhè dat lucht op....
Gstyles a.k.a. MIJN OPENINGSPOST IS AFGESLOTEN VOOR DE LAATSTE KEER @!@#$%^quote:
Say what?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Gstyles a.k.a. MIJN OPENINGSPOST IS AFGESLOTEN VOOR DE LAATSTE KEER @!@#$%^![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet dat het spel trophies heeft? Je MOET hem dus wel spelenquote:
MYGAWDquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
je weet dat het spel trophies heeft? Je MOET hem dus wel spelen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Reki het volgende:
@KoosyNL
Waarom geef jij Killzone 2 maar 74%?![]()
http://games.fok.nl/showvotes.php?gid=4628
Is dat ook de uiteindelijke score die je eraan geeft of had je deze al enige tijd geleden ingevuld?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is dat ook de uiteindelijke score die je eraan geeft of had je deze al enige tijd geleden ingevuld?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:24 schreef Nebo het volgende:
Het is dus niet de eindscore van die game, maak je maar geen zorgen. Koosy is hier gewoon nieuwsgierigheid aan het zaaien.
Tering nog een must have.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Beach het volgende:
Bij de trophies vergelijken kan je al zien of KossyNL hem heeft uitgespeeld
Ik kijk niet meer, jij reageert niet eens op berichtenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, jij reageert niet eens op berichten
Geloof der geen reet van dat deze mensen KZ2 hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Reki het volgende:
@KoosyNL
Waarom geef jij Killzone 2 maar 74%?![]()
http://games.fok.nl/showvotes.php?gid=4628
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
In plaats van ons hier lekker te maken speel het spel uit en gooi de review for god sake online, Koosy.
Klopt. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij staat ook op het lijstje van gamebezitters
Allesquote:
En hoe kom jij zogenaamd aan de game dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Awesomesauce wapens.
Awesomesauce graphics.
Awesomesauce multiplayer.
Voor de rest dikke bagger. Guerilla ---> EPIC FAIL.
Boeiend, het gaat toch om de MPquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Awesomesauce wapens.
Awesomesauce graphics.
Awesomesauce multiplayer.
Voor de rest dikke bagger. Guerilla ---> EPIC FAIL.
vet! hebbie ook een trophie list?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef -Techno- het volgende:
All Classes and Combinations
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:50 schreef KoosyNL het volgende:
voeg mij ook maar toe: KoosyNL aka KoosyNL
Je weet wat je dus te doen staat, Koosy.quote:Meristation: "The press may publish online gaming analysis Killzone 2 from next Thursday January 29 in the afternoon. Sony and forward the publication date of the analysis of this unique game-awaited Playstation 3."
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet wat je dus te doen staat, Koosy.
Omdat je teveel guitar hero speelt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:44 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Damn, en ik ben er nog niet mee klaar...
Alsjeblieft zeg.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef speknek het volgende:
Zit er eigenlijk nog iets vernieuwends in de game? Ik zie wel heel veel ontzettende eye-candy, maar voor de rest lijkt het me een redelijk standaard FPS?
Hou je van FPS? Zoja kopen, zo nee huur hem eerst en oordeel zelfquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Hoe zit t met de singleplayer van dit, is dat de moeite waard? Of moet ik dit echt niet kopen nu ik geen internet heb...
Ja, genoten van COD4, de vraag is meer of dit spel gebouwd is om de singleplayer of om de multiplayer, als het dat laatste is en daardoor de sp maar 8 uur is ofzo vind ik t zonde nu zonder internet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hou je van FPS? Zoja kopen, zo nee huur hem eerst en oordeel zelf
Single player zal niet langer zijn dan 8 uur volgens mij.... maar dat kan per speler verschillen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, genoten van COD4, de vraag is meer of dit spel gebouwd is om de singleplayer of om de multiplayer, als het dat laatste is en daardoor de sp maar 8 uur is ofzo vind ik t zonde nu zonder internet.
Bioshock is niet echt vernieuwendquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef speknek het volgende:
Left4Dead en Portal. Bioshock wordt wel eens om de narrative geroemd (waarschijnlijk door mensen die nooit Ayn Rand hebben gelezen).
En wat is dan het "unique selling point" van Bioshock of left4dead?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef speknek het volgende:
Nee vind ik ook niet, BioShock viel me, wat ik gespeeld heb, aardig tegen (w.b. Portal is dat zonde trouwens, hele speciale game), maar ik bedoel dat al die games een unique selling point hebben. Voor Killzone zou dat wat mij betreft alleen het feit dat Guerilla Games Nederlands zijn, zijn.
Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef -Techno- het volgende:
En wat is dan het "unique selling point" van Bioshock of left4dead?
Het literaire(zeg dan gewoon verhaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.
Ik wacht niet, ik weet het al muwhahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef KoosyNL het volgende:
Zoveel te zeggen![]()
Ow, en over vernieuwing: Welke FPS is nog vernieuwend? Inderdaad, left 4 dead en portal maar games als CoD, Halo, Resistance zijn allemaal standaard FPSen die allemaal niet vernieuwend zijn maar nog steeds super veel gespeeld worden omdat het gewoon leuk is om te doen.
Is Killzone 2 vernieuwend? Wacht tot maandag en je weet het
Over welk spel heb je het nu eigenlijk? Bioshock heeft namelijk geen coop...... En left4dead heeft al helemaal geen uniek verhaal/setting (zombiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.
Je had het over de de coop in combinatie met de director.....misschien begrijp ik je verkeerd ma goed lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
"het verhaal karakter" dekt de lading niet. Je moet het ook niet dommer maken dan het is. En het ging natuurlijk om de combinatie met de director. Daarom schrijf ik dat ook.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef -Techno- het volgende:
Trouwens weet je wat mij aanspreekt aan KZ2? Dat het een scifi shooter is zonder aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:11 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Nee!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou erg jammer zijn maar ik zie wel. Ik ga nog steeds voor de brute graphics en solide multiplay
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee!!!!!!!!!Zou erg jammer zijn maar ik zie wel. Ik ga nog steeds voor de brute graphics en solide multiplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Upgrade to Pro today!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef Reki het volgende:
Killzone 2 komt wel in de buurt van fotorealisme
http://i192.photobucket.com/albums/z234/Masakah/Killzone2-1.gif
Hij snapt hetquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke shooters zijn vandaag de dag nou vernieuwend. Het merendeel pakt ingrediënten van elkaar en flanst het tot een geheel. In mijn ogen weinig mis mee want in dit genre is innovatie niet echt een prioriteit. De massa zal het toch altijd kopen. Intense actie, verslavende multiplayer en een constante SP-ervaring. Dat is voor mij wat telt.
Precies de reden waarom ik CoD 4 ( best FPS deze generatie )nog regelmatig speel.
ff linkje kopieren en in je balk plakken, dan werkt ie wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Upgrade to Pro today!
Fotorealisme inderdaad.
No shit...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ff linkje kopieren en in je balk plakken, dan werkt ie wel.
Volgens mij worden de CC gegevens gecontroleerd> Ik denk dat ze geleerd hebben na al die nep bestellingen van LBPquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
No shit...
Zal begin volgende week (weer) eens een fake order plaatsen bij Gamestop zodat ik die donderdag toegang heb tot de demo.
Het lukt me keer op keer anders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij worden de CC gegevens gecontroleerd> Ik denk dat ze geleerd hebben na al die nep bestellingen van LBP
Hmm, das niet echt handig neequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het lukt me keer op keer anders.Vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst zal je na een paar uur de code al ontvangen. Twee/drie dagen later krijg je bericht dat de CC gegevens niet kloppen.
Lekker boeiend, want tegen die tijd speel ik demo al.Gamestop
![]()
Fraude plegen om een demo te spelen, you're the man.......... A sad one, but still.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het lukt me keer op keer anders.Vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst zal je na een paar uur de code al ontvangen. Twee/drie dagen later krijg je bericht dat de CC gegevens niet kloppen.
Lekker boeiend, want tegen die tijd speel ik demo al.Gamestop
![]()
Bron?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef ThrillSeeker08 het volgende:
Daarbij is de EU demo vanaf de 5e gewoon te downloaden. Al die moeite....voor niks......
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-reviewquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het embargo voor de Europese pers wordt vanmiddag opgeheven hoor. Eurogamer komt om 18.00 uur met hun review.
Las het ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-review
9/10
http://multiplayerblog.mt(...)o-dates-psn-version/quote:And what if you don’t pre-order “Killzone 2″ but want to try the demo? It’s slated for release as a download from the PlayStation Network on PS3 for Thursday, February 26, a day before the game’s official release date. That demo will be accessible to all PS3 owners.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef KoosyNL het volgende:
Mooie cijfers hoor voor KZ2... volkomen onterechtje hebt gewoon dikke schijt aan de principes van fokgames en gewoon die 10 gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
precies, koosy 4 presidentquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Gkhn het volgende:
[..]
je hebt gewoon dikke schijt aan de principes van fokgames en gewoon die 10 gegeven.
Hulde
Er zijn al redelijk wat reviews inmiddels, ik mag hopen dat je hier ook snel groen licht krijgt !quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef KoosyNL het volgende:
Wij hebben nog geen bericht gehad dat de reviews al online mogen en dus wachten we nog even af
Maandagquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zijn al redelijk wat reviews inmiddels, ik mag hopen dat je hier ook snel groen licht krijgt !
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/killzone2
Hij is daar inmiddels 30GBP zie ikquote:
Ze bezorgen wel wat sneller dan playquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij is daar inmiddels 30GBP zie ikZe olgen play.com met de prijzen
Alleen zie ik net dat de pond weer aan het stijgen is, hij staat momenteel op 1.13.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je wel die gave "Welcome to helghan" boek editie gekregen?
Zo ver waren we zelf ook alquote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Verluste het volgende:
ok ,1 van die reviews gelezen...tis een goede shooter, maar doet zelfs een kleins stapje terug qua gameplay (geen co-op etc) en is niet vernieuwend. Goed spel? Ja. Revolutionair? Nee.
Je kunt de controller om verschillende assen tegen de klok in draaien hè. Dan bedoel ik dus de rechterhelft omhoog kantelen en de rechterkant naar voren draaien.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef Webby het volgende:
In het begin van de game moet je iets omdraaien. Er staat druk op L1 & R1 en draai de controller tegen de klok in. Ik heb het al met 3 controllers geprobeerd, maar er gebeurd niks. Misschien een reviewer die langs dat stuk is gekomen?
Ik ben een half jaar geleden al eens bij Guerrilla geweest om de makers van de game in actie te zien! Jealous?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:23 schreef Nebo het volgende:
Wat is het leven toch mooi hè Koosy! Ik ga dinsdag met Clipse richting Guerilla om een kijkje te nemen op Killzone 2, wie wil mij aanraken?
Nee want ik mag er nu ook heen. Maar wat we daar allemaal gaan doen en horen lees je wellicht in een special.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar geleden al eens bij Guerrilla geweest om de makers van de game in actie te zien! Jealous?
Eehm jouw controllers ondersteunen wel Sixaxis? Ik heb het zelf nog niet gespeeld dus ik weet het verder ook niet, en hoezo ben jij het al aan het spelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Webby het volgende:
Ja ik heb beide manieren geprobeerd. De rechterhelft omhoog. De rechterhelft naar voren. De controller omhoog houden en dan de rechterkant omhoog. De controller alle mogelijke kanten opzwabberen. Er komt al 5 minuten proberen geen beweging in...
Ik weet het, dinsdag is er persdag. Weet de details, wordt leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee want ik mag er nu ook heen. Maar wat we daar allemaal gaan doen en horen lees je wellicht in een special.
Werkt ook met Sixaxis inderdaad, zit ook motion sensing in. Enne, die heeft ie van mij gehad als cadeautjequote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eehm jouw controllers ondersteunen wel Sixaxis? Ik heb het zelf nog niet gespeeld dus ik weet het verder ook niet, en hoezo ben jij het al aan het spelen?
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?quote:
quote:
Aaaaah, nog een maandje en dan mag jij ook Killzone 2 gaan spelen hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?
En die opmerking was nodig omdat?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?
Kijk je naar de trophies van Webby_ ...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Verluste het volgende:
volgens mij zuigt ie echt alles uit zn duim
Logisch hoor, als jij dagelijks naar school gaat ben je de slet van je school? Als jij twee keer per week fitnesst dan ben je de hoer van het fitnesscentrum? Heb je het door? Nu weer on-topicquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Webby het volgende:
Ja ik heb beide manieren geprobeerd. De rechterhelft omhoog. De rechterhelft naar voren. De controller omhoog houden en dan de rechterkant omhoog. De controller alle mogelijke kanten opzwabberen. Er komt al 5 minuten proberen geen beweging in...
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Webby het volgende:
Zo de eerste 2 levels zitten er op. Nu heb ik ff pauze nodig. Het is erg intens en chaotisch. Ik speel nooit shooter en zuig al op easy, maar ik vermaak me verbazingwekkend goed met de game. Ik heb ook al in een tank gereden
Als je tijd hebt kunnen we samen online een kijkje nemen. Kan je meteen de trophies halen voor het in ed top van de rankings te komenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef Webby het volgende:
Dat van die valve openen was een bug. Na opnieuw opstarten van de game bewogen de handen wel. En dat veteran laat ik nog wel ff zitten. Ik zag een gold trophy voor het uitspelen op elite, maar ik speel nu op übereasy en ben al 5x doodgegaan in de eerste 2 'levels'
(Ik ben in Unchatred ook pas in chapter 8 van supermoeilijk voor de laatste trophy, daar kom ik al niet meer verder.)
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursdayquote:Euro Killzone 2 demo on Thursday
Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February.
The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews.
There's also a tutorial - the same one that features in the main game.
Zo, I told you........... Jij met je fraude....voor niks....Zoals ik al had gezegd...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursday
heeft ook in 1 of ander gamesblad gestaan en volgens mij is dit ook op internet al meerdere malen "bevestigd" hoor....quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen je een bron werd gevraagd bleef het dagen akelig stil anders, loser.
Dat hou je toch niet volquote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef YOgamerYO het volgende:
Zou ik wel de demo spelen? Dan is het minder speciaal
Forget it. Bij demo's kun je voor 99% uitgaan dat het om een oude build gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ga he zeker downloaden aangezien de review-build een build uit begin december isKijken of het nog beter dan beter is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |