Ik pass de pijp, Copycat, of welke naam er ook op jouw visitekaartje mag staan!quote:
Moet jij je laatste adem nog niet uitblazen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik pass de pijp, Copycat, of welke naam er ook op jouw visitekaartje mag staan!
Gewoon: Copycat. Of is dat een rare naam, hè? Hè? Hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef Nosh het volgende:
Ik pass de pijp, Copycat, of welke naam er ook op jouw visitekaartje mag staan!
Lang leve Maarten!quote:
Re, ik ga sentimenteel worden hoor.quote:
Ik ben ook een asociaal mokkel. Ik pass Nosh' pijjp even aan je door. Vindt Nosh wel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters heeft geen pijp en werkt de weed op alternatieve wijze naar binnen![]()
off-topic:
Copycat is een erg goeie username, tenzij je voornaam Catherine is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook een asociaal mokkel. Ik pass Nosh' pijjp even aan je door. Vindt Nosh wel goed.
Bosksksksksksksks.quote:
* Kali-Mist1 rookt een lekker Kierewiet jointje van de central in amsterdamquote:
Onder het mom van, als er maar THC in zit?quote:Op vrijdag 9 januari 200916:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 rookt een lekker Kierewiet jointje van de central in amsterdam
[afbeelding]
Het is vanwege reacties als deze dat dit soort kankertopics nodig zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik vind je best 'n prettige user, maar wat is dit voor 'n kankertopic, man?
ja man, it's all about the e-creds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Nerd-topic. Alsof ik je nou stoer vindt omdat je stoned bent
Grote faal.
Veel plezier in het biertopic aan de overkant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Nerd-topic. Alsof ik je nou stoer vindt omdat je stoned bent
Grote faal.
nee man, stoned zijn zuigt, lig je een middag lang te meuren en kinderprogramma's te kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar je bent stoned dus, nu? Een lotgenoot.
Wat een zieke geest heb jij.quote:Op vrijdag 9 januari 200917:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
nee man, stoned zijn zuigt, lig je een middag lang te meuren en kinderprogramma's te kijken.
pikzwarte afghaan is where it's at. liefst nog twee maanden verwerkt in de darmen van een klein opiumboertje, die afhankelijk is van lelijke kale stoners om zijn gezin en geiten voor een keiharde hongersdood te behoeden.
Maar je bent zo'n spammer dat je het toch niet kan laten hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
In dit topic wíl ik niet eens posten
Kut, nu heb ik het toch gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar je bent zo'n spammer dat je het toch niet kan laten hè?
Ik zeg 't je ook bij deze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
toch zegt mij iets, dat dit um niet wordt
of misschien iets te moeilijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
toch zegt mij iets, dat dit um niet wordt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
nee man, stoned zijn zuigt, lig je een middag lang te meuren en kinderprogramma's te kijken.
pikzwarte afghaan is where it's at. liefst nog twee maanden verwerkt in de darmen van een klein opiumboertje, die afhankelijk is van lelijke kale stoners om zijn gezin en geiten voor een keiharde hongersdood te behoeden.
we wachten wel afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:37 schreef Re het volgende:
als nosh dat wil, maar die is even afwassen...
Dan post ik ondertussen iets voor het oog:quote:
no homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Nosh het volgende:
T_C, beter kom je dan naar Amsterdam, meer lekkers dan Sjakie's chocoladefabriek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb hier een staafje hash liggen en wat sigaretten en er staat een Dessert Sessions plaat op, wat te doen grote Nosh?
Waarom zou hij spul halen als hij een feest heeft in zijn place?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hijs wat spul halen. Zei hij net.
Spul raakt op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom zou hij spul halen als hij een feest heeft in zijn place?
jij mag er ook in hangen van mij als je zo'n lelijk gezicht naar mij trekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hij heeft een THC-boom.
Zal hij blij mij zijn, dadelijk valt die boom nog om.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij mag er ook in hangen van mij als je zo'n lelijk gezicht naar mij trekt.
Een beste smaak, Blight. Olijke actrice.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan post ik ondertussen iets voor het oog:
[ afbeelding ]
ik wil ook kinderen van mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nosh ik wil kinderen van je
is ze lekker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:36 schreef Nosh het volgende:
wtf loopt mijn bovenbuurvrouw ineens naar binnen. 'ja ik mag altijd met je meegenieten maar vindt dat eigenlijk best wel lekker, dus ik dacht ik stel me even voor'.
wtf mens ik wil gewoon blowen en hiphop luisteren.
aah kanker hoer.. beter neuk je haar moeder.. en maak je een nieuwe shopquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:39 schreef Nosh het volgende:
nee man ze klonk alsof ze geslagen wilde worden zodat de woorden er wat normaler uit komen.
Delen?quote:
Wat is dat voor kutkickquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:09 schreef Ethanolic het volgende:
HAHAHA DUS JE GAAT NIET DOOD?
AHAHAHHAHA LEUKE WOORDGARP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |