Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou hem m'n bed niet uitschoppen
Hm, vreemd. Achja, op een dag wordt er wel een mooi leuk lief meisje tot over haar oren verliefd op jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
Stinkkut sc, dat klinkt als een plek waar ik me thuis voel.
@ Bt: ik zou me wel vereerd voelen in dat geval.
Dat houd ik me ook altijd voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Achja, op een dag wordt er wel een mooi leuk lief meisje tot over haar oren verliefd op je
wie is dat toch? je post haar telkensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef gers het volgende:
fas uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat zij je leuk vindt![]()
[ afbeelding ]
Was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Achja, op een dag wordt er wel een mooi leuk lief meisje tot over haar oren verliefd op je
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, vinden jullie ook dat oorsmeer naar kutvocht ruikt?
Hoeveel vliesjes heb je al flink doorgescheurd maurits?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat houd ik me ook altijd voor [ afbeelding ]
Bohhhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat houd ik me ook altijd voor [ afbeelding ]
Whatever.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bohhhik pwn jullie allemaal, er waren zelfs meerdere meisjes die mij leuk vonden
!
Waar is Kutvocht trouwens, goeie user was datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, vinden jullie ook dat oorsmeer naar kutvocht ruikt?
Wie zegt dat je mij daarmee pwnt dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bohhhik pwn jullie allemaal, er waren zelfs meerdere meisjes die mij leuk vonden
!
quote:
Ja maar jij steekt er vast geen tijd/energie inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef gers het volgende:
maar troost je fas weinig meisjes vinden mij leuk
Meisjes vinden mij ook niet leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar jij steekt er vast geen tijd/energie in.
alleen de leukequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef dagdag het volgende:
ga je vaker naar uitwedstrijden reetveter
Wat ben jij voor kut Groninger man.quote:
En daar steek je wel tijd en energie inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Meisjes vinden mij ook niet leuk hoor.
Woon er maar sinds een paar maandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kut Groninger man.
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daar steek je wel tijd en energie in?
Ik wil naar Inter - Man U, maar die kaartjes kosten alleen al 150eu zonder vervoerquote:
ik weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar jij steekt er vast geen tijd/energie in.
Jos heeft ook maar 2 chicks gehosselt van al zijn topics hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet![]()
ik ben niet zo'n husselaar als joske
Twee, kutclubs, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef dagdag het volgende:
inter is al 13 jaar me eerste club
daarna feyenoord
schalke 04- Top Oss was 6-1 gewordenquote:
Al zouden ze twintig jaar achter elkaar kampioen worden, wat kan mij het schelen. Italiaans voetbal is afbraakvoetbal.quote:
Ach gewoon een vlot praatje houden. Als ik zie wat voor gedrochten een nog acceptabel ogende vriendin hebben moet jou dat ook lukkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef gers het volgende:
[..]
QFTquote:
Voor het eerst in de clubhistorie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:12 schreef dagdag het volgende:
inter speelde tegen roma tyfus mooi vbal
Meld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar AJAX - Fiorentina???
Ik ga sowieso, collega gaat niet en heeft een seizoens voor 425!!! BETER!@@!!@@!!@
Btw:
HALLO2!121!@2!2112!@!@1@211212@!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus, en als je dronken bent heb je toch overal schijt aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach gewoon een vlot praatje houden. Als ik zie wat voor gedrochten een nog acceptabel ogende vriendin hebben moet jou dat ook lukken.
Oh en interesse tonen.
* reetveter Meldtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar AJAX - Fiorentina???
Ik ga sowieso, collega gaat niet en heeft een seizoens voor 425!!! BETER!@@!!@@!!@
Btw:
HALLO2!121!@2!2112!@!@1@211212@!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een meisje 'regelen' kan iedereen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat dus, en als je dronken bent heb je toch overal schijt aan. Had laatst 4 nieuwe meiden op msn omdat ik zat te ouwehoeren met een vriend
dus ik ben een gedrochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach gewoon een vlot praatje houden. Als ik zie wat voor gedrochten een nog acceptabel ogende vriendin hebben moet jou dat ook lukken.
Oh en interesse tonen.
Daarom, en wij moeten gers dat vertrouwen gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een meisje 'regelen' kan iedereen.
Ik weet niet hoe gers er uit ziet, maar je hoeft niet knap te zijn wil je een meisje regelen, al helpt het wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom, en wij moeten gers dat vertrouwen geven
Wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga trouwens tijdens vakantie naar Sydney FC - Newscasle FC!!!!!
Ga ik Aloisi zien...![]()
[ afbeelding ]
Verras ze zo af en toe met een bosje bloemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef gers het volgende:
[..]
Bwehe, als jongens héél knap zijn hoor ik niet eens meer wat ze zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gers er uit ziet, maar je hoeft niet knap te zijn wil je een meisje regelen, al helpt het wel natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef gers het volgende:
als ik dronken ben eindigt dat vaak in een politiecel
DAAR GAAT HET NU NIET OM, BT!!!111quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehe, als jongens héél knap zijn hoor ik niet eens meer wat ze zeggen![]()
Ík heb zelfs de telefoonnummers + emailadressen van 4 Duitse chicks gehosseltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat dus, en als je dronken bent heb je toch overal schijt aan. Had laatst 4 nieuwe meiden op msn omdat ik zat te ouwehoeren met een vriend
Ga jij met vrouwen naar Ajax?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaarten maar Donna weet nog niet of ze kan (net nieuwe baan) dus wie weet als ze niet kan....
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehe, als jongens héél knap zijn hoor ik niet eens meer wat ze zeggen![]()
quote:
Ooh sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET NU NIET OM, BT!!!111
Ze heeft vroeger zelf gevoetbalt dus is grote fan!quote:
Ik snap mquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Breathless.....
HAHAHAH SNAP JE HEM@!121221!@!@!@@!
Juist, bij mij gaat dat dus niet, dan zijn ze klaar met me.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
KANKERMAKAAY KANKERBRAAMHAAR
- eehschat
HOUD JE BEK KANKERHOER!!
-
dit was een anti-baas actie,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Roflveter, ik wil weten of je in het echt ook zo'n baas ben.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef gers het volgende:
als ik donna hoor moet ik altijd aan die belgische radiozender denken
Had je naar de meet moeten komen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Roflveter, ik wil weten of je in het echt ook zo'n baas ben.
Jaja, andere keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had je naar de meet moeten komen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Juist, bij mij gaat dat dus niet, dan zijn ze klaar met me.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
Voetbal? wat is dit? gaat het niet over stinkkutten?
Nee, ik loop altijd te kankeren, dat vinden de meisjes nooit zo leuk eh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die van mij gilt niet zo vaak hoor, alleen als suarez loopt te kloten....dan gaat ze los!!!!
quote:
Precies jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Inkoppertje....![]()
Maar idd, al die meiden die na 1 drankje met mij willen zoenen, ik bedoel, COME ON!!!!! ik ken je net 10 minuten!@12!@!@!@21
Pfffff....BITCHES!@!@!@@!
Lol, ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke, maar in het echt ben ik maar een noobz0rz
Whehehe dat heb ik ook een keer gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
KANKERMAKAAY KANKERBRAAMHAAR
- eehschat
HOUD JE BEK KANKERHOER!!
-
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
MIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie gehts im NY????
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik loop altijd te kankeren, dat vinden de meisjes nooit zo leuk eh.
Ja en McFearless heb ik nog niet eens gespot met uitgaanquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef reetveter het volgende:
bwehehe had ik vanavond afgesproken met me vriendin, ga ik pokeren![]()
Zitten bij voetbal is even fout als zitplaatsen kopen bij een mettalicaconcertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Dat woord gebruik ik sowieso niet maar ik ga goed los hoor!!! Echt, mensen die vragen of je wilt gaan zitten bv....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, ik zit in de verkeerde vakken...
Dat maakt het er niet echt makkelijker op, nee...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en McFearless heb ik nog niet eens gespot met uitgaankan ook zijn omdat ik geen flauw idee heb hoe hij eruit ziet, maar toch.
tmmmmeyyyyyquote:
Neuh, en waarschijnlijk omdat jij vaak in Den Helder uitga en ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en McFearless heb ik nog niet eens gespot met uitgaankan ook zijn omdat ik geen flauw idee heb hoe hij eruit ziet, maar toch.
Ik win altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar je moest wel beloven geld te winnen zeker?
quote:
Ik ben alweer aan het rondkijken voor een nieuwe ava, ik kan alleen geen oompaloompa op het juiste formaat vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tmmmmeyyyyy
hoest jongen?
maar whats up met de carebear? je gaat toch geen handtas worden....?![]()
alhoewel ik vroeger die groene had
Ik praat altijd aardig tegen meisjes maar dan beschouwen ze je weer als vriendinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh sorryja ik hou echt van jongens die iets leuks te melden hebben
!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van jongens met uitgaan, bah, hoe ze altijd 5 minuten aardig tegen je praten en je daarna proberen te zoenen! Dood moeten ze
Wo wohnst duquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, en waarschijnlijk omdat jij vaak in Den Helder uitga en ik niet.
Tsja, ik ben op zn tijd ook wel in Schagen te vinden hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, en waarschijnlijk omdat jij vaak in Den Helder uitga en ik niet.
Wil je de oma uit mijn sig als avaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het rondkijken voor een nieuwe ava, ik kan alleen geen oompaloompa op het juiste formaat vinden.
Schagen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik ben op zn tijd ook wel in Schagen te vinden hoor.
En PM me eens een foto van je
Dat is ook niet zo vreemd als het meisje-meisje isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik praat altijd aardig tegen meisjes maar dan beschouwen ze je weer als vriendin![]()
.
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik praat altijd aardig tegen meisjes maar dan beschouwen ze je weer als vriendin![]()
.
Haha, tegen Twente vorig seizoen. Een maat van me werd netjes gevraagd te gaan zitten. Hij bleef staan, dus die mensen te janken. Begint ie ze uit te schelden dat als het ze niet zint ze kunnen opkankeren. Er werd niks meer gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Dat woord gebruik ik sowieso niet maar ik ga goed los hoor!!! Echt, mensen die vragen of je wilt gaan zitten bv....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, ik zit in de verkeerde vakken...
Wat ben je toch ook geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van jongens met uitgaan, bah, hoe ze altijd 5 minuten aardig tegen je praten en je daarna proberen te zoenen! Dood moeten ze
Als jij hem op goedformaat en grootte krijgt, ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil je de oma uit mijn sig als ava
je zit dus in de friends-zonequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Jongens die 5 minuten met chicks praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat vriendje van d'r is trouwens ook een loser zegquote:
Foto van mijquote:
Lenteui?quote:
Ja, in Kdanz vaak toch? Daar kom ik vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik ben op zn tijd ook wel in Schagen te vinden hoor.
En PM me eens een foto van je
OMG.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat vriendje van d'r is trouwens ook een loser zegSta je met je meisje in de kleedkamer en dan doe je dat
Alsjeblieft.quote:
Hee PKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voel me niet genegeerd overigens. [ afbeelding ]
Buhuhuhu, kankerjoch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Nouja, wat is vaak.. Ben ik nu misschien vijf keer geweest ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, in Kdanz vaak toch? Daar kom ik vrijwel nooit.
De gaydance, wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, in Kdanz vaak toch? Daar kom ik vrijwel nooit.
HOI PK!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
GMTA!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef gers het volgende:
al die verhalen doen me denken aan de breakout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoofd.quote:
Wat? Ben jij er ook zo een?quote:
Ge-wel-dig. Scheikunde experiment verprutst maar dat boeit niksquote:
HOII!quote:
Beetje moe wel. En mijn tenen waren net echt bevroren. En dat terwijl ik maar 10 min naar school fietstequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes wat hoor ik? Het brandalarm!!!1 [ afbeelding ] Timmmmmm en mike_hunt gelieve de SC te verlaten, ik herhaal VERLAAT de SC!!!!11 Dit is géén oefening!!!
Kusjes de brandweer!
Die laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut van je experiment, had het nog gevolgen wbt cijfers ofzo of niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Scheikunde experiment verprutst maar dat boeit niks![]()
Met jouw?
Overigens ging ik vroeger als klein PK'tje altijd naar de camping in Schagen!
Op je 12e hoor je dat ook nog niet te weten.quote:Ik ben een meisje van 12 jaar. Ik heb een probleempje: al mijn vriendinnen praten over pijpen en vingeren, maar ik weet niet wat dat is. Ik durf het niet aan mijn vriendinnen te vragen, want ik ben bang dat ze mij zullen uitlachen. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat vingeren en pijpen is? En is het raar dat ik dat nog niet weet?
Dat was heul niet mijn idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ GISTER MET MIJN EMAIL ADRES GEDAAN![]()
![]()
Linkje/msn? Ik leg het haar graag uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op je 12e hoor je dat ook nog niet te weten.
EIJ PLOFKOP! Wanneer leg je weer eens een kek matrasje voor me neer?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil niet gaan werken
Ik hoef geen geld
Vind ik wel, beetje algemene ontwikkelingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom trekt deze SC homo's aan? Ik snap het echt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waarom? omdat het niet over voetbal gaat en sbs6?
Kom 22 januari, dan komt NG ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
EIJ PLOFKOP! Wanneer leg je weer eens een kek matrasje voor me neer?
laat staan over te pratenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Geen maagd, toch bloed
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben geen maagd meer. Maar toen ik laatst met een jongen naar bed ging, kwam er bloed uit mijn vagina. Dit is bij mij nooit eerder voorgekomen. Tussen de vorige keer en de laatste keer heeft ruim een jaar gezeten. Wat betekent dit? Kan het zijn dat mijn maagdenvlies is geknapt of zo?
Een hulpeloos meisje
bweeh, NG zegt ook altijd dat die na Groningen komtquote:
je deed er wel aan mee, nu heb ik 50wankers op msn die allemaal met me willen neukenquote:
Mênnus zeg ik. Leggen we 'm om met een DuoDubbeleZachteGquote:
Zijn ze al zo oud tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wtf, tussen de vorige keer en de laatste keer heeft ruim een jaar gezeten. Dat betekend dus dat ze 13/14 was toen ze werd ontmaagd.
Hoi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij belde net op dat ie zich verveelde op z'n stage en wanneer ie kan komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
bweeh, NG zegt ook altijd dat die na Groningen komt. De luie donder stelt alles uit
14 is okéquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wtf, tussen de vorige keer en de laatste keer heeft ruim een jaar gezeten. Dat betekend dus dat ze 13/14 was toen ze werd ontmaagd.
Ik wist niet dat je sexualiteit gebonden moet zijn aan een topic. Dat ga je me toch niet vertellen,he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom trekt deze SC homo's aan? Ik snap het echt niet. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij belde net op dat ie zich verveelde op z'n stage en wanneer ie kan komen, naar mij komt ie wel omdat ik leuk ben
Kan je dan zeker of?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mênnus zeg ik. Leggen we 'm om met een DuoDubbeleZachteG
Precies, wat moeten ze daar nou over zeggen op die leeftijd?quote:
Dat kunnen ze ook krijgen als ze een jaar of 15 zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik wel, beetje algemene ontwikkeling.
Mijn handen waren laatst bevroren terwijl ik maar 500M hoef te fietsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beetje moe wel. En mijn tenen waren net echt bevroren. En dat terwijl ik maar 10 min naar school fietste![]()
ik had schoenen aan moeten doen
22 januari is mijn curlingverjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom 22 januari, dan komt NG ook
Gaan we mênnus tanken en naar Emmanuel enzo![]()
Wat dacht je van de HOMO-SC in ONZ, kneus?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je sexualiteit gebonden moet zijn aan een topic. Dat ga je me toch niet vertellen,he?
zo simpel ben je toch niet?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je sexualiteit gebonden moet zijn aan een topic. Dat ga je me toch niet vertellen,he?
tits or gtfoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari is mijn curlingverjaardagsfeestje.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja man. Dat is een donderdag, toch? Ik heb de vrijdag altijd vrij, omdat ik baas benquote:
Er zitten hier nou eenmaal wat homofoben. Nog ongeveer tien posts, en dan barsten ze niet meer in tranen uit als ze wat van je lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je erbij in NY te wonen, is dat niet fucking duurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat dacht je van de HOMO-SC in ONZ, kneus?
Waar blijft mijn uitnodiging?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee vind ik ook hoor. En dan op schoolkamp naar de jongens gaan, oehoeh wat spannend en leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, wat moeten ze daar nou over zeggen op die leeftijd?
[..]
Dat kunnen ze ook krijgen als ze een jaar of 15 zijn.
12, dat is groep 8. Dan moet je jongens/meisjes nog stom vinden of elkaar net voor het eerst gekust te hebben.
daar zit ik ook in!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
50quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
je deed er wel aan mee, nu heb ik 50wankers op msn die allemaal met me willen neuken
75eu per keer, 150 voor anaal
50% vooraf betalen naar paypall account
hihihi
quote:
Ben vorige weer daardoor door m'n enkel gegaan, zal het voorlopig niet meer doen denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Ananas gaat altijd stoer hard los op Mental Theo. Iedereen moet dat eens gezien hebben.
Waar je als hetero of als vrouw of zelfs als heterovrouw ook mag postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LOL @ avatar!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zitten hier nou eenmaal wat homofoben. Nog ongeveer tien posts, en dan barsten ze niet meer in tranen uit als ze wat van je lezen.
Behalve met de vw golf (heb er zelf éénquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daar zit ik ook in!![]()
maar aangezien de TT over stinkkutten had, had ik een vraag gesteld (staat op 1e blz. geloof ik) maar die heeft niemand nog beantwoord, dus vandaar.
als TT zou zijn, voetbal, beertenders, VW golf en SBS6 ja, dan was ik hier nooit gekomen.
Inderdaad.quote:
Wat zeggen we dan voor de avaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar je als hetero of als vrouw of zelfs als heterovrouw ook mag posten
Curlingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
NIETUS!quote:
Hahaha, zoiets ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Neem een borstel en schaatsen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen''
Alleen Amanda Lepure en Brody Jennerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de feesten?
Nog celebs gespot?
Echte mannen drinken van de tap of uit een flesjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daar zit ik ook in!![]()
maar aangezien de TT over stinkkutten had, had ik een vraag gesteld (staat op 1e blz. geloof ik) maar die heeft niemand nog beantwoord, dus vandaar.
als TT zou zijn, voetbal, beertenders, VW golf en SBS6 ja, dan was ik hier nooit gekomen.
ORGIE @ PLEUN!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel kbl sc was al uitgenodigd, hihi. Dan word ik al 19!!11
FALER!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben vorige weer daardoor door m'n enkel gegaan, zal het voorlopig niet meer doen denk ik
Net als dat stuk dat hij z'n pyama had uitgetrokken en wat zijn bedoelingen waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
Alberto stegeman zegt:
En wat hebben wij vandaag geleerd, Mark?
mark zegt:
niets sexueelsdoen met minderjarige meiden voor de cam ook al zijn ze 17
Deze moet ik echt opslaan![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alleen Amanda Lepure en Brody Jenner
Was een release van een dvd o.i.d. was al helemaal wappie toen we binnenkwamen, dus veel heb ik nie meegekregen. hahah
Whehe, wanneer ik ernooit van gehoordheb, vind ik het geen celebs, helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alleen Amanda Lepure en Brody Jenner
Was een release van een dvd o.i.d. was al helemaal wappie toen we binnenkwamen, dus veel heb ik nie meegekregen. hahah
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
Den Bosch F zegt:
ja kan nu effe niet me zusje zit nu hier
Tienersletje zegt:
ok
Tienersletje zegt:
hoe oud is ze?
Den Bosch F zegt:
15
Tienersletje zegt:
mooie leeftijd
Den Bosch F zegt:
zeker
Den Bosch F zegt:
maar jah je kan er niks mee
Of je krijgt zo'n mênnus groot glas waar je je glas mee moet vol maken. Zoals in die keet van julliequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen drinken van de tap of uit een flesje
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Net als dat stuk dat hij z'n pyama had uitgetrokken en wat zijn bedoelingen waren.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daar zit ik ook in!![]()
Whoohoo, ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Oke, nog een keer de uitnodiging dan:
Bij deze nodig ik jullie allemaal uit om op mijn curlingkinderfeestje te komen, op donderdag 22 januari (mijn verjaardag hihi)
[ afbeelding ]
PS: Doe warme kleding aan!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waarom? omdat het niet over voetbal gaat en sbs6?
Heb je geen echte vrienden schat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Bij deze nodig ik jullie allemaal uit om op mijn curlingkinderfeestje te komen, op donderdag 22 januari (mijn verjaardag hihi)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb twee Roommates...Ik woon aan het Central Park, dus dat kost nog wel wat, maar Ik verdien lekker....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
hoe kom je erbij in NY te wonen, is dat niet fucking duur
Ik wil ook curlingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een trieste typfout. Ofja ik ga er vanuit dat het een typfout is want ik weet dat het niet zo moetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut van je experiment, had het nog gevolgen wbt cijfers ofzo of niet?
En met mij gaaat wel, gelukkig wel weekenden oehh
!
Even serieus, maak een ONZ topic aan met die quotes, prachtigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
mark zegt:
dn heb ik nu al een probleem
Alberto stegeman zegt:
wij zetten de jacht door naar pedo's
Wat zeg je daar Mark?
mark zegt:
want veel vriendinnen van mij zijn 17
Alberto stegeman zegt:
OKe, dit kan een probleem zijn
mark zegt:
vasnuit mijn woonplaats bedole ik snap je
Alberto stegeman zegt:
Mm, Jan-peter, wat denk jij![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
...heb sports island gekoopt voor de wie en dan ken je ook currelen!!!!
lachih!!!!!!
nee ik ga naar een bandje danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga je ook naar amsterdam met Ananas en NG
Waar haal jij dit vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
mark zegt:
dn heb ik nu al een probleem
Alberto stegeman zegt:
wij zetten de jacht door naar pedo's
Wat zeg je daar Mark?
mark zegt:
want veel vriendinnen van mij zijn 17
Alberto stegeman zegt:
OKe, dit kan een probleem zijn
mark zegt:
vasnuit mijn woonplaats bedole ik snap je
Alberto stegeman zegt:
Mm, Jan-peter, wat denk jij![]()
Tering, wtf heb jij voor goede baan danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb twee Roommates...Ik woon aan het Central Park, dus dat kost nog wel wat, maar Ik verdien lekker....
Heb ook nog mijn huis in Amsterdam aangehouden....dus ik reis op en neer....
het houdt me van de straat hahah
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Even serieus, maak een ONZ topic aan met die quotes, prachtig
Pitcherquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of je krijgt zo'n mênnus groot glas waar je je glas mee moet vol maken. Zoals in die keet van jullie
Dat moet RV dan doen, het was zijn slet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Even serieus, maak een ONZ topic aan met die quotes, prachtig
19, het leven ligt nog voor je meidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel kbl sc was al uitgenodigd, hihi. Dan word ik al 19!!11
nee geen crysal das voor de cheap bitches.quote:
quote:Tienersletje zegt:
ik ben ook nog jong
Den Bosch F zegt:
hoe jong
Tienersletje zegt:
19
Den Bosch F zegt:
ja maar zij is 15
Tienersletje zegt:
wanneer 16?
Den Bosch F zegt:
december
Tienersletje zegt:
oeh net 15 dus
Den Bosch F zegt:
ja zeker, maar wel lekker
Gisteravond in een gesprekquote:
Ja jij wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
19, het leven ligt nog voor je meid.
Word ik ook thuisgebracht?
Maak even topic RVquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gisteravond in een gesprekIk ging met zon gozer kutten en van het 1 kwam eht ander
Daarna dacht hij dat ik Alberto Stegeman was, en Zotheid Jan-peter balkenende
Saillant detail: ZH was eerst vogelaar en veranderdee gewoon zijn naam in Jan-PeterEn hij geloofde het ook nog
Nee, we gaan allemaal bij Pleun slapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
19, het leven ligt nog voor je meid.
Word ik ook thuisgebracht?
Of IN Pleunquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, we gaan allemaal bij Pleun slapen.
Dat duurt te langquote:
quote:Den Bosch F zegt:
heb haar laast betrapt
Tienersletje zegt:
tijdens wat?
Den Bosch F zegt:
vingeren
Tienersletje zegt:
en? mocht je niet even meedoen?
Den Bosch F zegt:
ze zag me eerst niet
Den Bosch F zegt:
dus heb effe 5 minuten staan kijken
Tienersletje zegt:
en toen?
Den Bosch F zegt:
toenz e klaar kwam zag ze me pas
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee geen crysal das voor de cheap bitches.
Vim en pillen en naar tuurlijk wodka....ging lekker hard
Misschien heb ik nog wel een plekje.. Ga je met zes gekke Joden op stap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil naar Ajax - Fiorentina, met wie mag ki mee?
En ik wil ook naar Fiorentina - Ajax
Mieters! My First Operation.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of IN Pleun
Ik neem het operatiesetje van m'n vriendin mee
Whehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een trieste typfout. Ofja ik ga er vanuit dat het een typfout is want ik weet dat het niet zo moet
En het was gewoon oefenen met een pipet en buret enzo. Maar dat kon ik al. Het probleem was dat ik het omstootte.
Mogen maar 8 personen mee, anders moest SA nog een baan hurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |