Je hoeft er niet op in te gaan, volgende keer negeer je zoiets en doe je een topicreport. Maar anyway, hij weet het nu voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je zou ook je verantwoording als moderator kunnen nemen als iemand mij een doodsverwensing doet hoor. En niet weglopen voor je verantwoordelijkheden door het op ons beiden af te schuiven. Hij begon te zeggen dat hij mij stom vond en dat ik dood moest.
Maar word er niks aangedaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan, volgende keer negeer je zoiets en doe je een topicreport. Maar anyway, hij weet het nu voor de volgende keer.
Ado-dinges had wel een puntquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan, volgende keer negeer je zoiets en doe je een topicreport. Maar anyway, hij weet het nu voor de volgende keer.
hij heeft er wel wat aan gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar word er niks aangedaan?
Ik weet niet hoor, maar jij geeft ons "beiden" de schuld.
Jij had hem toch kunnen toespreken dat hij niet moest uitlokken dan was dit niet nodig geweest.
Nadat hij zei dat hij mij stom vond zei hij ook dat ik dood moest. Jij had toen hij zei dat hij mij stom vond al in kunnen grijpen, maar ik zie het al er word hier aan vriendjespolitiek gedaan van de vaste posters.
Ik had namelijk gelijk een banaanvraag nadat ik hier weleens een doodsverwensing deed.
Ga es zwemmen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hij heeft er wel wat aan gedaan
En dat gaat je geen moer aan.
Toch vreemd dat toen ik in het verleden hier een doodsverwensing deed ik direct een ban had, en jij vrolijk door kan posten. Dat bedoel ik dus precies met vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hij heeft er wel wat aan gedaan
En dat gaat je geen moer aan.
Oh ja.quote:
Als je je morgen echt niet lekker voelt, dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja. Hoe.
K twijfel of ik me nu al moet ziekmelden van mn werk
Meestal is het 's avonds op zn ergst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef Lauriette91 het volgende:
Mja
K kijk wel hoe ik me voel als ik wakker wordt.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Mja
Maar zodra ik op me werk ben laten ze me niet meer gaan.
Gaan ze niet waarderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Desnoods kots je over de baas
omgquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je een apart topic opent, ik was namelijk net bezig met antwoorden op je PM.
Anyway, Juicyhil ligt eraf (niet door dit topic, tho). Doodverwensen is not done, maar damn, laat zulke topics voortaan eens zitten.
Verder ben je nooit geband voor een doodverwensing, maar dat terzijde.
awwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef Lauriette91 het volgende:Lekker heel de dag in mn bedje liggen
Ik weet nu net zoveel als jij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar.
Juicyhill eraf. Like. Forever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |