Kijk de post voor je, maok is nog steeds aan het zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef JH87 het volgende:
Ik rij zojuist weer Nederland binnen dus kan weer internetten. Staat Groningen nog?
anders rijd je door naar de Randstad, is maar 2 uurtjes...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef JH87 het volgende:
Ik rij zojuist weer Nederland binnen dus kan weer internetten. Staat Groningen nog?
Met de auto kan het in een uurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
anders rijd je door naar de Randstad, is maar 2 uurtjes...
JH heeft werk zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
anders rijd je door naar de Randstad, is maar 2 uurtjes...
nodig hebt (of mag ik niet wijzen op (typische groningse) taalfoutenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Gefeliciteerd maok, al een idee wat je nog nodig bent?
Ben jij wel een echte Lizdekd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef maok het volgende:
[..]
nodig hebt (of mag ik niet wijzen op (typische groningse) taalfouten)
Ik zal eens kijken of mijn scanner al weer werkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kun je de foto hier ook laten zien maok?
Het was juist een foto van een lampquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:02 schreef JH87 het volgende:
Tof, kun je wel aan lamp voor kopen. Mijn hel van een treinreis zit er trouwens wel bijna op, net voorbij Assen.
Ik vind het juist wel stoer in dit topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:26 schreef maok het volgende:
[..]
nodig hebt (of mag ik niet wijzen op (typische groningse) taalfouten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |