Ooh hele week? Zeh bastardquote:Op maandag 12 januari 2009 10:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
messenga ligt tot zaterdag in de sneeuw en kruipt dan in een bus en is dan zondag terug!
1772quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_maand__.html?p=1,1
en wij klagen dat 800 smsjes per maand al erg veel was
Goede morgen alle tilburgers
ik zou zeggen: bel ze even en vraag het ze. Meestal doen ze niet moeilijk over verhogen, maar verlagen.... dat weet ik niet..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Ace1 het volgende:
Is er een mogelijkheid om je tmobile contract te verlagen? Ik heb veel te veel belminuten
Of kijk even op de sitequote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef styliste het volgende:
[..]
ik zou zeggen: bel ze even en vraag het ze. Meestal doen ze niet moeilijk over verhogen, maar verlagen.... dat weet ik niet..
Hooooi!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hooooi!
Volgens mij ken ik jou helemaal niet
ok, in elk geval een beter einde van karten dan dat ik een keer heb meegemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep. Zaterdag zijn we met een groepje wezen karten.. De jongens gingen met z'n allen een eerste heat rijden, en na 4 rondjes moesten ze per direct de baan af. Bleek één kart kapot te zijn gegaan, HELE baan lag onder de olie. Toen mochten we niet meer verder karten. Kort maar krachtig dus
. Daarna geMcDonald en daarna nog even naar een tankstation gereden want het was inmiddels 12 uur en die zondag was één vriend jarig, dus gefeliciteerd enzo.
En zondag naar de verjaardag van die vriend geweest. Hij was superblij met de dvd van de Foo Fighters die m'n vriend en ik hem cadeau hadden gedaan.
En jij Crazy?
de wattequote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef styliste het volgende:
weet iemand toevallig of de schuimrubberkoning op de korvelseweg vandaag open is?
Ja ik weet het, ik heb die naam ook niet bedacht. Maar voor het geval het niet duidelijk mocht zijn.. ze verkopen er schuimrubber...quote:
ok, dacht verfquote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb die naam ook niet bedacht. Maar voor het geval het niet duidelijk mocht zijn.. ze verkopen er schuimrubber...
tenks, had ze al gebeld maar ze nemen niet op.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dacht verf
Maar goed, hier wel tel nummer.
kan het bedrijf alleen niet op internet vinden:
Schuimrubberkoning, De
Korvelseweg 243
5025JG Tilburg(013)5425103
(013)5425103
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |