ow dacht van wel... maar het was iig belgie!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het was iig geen Brugge![]()
Maar het was in Theux, Ardennen, vlakbij Spa/ Verviers. En het was in 3 woorden: GE-WEL-DIG!!!![]()
Veel toekomstige "oude-koeien" meegemaakt![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vanaf vandaag hebben we dus weer zoveel meegemaakt dat we op verjaardagen weer veel te ouwehoeren hebben.. "Weet je nog in Theux? Toen J. zei dat het maar een klein stukje lopen was?"Had je op TT moeten aangeven dat je geen onverhard wil gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
Wat fijn!
Hoe is het met het gemis van de laptop?
* _Ophelia_ baalt dat het regentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
geen dank voor de succes wensen
* Crazy-M vindt wel jammer dat de sneeuw weg is
Ik mis de sneeuw nu al!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
geen dank voor de succes wensen
* Crazy-M vindt wel jammer dat de sneeuw weg is
Stond aangegeven. Was een gewoon doorgaande weg.. Ik had nl dezelfde route op mijn TT doorgekregen als dat hij had gekregen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Had je op TT moeten aangeven dat je geen onverhard wil gebruiken!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooi! Welkom thuis KiD! Leuk gehad zo te lezen.
Goed en hoe is het daar?quote:
Nooooesss zeh horror!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef aardappel het volgende:
ik meld me ook weer (zat ff zonder internet =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |