ja ik was er jong bij he ....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Op je 17e samenwonen??
* MNR valt van stoel
Maar okay, logische verklaring
dat is ook de enige relatie die er 2 heeft gehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn relaties zijn altijd zo kort dat ze valentijnsdag nooit halen.
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Je moet niks en het 1 sluit het ander uiteraard niet uit. Als ik het zelf al leuk vind om een 'geheim' Valentijnskaartje te krijgen dan denk ik dat zij dat ook wel vindt.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.quote:Bovendien vind ik het onzin om iets niet te doen omdat het zo commercieel is. Ik loop ook graag in modieuze kleding, heb ook graag de nieuwste telefoons, niets commerciëler dan dat.
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Litpho het volgende:
Het staat iedereen uiteraard vrij om wat te doen aan dierendag, maar het blijft een afgesproken afkoopmomentje.
Ik ben wel op mn 18e (net) het huis uit gegaan en op mn 20e moeder geworden ook, maar samenwonen zijn we pas gaan doen toen ik 23 was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Ik stuur heel veel kaartjes als ik verliefd benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan het geluk dat ik niet op types val die daar vatbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Ja het echte anonieme is natuurlijk veel leuker. Dat kan dus mooi als je single bent hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.
Ja ik hou wel van gadgets, bv het mobiel inetten vind ik helemaal geweldig. Merkkleding boeit me ook vrij weinig. Denk dat mn meeste kleding gewoon bij de H&M en J&J vandaan komt, maar ik vind het wel leuk om er modieus bij te lopen.quote:Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.
Nogmaals, het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen datenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen daten.
Als ze dan maar lekker zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn meer dan genoeg meerderjarige material girls hoor.
I'll keep it in mind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens is Breda echt een aanrader voor de single mannen. Ik ging daar altijd graag uit als single. Vaak veel erg mooie vrouwen en weinig echt mooie jongens. Beste combinatie lijkt mij.
Mijn moeder zou de kiet afgebroken hebben als ik op mijn 17e zou willen gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Datzelfde geldt voor mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?En lijkt me dat iemand met jouw visie dat helemaal bijzonder zou kunnen maken, toch?
Tuurlijk. Maar die date ik ook niet als ze meerderjarig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |