ja ik was er jong bij he ....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Op je 17e samenwonen??
* MNR valt van stoel
Maar okay, logische verklaring
dat is ook de enige relatie die er 2 heeft gehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn relaties zijn altijd zo kort dat ze valentijnsdag nooit halen.
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Je moet niks en het 1 sluit het ander uiteraard niet uit. Als ik het zelf al leuk vind om een 'geheim' Valentijnskaartje te krijgen dan denk ik dat zij dat ook wel vindt.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.quote:Bovendien vind ik het onzin om iets niet te doen omdat het zo commercieel is. Ik loop ook graag in modieuze kleding, heb ook graag de nieuwste telefoons, niets commerciëler dan dat.
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Litpho het volgende:
Het staat iedereen uiteraard vrij om wat te doen aan dierendag, maar het blijft een afgesproken afkoopmomentje.
Ik ben wel op mn 18e (net) het huis uit gegaan en op mn 20e moeder geworden ook, maar samenwonen zijn we pas gaan doen toen ik 23 was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Ik stuur heel veel kaartjes als ik verliefd benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan het geluk dat ik niet op types val die daar vatbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Ja het echte anonieme is natuurlijk veel leuker. Dat kan dus mooi als je single bent hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.
Ja ik hou wel van gadgets, bv het mobiel inetten vind ik helemaal geweldig. Merkkleding boeit me ook vrij weinig. Denk dat mn meeste kleding gewoon bij de H&M en J&J vandaan komt, maar ik vind het wel leuk om er modieus bij te lopen.quote:Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.
Nogmaals, het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen datenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen daten.
Als ze dan maar lekker zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn meer dan genoeg meerderjarige material girls hoor.
I'll keep it in mind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens is Breda echt een aanrader voor de single mannen. Ik ging daar altijd graag uit als single. Vaak veel erg mooie vrouwen en weinig echt mooie jongens. Beste combinatie lijkt mij.
Mijn moeder zou de kiet afgebroken hebben als ik op mijn 17e zou willen gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Datzelfde geldt voor mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?En lijkt me dat iemand met jouw visie dat helemaal bijzonder zou kunnen maken, toch?
Tuurlijk. Maar die date ik ook niet als ze meerderjarig zijnquote:
Tilburg was dat ook het geval , maar daar ben ik alleen met carnaval geweest. Kan dus ook aan de drank hebben gelegenquote:
Ik heb me wel voorgenomen dat ik geen kind meer wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar die date ik ook niet als ze meerderjarig zijn.
Ik was nogal een rebelse puber en was er gewoon aan toe om het huis te verlatenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn moeder zou de kiet afgebroken hebben als ik op mijn 17e zou willen gaan samenwonen.
Waarom ben je eigenlijk gaan samenwonen op je 17e?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De man die mij single-af gaat maken, is een man en geen derde kind
AC was het toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg ieder jaar 1 kaart voor valentijnsdag. Van mijn vader. That's it
Nummer? Gooi ik hm persoonlijk in de brievenbus.quote:
Het is niet de bedoeling dat jij de ouderrol op je neemt voor je broertje. Dat behoort geen enkel kind te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
Ik was nogal een rebelse puber en was er gewoon aan toe om het huis te verlaten
ik heb op mijn 14e een broertje gekregen en leek wel de 2e ouder (zijn papa woonde in Italie toen) en lag vaker in de clinch met mijn moeder.
Er is geadviseerd dat ik beter het huis uit kon en toen kon ik kiezen tussen gaan samenwonen of op kamertraining o.d.
Toen dus met zn allen samen besloten voor het samen wonen te gaan.
Vergeet je het tenminste nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk is Valentijn van mij alleen van belang omdat ik op die dag mijn rijbewijs haalde
De rest is in de vorm van etentjes en andere kado's ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg ieder jaar 1 kaart voor valentijnsdag. Van mijn vader. That's it
Wat ben je toch lief!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
De rest is in de vorm van etentjes en andere kado's ?
Dat heb ik met 9/11.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk is Valentijn van mij alleen van belang omdat ik op die dag mijn rijbewijs haalde
Dat heeft je geleerd dat een rijbewijs niet hetzelfde is als een vliegbrevet?quote:
Het was deels mijn moeders fout en deels van mezelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat jij de ouderrol op je neemt voor je broertje. Dat behoort geen enkel kind te doen.
Ben je blij met je keuze destijds?
nu al? komt de spierpijn niet meestal een dag of twee later?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef JonKeL het volgende:
Wie kan er hier goed masseren, ik heb me toch een spierpijn
Das waar. En nu ik dat pasje heb gezien wil ik hem ook ipv een uit elkaar vallende papieren vodje.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft je geleerd dat een rijbewijs niet hetzelfde is als een vliegbrevet?
Patser uithangen doen ze kennelijk ook in het zuiden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef dawg het volgende:
Ik krijg altijd tig kaarten met valentijn.
ik krijg vaak complimenten, maar ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef JonKeL het volgende:
Wie kan er hier goed masseren, ik heb me toch een spierpijn
Ik denk dat het door mijn zachte g komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Patser uithangen doen ze kennelijk ook in het zuiden?
Nou morgen loop ik niet meer ben ik bangquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu al? komt de spierpijn niet meestal een dag of twee later?
enne eigenschuld hoor
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Het was deels mijn moeders fout en deels van mezelf.
We hebben wel gesprekken enzo gehad waarin naar voren kwam dat mijn moeder me meer kind moest laten etc. Maar mn moeder was ook maar alleen en erg labielen ik was al erg jong heel zelfstandig.
Ik heb er geen spijt van, al zou ik het met de wijsheid die ik nu heb misschien anders hebben gedaan.
Ik zal mijn kids dan later ook wel mijn ervaring enzo vertellen zouden ze een zelfde beslissing willen nemen.
(jong samen wonen EN kids) Dat kan ook als je iets ouder bent, ga eerst lekker studeren etc.
Mijn moeder heeft mij met 19 gekregen en je hoort t vaker he dat dat dan van generatie op generatie gaat ofzo. Ik hoop toch wel dat het doorbroken wordt.
Maar spijt toch zeker niet, al die ervaringen hebben me gemaakt tot wie ik nu ben en daar is niets mis mee![]()
Ik heb liever een vrouwenhandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg vaak complimenten, maar ik begin er niet aan
En het patsen gaat verder.quote:
Kan je nou al overal schaatsen of nog niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou morgen loop ik niet meer ben ik bang![]()
Dat is wel wennen zeg. Kilometertje of 15-20 geschaatst. Het ging zwaar vooral in het begin. Maar gelukkig zat me pa er doorheen. Konden we stoppen
Nee hoor, ik moest wel een nieuwe, want mijn papiertje was half doormidden. Dus meteen maar pasje genomen, is veel praktischer.quote:
een zachte Gee maakt je een patser?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mijn zachte g komt.
Ik heb geen zwakke stukken gezien. Ben in de alblasserwaard wezen schaatsen. Vanaf kinderdijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan je nou al overal schaatsen of nog niet?
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zachte Gee maakt je een patser?
* duimelot is een patserrrrrrrrrr
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zachte Gee maakt je een patser?
* duimelot is een patserrrrrrrrrr
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgt
Immer immerquote:
Voel jij je aangevallenquote:
Ik heb echt nog nooit iets gekregen, behalve die kaarten van mijn vaderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgt
Ik heb tot dit jaar elk jaar IETS gekregen vanaf mn 12e oid
Ik gok dat dit het eerste jaar zal zijn dat ik niets krijg
Nee hoor ik neem Dawg in de zeik net als ik dat ook weleens bij jou doequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Immer immer
[..]
Voel jij je aangevallen, haantjes gedrag hiero
Als je nou weet wie het zijn stuur je er een paar!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg bijna nooit een kaartjeIk vermoed dat mijn aandbidsters altijd zonder postzegels zitten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Voel jij je aangevallen, haantjes gedrag hiero
Ik heb al zo'n mooi pasjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar. En nu ik dat pasje heb gezien wil ik hem ook ipv een uit elkaar vallende papieren vodje.
Dat heet slimmen, is hip. Iets wat niet alleen voor vrouwen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor ik neem Dawg in de zeik net als ik dat ook weleens bij jou doe
Die vrouwen ook altijd met hun rare trekjes![]()
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Strafport zegt meer dan duizend woordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg bijna nooit een kaartjeIk vermoed dat mijn aandbidsters altijd zonder postzegels zitten.
WTF!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Die vrouwen ook altijd met hun rare trekjes![]()
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Oh ja, jij krijgt ook niet veel pm's, toch? Er is toch niets mis met je, of wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gekregen, behalve die kaarten van mijn vader
Ik weet niet of het met stevig in je schoenen te maken heeft maar ook een deel met de opvoeding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Mijn beste vriendin studeert Pedagogiek en is veel bezig met de psyche van een kind. Ze zeggen inderdaad dat het aannemelijk is dat je het gedrag van je ouders overneemt. Echter, vertelde ze me laatst, wanneer je stevig genoeg in je schoenen staat en nog een ander argument (dat ik nu vergeten ben), herhaalt slechts een heel klein % het gedrag van zijn/haar ouders.
*schraapt keel*quote:
14/02/2011 en ik heb er ook eentjequote:
Volwassen worden is leren hoeveel je niet weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
En vooral dat je met ongeveer 18 jaar DENKT geheel volwassen te zijn en alle wijsheid van de wereld bezit, maar dat als je een jaar of 5/ 10 verder bent je daar toch heel anders over denkt
Kennelijk welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, jij krijgt ook niet veel pm's, toch? Er is toch niets mis met je, of wel?
Dat snap ik, maar ik ga er wel vanuit dat het begonnen is bij de damesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat heet slimmen, is hip. Iets wat niet alleen voor vrouwen is.
ohhhhhhh okquote:
Ga je straks een keer uit zie je allemaal ranzige tampons overal liggenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je straks een keer uit zie je allemaal ranzige tampons overal liggen![]()
Meestal als iemand heel mysterieus over wil komen, is hij/zij dat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
ohhhhhhh ok
maar ik heb eigenlijk altijd wel valentijnskaartjes enzo gehad
heb ook jarenlang van een zelfde anoniem iemand een gehad (zie ik aan t handschrift) maar ik weet nog altijd niet van wie!?!?
Benieuwd of mn nieuwe adres bekend is
Anders zal ik dit jaar wel overgeslagen gaan worden.
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk wel hoe ze dat ongezien bij de bar inbrengen dan
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikIk voorzie een nieuwe manier van barindeling met een bar bij de wc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
VERDORIE!Stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
VERDORIE!Beter leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
VERDORIE!AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer nog even beter leren
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waar heb je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgens
VERDORIE!Sucks, maarja je bent de enige niet. Er zakken er altijd heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had heel erg veel oefen vragen gemaakt en dat heeft mij geholpen.
Ik vind het allebei niet zo...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgens
Dat had ik ook gezegd als ik vrouw was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet zo...
Dat de rest zakt, boeit me niet. En ik heb ook veeeeel vragen geoefend maar toch krijg je vragen die je gewoon niet kan oefenen enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sucks, maarja je bent de enige niet. Er zakken er altijd heel veel.
Ik had heel erg veel oefen vragen gemaakt en dat heeft mij geholpen.
Volgens mij brand dat ook als een gek, 40% alcohol in je muts of anus stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikIk voorzie een nieuwe manier van barindeling met een bar bij de wc's
Word je zenuwachtig waardoor je dichtklapt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de rest zakt, boeit me niet. En ik heb ook veeeeel vragen geoefend maar toch krijg je vragen die je gewoon niet kan oefenen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |