ja ik was er jong bij he ....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Op je 17e samenwonen??
* MNR valt van stoel
Maar okay, logische verklaring
dat is ook de enige relatie die er 2 heeft gehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn relaties zijn altijd zo kort dat ze valentijnsdag nooit halen.
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Je moet niks en het 1 sluit het ander uiteraard niet uit. Als ik het zelf al leuk vind om een 'geheim' Valentijnskaartje te krijgen dan denk ik dat zij dat ook wel vindt.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.quote:Bovendien vind ik het onzin om iets niet te doen omdat het zo commercieel is. Ik loop ook graag in modieuze kleding, heb ook graag de nieuwste telefoons, niets commerciëler dan dat.
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Litpho het volgende:
Het staat iedereen uiteraard vrij om wat te doen aan dierendag, maar het blijft een afgesproken afkoopmomentje.
Ik ben wel op mn 18e (net) het huis uit gegaan en op mn 20e moeder geworden ook, maar samenwonen zijn we pas gaan doen toen ik 23 was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus. Het is nooit te vroeg of te laat om je (geheime) liefde een blijk van waardering te geven. Daar hoef je niet voor te wachten tot 14 februari. Nog zo'n succeselement voor een goede relatie.
Ik stuur heel veel kaartjes als ik verliefd benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan het geluk dat ik niet op types val die daar vatbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Ja het echte anonieme is natuurlijk veel leuker. Dat kan dus mooi als je single bent hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, van oorsprong was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren. Niet om je vriend(in) in het zonnetje te zetten.
Ja ik hou wel van gadgets, bv het mobiel inetten vind ik helemaal geweldig. Merkkleding boeit me ook vrij weinig. Denk dat mn meeste kleding gewoon bij de H&M en J&J vandaan komt, maar ik vind het wel leuk om er modieus bij te lopen.quote:Dat soort dingen boeien mij dus echt niet. Telefoons? Als ik er maar mee kan bellen. Kleding? Tja, ik loop er niet bij als een zwerver, maar merken e.d. doen me weinig. Als ik iets mooi vind dan koop het gewoon, en of dat in de mode is (of niet), daar heb ik toch mooi maling aan.
Nogmaals, het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen datenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totdat je er eentje te pakken hebt die met haar vriendinnen gaat overleggen wat ze met V-dag hebben gehad, dan heeft ze wel weer een jaar om je een schuldcomplex aan te praten.
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet met minderjarigen daten.
Als ze dan maar lekker zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn meer dan genoeg meerderjarige material girls hoor.
I'll keep it in mind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens is Breda echt een aanrader voor de single mannen. Ik ging daar altijd graag uit als single. Vaak veel erg mooie vrouwen en weinig echt mooie jongens. Beste combinatie lijkt mij.
Mijn moeder zou de kiet afgebroken hebben als ik op mijn 17e zou willen gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
ja ik was er jong bij he ....
op mn 15e relatie gekregen op mn 17e gaan samenwonen en met mn 20e het eerste kindje....
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Datzelfde geldt voor mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd een goed advies. Alhoewel je versteld staat hoe lang sommige vrouwen minderjarig blijven.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
Dan is 14 februari misschien ook speciaal? Zo gewoon is het niet om op Valentijn iets bijzonder of liefs van je partner te krijgen, is het wel?En lijkt me dat iemand met jouw visie dat helemaal bijzonder zou kunnen maken, toch?
Tuurlijk. Maar die date ik ook niet als ze meerderjarig zijnquote:
Tilburg was dat ook het geval , maar daar ben ik alleen met carnaval geweest. Kan dus ook aan de drank hebben gelegenquote:
Ik heb me wel voorgenomen dat ik geen kind meer wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar die date ik ook niet als ze meerderjarig zijn.
Ik was nogal een rebelse puber en was er gewoon aan toe om het huis te verlatenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn moeder zou de kiet afgebroken hebben als ik op mijn 17e zou willen gaan samenwonen.
Waarom ben je eigenlijk gaan samenwonen op je 17e?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De man die mij single-af gaat maken, is een man en geen derde kind
AC was het toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg ieder jaar 1 kaart voor valentijnsdag. Van mijn vader. That's it
Nummer? Gooi ik hm persoonlijk in de brievenbus.quote:
Het is niet de bedoeling dat jij de ouderrol op je neemt voor je broertje. Dat behoort geen enkel kind te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
Ik was nogal een rebelse puber en was er gewoon aan toe om het huis te verlaten
ik heb op mijn 14e een broertje gekregen en leek wel de 2e ouder (zijn papa woonde in Italie toen) en lag vaker in de clinch met mijn moeder.
Er is geadviseerd dat ik beter het huis uit kon en toen kon ik kiezen tussen gaan samenwonen of op kamertraining o.d.
Toen dus met zn allen samen besloten voor het samen wonen te gaan.
Vergeet je het tenminste nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk is Valentijn van mij alleen van belang omdat ik op die dag mijn rijbewijs haalde
De rest is in de vorm van etentjes en andere kado's ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg ieder jaar 1 kaart voor valentijnsdag. Van mijn vader. That's it
Wat ben je toch lief!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
De rest is in de vorm van etentjes en andere kado's ?
Dat heb ik met 9/11.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk is Valentijn van mij alleen van belang omdat ik op die dag mijn rijbewijs haalde
Dat heeft je geleerd dat een rijbewijs niet hetzelfde is als een vliegbrevet?quote:
Het was deels mijn moeders fout en deels van mezelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat jij de ouderrol op je neemt voor je broertje. Dat behoort geen enkel kind te doen.
Ben je blij met je keuze destijds?
nu al? komt de spierpijn niet meestal een dag of twee later?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef JonKeL het volgende:
Wie kan er hier goed masseren, ik heb me toch een spierpijn
Das waar. En nu ik dat pasje heb gezien wil ik hem ook ipv een uit elkaar vallende papieren vodje.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft je geleerd dat een rijbewijs niet hetzelfde is als een vliegbrevet?
Patser uithangen doen ze kennelijk ook in het zuiden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef dawg het volgende:
Ik krijg altijd tig kaarten met valentijn.
ik krijg vaak complimenten, maar ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef JonKeL het volgende:
Wie kan er hier goed masseren, ik heb me toch een spierpijn
Ik denk dat het door mijn zachte g komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Patser uithangen doen ze kennelijk ook in het zuiden?
Nou morgen loop ik niet meer ben ik bangquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu al? komt de spierpijn niet meestal een dag of twee later?
enne eigenschuld hoor
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Het was deels mijn moeders fout en deels van mezelf.
We hebben wel gesprekken enzo gehad waarin naar voren kwam dat mijn moeder me meer kind moest laten etc. Maar mn moeder was ook maar alleen en erg labielen ik was al erg jong heel zelfstandig.
Ik heb er geen spijt van, al zou ik het met de wijsheid die ik nu heb misschien anders hebben gedaan.
Ik zal mijn kids dan later ook wel mijn ervaring enzo vertellen zouden ze een zelfde beslissing willen nemen.
(jong samen wonen EN kids) Dat kan ook als je iets ouder bent, ga eerst lekker studeren etc.
Mijn moeder heeft mij met 19 gekregen en je hoort t vaker he dat dat dan van generatie op generatie gaat ofzo. Ik hoop toch wel dat het doorbroken wordt.
Maar spijt toch zeker niet, al die ervaringen hebben me gemaakt tot wie ik nu ben en daar is niets mis mee![]()
Ik heb liever een vrouwenhandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg vaak complimenten, maar ik begin er niet aan
En het patsen gaat verder.quote:
Kan je nou al overal schaatsen of nog niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou morgen loop ik niet meer ben ik bang![]()
Dat is wel wennen zeg. Kilometertje of 15-20 geschaatst. Het ging zwaar vooral in het begin. Maar gelukkig zat me pa er doorheen. Konden we stoppen
Nee hoor, ik moest wel een nieuwe, want mijn papiertje was half doormidden. Dus meteen maar pasje genomen, is veel praktischer.quote:
een zachte Gee maakt je een patser?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mijn zachte g komt.
Ik heb geen zwakke stukken gezien. Ben in de alblasserwaard wezen schaatsen. Vanaf kinderdijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan je nou al overal schaatsen of nog niet?
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zachte Gee maakt je een patser?
* duimelot is een patserrrrrrrrrr
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een zachte Gee maakt je een patser?
* duimelot is een patserrrrrrrrrr
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgt
Immer immerquote:
Voel jij je aangevallenquote:
Ik heb echt nog nooit iets gekregen, behalve die kaarten van mijn vaderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk dat ie doelde op die berg Valantijnskaarten die hij elk jaar krijgt
Ik heb tot dit jaar elk jaar IETS gekregen vanaf mn 12e oid
Ik gok dat dit het eerste jaar zal zijn dat ik niets krijg
Nee hoor ik neem Dawg in de zeik net als ik dat ook weleens bij jou doequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Immer immer
[..]
Voel jij je aangevallen, haantjes gedrag hiero
Als je nou weet wie het zijn stuur je er een paar!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg bijna nooit een kaartjeIk vermoed dat mijn aandbidsters altijd zonder postzegels zitten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Voel jij je aangevallen, haantjes gedrag hiero
Ik heb al zo'n mooi pasjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar. En nu ik dat pasje heb gezien wil ik hem ook ipv een uit elkaar vallende papieren vodje.
Dat heet slimmen, is hip. Iets wat niet alleen voor vrouwen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor ik neem Dawg in de zeik net als ik dat ook weleens bij jou doe
Die vrouwen ook altijd met hun rare trekjes![]()
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Strafport zegt meer dan duizend woordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik krijg bijna nooit een kaartjeIk vermoed dat mijn aandbidsters altijd zonder postzegels zitten.
WTF!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Die vrouwen ook altijd met hun rare trekjes![]()
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Oh ja, jij krijgt ook niet veel pm's, toch? Er is toch niets mis met je, of wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gekregen, behalve die kaarten van mijn vader
Ik weet niet of het met stevig in je schoenen te maken heeft maar ook een deel met de opvoeding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Mijn beste vriendin studeert Pedagogiek en is veel bezig met de psyche van een kind. Ze zeggen inderdaad dat het aannemelijk is dat je het gedrag van je ouders overneemt. Echter, vertelde ze me laatst, wanneer je stevig genoeg in je schoenen staat en nog een ander argument (dat ik nu vergeten ben), herhaalt slechts een heel klein % het gedrag van zijn/haar ouders.
*schraapt keel*quote:
14/02/2011 en ik heb er ook eentjequote:
Volwassen worden is leren hoeveel je niet weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
En vooral dat je met ongeveer 18 jaar DENKT geheel volwassen te zijn en alle wijsheid van de wereld bezit, maar dat als je een jaar of 5/ 10 verder bent je daar toch heel anders over denkt
Kennelijk welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, jij krijgt ook niet veel pm's, toch? Er is toch niets mis met je, of wel?
Dat snap ik, maar ik ga er wel vanuit dat het begonnen is bij de damesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat heet slimmen, is hip. Iets wat niet alleen voor vrouwen is.
ohhhhhhh okquote:
Ga je straks een keer uit zie je allemaal ranzige tampons overal liggenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je straks een keer uit zie je allemaal ranzige tampons overal liggen![]()
Meestal als iemand heel mysterieus over wil komen, is hij/zij dat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
ohhhhhhh ok
maar ik heb eigenlijk altijd wel valentijnskaartjes enzo gehad
heb ook jarenlang van een zelfde anoniem iemand een gehad (zie ik aan t handschrift) maar ik weet nog altijd niet van wie!?!?
Benieuwd of mn nieuwe adres bekend is
Anders zal ik dit jaar wel overgeslagen gaan worden.
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk wel hoe ze dat ongezien bij de bar inbrengen dan
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikIk voorzie een nieuwe manier van barindeling met een bar bij de wc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
VERDORIE!Stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
VERDORIE!Beter leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
VERDORIE!AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer nog even beter leren
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waar heb je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgens
VERDORIE!Sucks, maarja je bent de enige niet. Er zakken er altijd heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had heel erg veel oefen vragen gemaakt en dat heeft mij geholpen.
Ik vind het allebei niet zo...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan volg ik denk ik toch liever de trent van je vinger in je vagina en dan dat spul achter je oren smeren om kerels te lokken.. dan dat ik deze hype ga volgens
Dat had ik ook gezegd als ik vrouw was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet zo...
Dat de rest zakt, boeit me niet. En ik heb ook veeeeel vragen geoefend maar toch krijg je vragen die je gewoon niet kan oefenen enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sucks, maarja je bent de enige niet. Er zakken er altijd heel veel.
Ik had heel erg veel oefen vragen gemaakt en dat heeft mij geholpen.
Volgens mij brand dat ook als een gek, 40% alcohol in je muts of anus stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Drinken bestellen, ding er in hangen en dan rennen naar de wc denk ikIk voorzie een nieuwe manier van barindeling met een bar bij de wc's
Word je zenuwachtig waardoor je dichtklapt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de rest zakt, boeit me niet. En ik heb ook veeeeel vragen geoefend maar toch krijg je vragen die je gewoon niet kan oefenen enzo.
Haha.. bedenk het me net weer.quote:
Hmm, dat is dan wel minder ja...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:16 schreef vencodark het volgende:
Samenvatting gemaakt, subtiel met potlood in mijn boek geschreven, vragen geoefend op de cd rom.
Hoeveel is genoeg!Straks tentames op school, afsluiten semester dus ook van alles af hebben op stage, morgen een begrafenis. En 1 maart nieuwe vorm van theorie-examen waar ik niet op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de rest zakt, boeit me niet. En ik heb ook veeeeel vragen geoefend maar toch krijg je vragen die je gewoon niet kan oefenen enzo.
Da's wel sneu ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef vencodark het volgende:
Lijkt mij ook op rauwe huid inderdaad. Stel dat je je eikel in een glas pure rum moet hangen *Ril*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij brand dat ook als een gek, 40% alcohol in je muts of anus stoppen.
Ik weet het niet. Misschien toch onbewust afgeleid door die anderen die er zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Word je zenuwachtig waardoor je dichtklapt ?
Ik kende hem nog nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. bedenk het me net weer.
Was bij Ranking the Stars.. en later ook bij andere programma's. Schijnt mannen aan te trekken.. die geur enzo.
Het schijnt te gebeurenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kende hem nog nietIk zie de dames al op de wc's in de clubs
Alleen de gedachte al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
Lijkt mij ook op rauwe huid inderdaad. Stel dat je je eikel in een glas pure rum moet hangen *Ril*
Ja, dacht dat het nu ook wel moest lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Klote meis! Je hebt er idd erg veel aan gedaan.. Maar het gaat je lukken hoor!
Ik vind het echt het toppunt van triestheid eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En was laatst een vrouw op de radio die het had gedaan, met die tampon.
Die vond het wel lekker zat worden, maar was een dag later ontieglijk schraal zei ze, dus ze raadde het niet aan.
Misschien had ik dat liever niet gewetenquote:
Exactly.quote:
Denk dat jij je teveel (mss onbewust) laat opvokken door die deadline van 1 maart met het nieuwe toetsen. Daardoor zit je daar niet meer relax en ga je de boel forceren wat blijkbaar resulteerd in te veel fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien toch onbewust afgeleid door die anderen die er zitten.
Vaak weet ik achteraf wat ik wél had moeten antwoorden. 9 fout is niet schandelijk veel maar ik had vorige keer ook al 9 fout. Vond de toets nu ook makkelijker maar ik denk soms niet logisch na, denk ik.
Sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Misschien had ik dat liever niet geweten
Lijkt mij ook inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En was laatst een vrouw op de radio die het had gedaan, met die tampon.
Die vond het wel lekker zat worden, maar was een dag later ontieglijk schraal zei ze, dus ze raadde het niet aan.
Ik was ook niet van plan het zelf te gaan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het echt het toppunt van triestheid eerlijk gezegd....
Heeft dat nu nog gewerkt bij mrCollega dan, die truuk ?quote:
Ach kan je niks aan doenquote:
Kan, maar het is wel belangrijk om het voor 1 maart te halen anders wordt het echt zo moeilijk. Dan haal ik het nooit. Vorige keer was ik heeel erg zenuwachtig, misschien ook een reden dat ik toen zakte. Nu was ik vrij kalm en rustig en dacht goed na over mijn antwoord. Toch weer ik waarschijnlijk wel welke vragen ik fout had.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat jij je teveel (mss onbewust) laat opvokken door die deadline van 1 maart met het nieuwe toetsen. Daardoor zit je daar niet meer relax en ga je de boel forceren wat blijkbaar resulteerd in te veel fout.
rijbewijs A is goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan, maar het is wel belangrijk om het voor 1 maart te halen anders wordt het echt zo moeilijk. Dan haal ik het nooit. Vorige keer was ik heeel erg zenuwachtig, misschien ook een reden dat ik toen zakte. Nu was ik vrij kalm en rustig en dacht goed na over mijn antwoord. Toch weer ik waarschijnlijk wel welke vragen ik fout had.
Bijv: plaatje van een motor met zijspan.
Welk rijbewijs heb je hiervoor nodig?
Keuze: rijbewijs A of rijbewijs B.
Ik koos voor rijbewijs A omdat rijbewijs B voor mijn gevoel alleen voor auto is.
Maar achteraf denk ik dat het toch rijbewijs B is wat je nodig hebt omdat je motorvoertuig hebt met meer dan 2 wielen.![]()
Of: in een glas jenever zit evenveel alcohol als een glas bier. Ik dacht: Nee, want in Jenever zit meer alcohol.
Die heb ik denk ik nu ook fout.Want je mag 1 consumptie alcohol hebben in je bloed zeg maar. Bijv. 1 glas wijn, 1 glas bier, 1 glaasje jenever.
En ik bedenk me dat achteraf pas, paar seconden nadat de tijd om is.
Snap ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan het zelf te gaan doen.
Ook al niet vóór ik haar hoorde op de radio
Oh fijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
rijbewijs A is goed.
dat van die drank had je fout ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef SignOff het volgende:
meestal roepen ze toch dat de eerste ingeving de juiste is?
Ja, maar soms dus niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef SignOff het volgende:
meestal roepen ze toch dat de eerste ingeving de juiste is?
Het nieuwe luchtje van Dior heet Tendre Poisson?quote:
als jij fout bent dan vergoed jouw all risk verzekering allesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh fijn.Rijbewijs A toch nog goed ja.
Ook heerlijke vraag: je bent All risk verzekerd....wat wordt er nu vergoedt?
A. Het voertuig van de ander.
B. Het voertuig van jou.
C. Allebei.![]()
Ik had C. Maar zoiets staat dus ook niet in mijn boek.
Heb je goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh fijn.Rijbewijs A toch nog goed ja.
Ook heerlijke vraag: je bent All risk verzekerd....wat wordt er nu vergoedt?
A. Het voertuig van de ander.
B. Het voertuig van jou.
C. Allebei.![]()
Ik had C. Maar zoiets staat dus ook niet in mijn boek.
Je hebt nog ff de tijd voordat het 1 maart isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan, maar het is wel belangrijk om het voor 1 maart te halen anders wordt het echt zo moeilijk. Dan haal ik het nooit. Vorige keer was ik heeel erg zenuwachtig, misschien ook een reden dat ik toen zakte. Nu was ik vrij kalm en rustig en dacht goed na over mijn antwoord. Toch weer ik waarschijnlijk wel welke vragen ik fout had.
Bijv: plaatje van een motor met zijspan.
Welk rijbewijs heb je hiervoor nodig?
Keuze: rijbewijs A of rijbewijs B.
Ik koos voor rijbewijs A omdat rijbewijs B voor mijn gevoel alleen voor auto is.
Maar achteraf denk ik dat het toch rijbewijs B is wat je nodig hebt omdat je motorvoertuig hebt met meer dan 2 wielen.![]()
Of: in een glas jenever zit evenveel alcohol als een glas bier. Ik dacht: Nee, want in Jenever zit meer alcohol.
Die heb ik denk ik nu ook fout.Want je mag 1 consumptie alcohol hebben in je bloed zeg maar. Bijv. 1 glas wijn, 1 glas bier, 1 glaasje jenever.
En ik bedenk me dat achteraf pas, paar seconden nadat de tijd om is.
Nee, Frutti di mare.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Elegy het volgende:
Het nieuwe luchtje van Dior heet Tendre Poisson?
Ik stoorde me daar ook heel erg aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
Theorie-examens horen te gaan over regelkennis en gevaarsherkening. Niet dit soort geneuzel.
Inderdaad. Ben ik blij dat ik hem allang heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stoorde me daar ook heel erg aan.
Wat heeft je allriskverzekering te maken met het verkeer zelf? Dat moet je maar op je polis lezen.
Ik vond het ook raar dat ze dubbelzinnige vragen stelden, van die vragen dat je denkt: wat bedoelen ze nou?
Dat heeft niets te maken met het verkeer, maar alleen met begrijpend lezen.
Ja, staat er zeker op, maar dan kan je niet goed plaatsen welke vraag het nu geweest is. Dus op die punten schiet je er niet zoveel mee op. Het goeie antwoord weet je ook niet waardoor je bij het volgende tentamen, misschien weer het foute antwoord kiest, of voor iets anders gaat omdat je dácht dat je hm fout had.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
als jij fout bent dan vergoed jouw all risk verzekering allesdus ook goed
![]()
achterop je uitslag staat precies in welke cattegorie je fouten hebt gemaakt toch?
Inderdaad. Met dat brommer gebeuren had ik ook zo'n mazzel, ik kon hem nog net kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben ik blij dat ik hem allang heb.
Eerst een Kymco die rond de 85 liep. Die reed ik aan flardenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
Oh, brommers. Ik had een gare gilera vroeger. Wat heb ik gescholden op dat fuckding zeg.
En dan nog beweren dat je geen patser bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst een Kymco die rond de 85 liep. Die reed ik aan flardenToen een Amigo, die reed ook ongeveer 85, en die reed ik ook aan gort
![]()
En mijn rijbewijs nu 8 jaar en 2 keer ben ik aangereden maar voor de rest niks. Ik moet gewoon wegblijven van snelle tweewielers
Ik ben eens op 1e kerstdag achterop een stilstaand golfje gereden, met 60. Er reed een TT naast me, en ik was afgeleid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst een Kymco die rond de 85 liep. Die reed ik aan flardenToen een Amigo, die reed ook ongeveer 85, en die reed ik ook aan gort
![]()
En mijn rijbewijs nu 8 jaar en 2 keer ben ik aangereden maar voor de rest niks. Ik moet gewoon wegblijven van snelle tweewielers
Ik ben er geen meer. Ik was er wel eentje jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je geen paters bent
Ik denk dat hij dat vrij makkelijk kan beweren aangezien hij a) geen meervoud is en b) bij mijn weten geen geestelijke.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je geen paters bent
Wat een watje. Een auto wordt al snel total loss verklaard.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben eens op 1e kerstdag achterop een stilstaand golfje gereden, met 60. Er reed een TT naast me, en ik was afgeleid.
Stapt die vent uit, grijpt naar zijn nek, en begint te kreunen van de pijn. Dus ik, helemaal opgefokt van de adrenaline, ah kerel, stel je niet aan, zo hard ging het niet.
Auto was total loss trouwens.
Als er een TT naast me zou rijden zou ik ook afgeleid zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een watje. Een auto wordt al snel total loss verklaard.![]()
Maar wie rijdt er ook tegen een stilstaande auto.
Ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, naar. maar ik snap het wel. Ik zat onder de schaafwonden maar liep meteen rond na een klapper met 70quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben eens op 1e kerstdag achterop een stilstaand golfje gereden, met 60. Er reed een TT naast me, en ik was afgeleid.
Stapt die vent uit, grijpt naar zijn nek, en begint te kreunen van de pijn. Dus ik, helemaal opgefokt van de adrenaline, ah kerel, stel je niet aan, zo hard ging het niet.
Auto was total loss trouwens.
Je was een mr Tquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben er geen meer. Ik was er wel eentje jaCompleet met gouden kettingen en ringen enzo
Maar dat ligt allemaal in een doosje ergens in een la. Net als het gedrag wat erbij past.
Sorry bij TT moet ik even aan een plaatje denken die hier niet bij hoort.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als er een TT naast me zou rijden zou ik ook afgeleid zijn.
Wat zullen ze je blij met je zijn geweest, toen je het kwam vertellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik.
Het was ook nog eens de auto van mijn ouders, eentje van 2 jaar oud ofzo, en ze hadden hem net ingeruild voor een andere.
Bengeltje!
Je moet ook weer meteen doorslaan he Boxquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ai, naar. maar ik snap het wel. Ik zat onder de schaafwonden maar liep meteen rond na een klapper met 70
I pity the fool who lives in Almere, I really do.quote:
Ze is er weer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
You bastard, you bastard...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
I pity the fool who lives in Almere, I really do.
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar uhhh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet ook weer meteen doorslaan he Box
Koningsketting en een paar ringen was hetAls ik nu de foto's zie lach ik me kapot
Incl hoofdpijn.quote:
Het was zomer op een brommer, zonder t-shirt, korte broek, zonder helm. Ik had mazzelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, dan had je minder geluk, ik had verder niks, en die vriend van me die langs me zat ook niet.
Jij wil er een fake dating site profiel mee vullen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar uhhh.
Oe nasty, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil er een fake dating site profiel mee vullen?
Kijk mij niet verbaasd zijn...quote:
Nee, die krijg je nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar uhhh.
[..]
Incl hoofdpijn.ik begon de druk al te missen.
En ik maar denken hier een gesloten boek te zijn.quote:
Ook niet als ik je heeeeeeeeeeeel lief aankijk?quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik maar denken hier een gesloten boek te zijn.![]()
Is dat zo? Wat jij wiltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
Gezien de reacties mogen we wel spreken van een 3-2 Belsezar
*doet ogen dicht, armen over elkaar en draait hoofd weg*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik maar denken hier een gesloten boek te zijn.![]()
Rebellll... foto's????
[..]
Ook niet als ik je heeeeeeeeeeeel lief aankijk?![]()
![]()
Met petje natuurlijk!quote:
*pollepel neemt en flink op Rebel's achterste slaat, pollepel hoort breken*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*doet ogen dicht, armen over elkaar en draait hoofd weg*
10quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Als jij jezelf een cijfer zou mogen geven van 1 tot 10, hoe happy ben jij dan als single?
7quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Als jij jezelf een cijfer zou mogen geven van 1 tot 10, hoe happy ben jij dan als single?
Klopt, ben ik inderdaad. En jij kan weten of het echt zo isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*pollepel neemt en flink op Rebel's achterste slaat, pollepel hoort breken*![]()
Strak kontje. Single?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ook niet als ik je heeeeeeeeeeeel lief aankijk?![]()
![]()
Een 8quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
7 ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Ja gisteren, die van de oude ov kaartquote:
Bengeltje, ik zou heeeeeeeeeel erg lief zijn, die pic wil je wel zien denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gisteren, die van de oude ov kaart
Ik denk een 7 of een 8. Ik voel me er gewoon bij, prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Roflquote:
Als ik heel eerlijk ben geef ik mezelf momenteel een 4 of een magere 5 ofzo. Momenteel niet happy hoe het allemaal gaat, heb ook niet de illusie dat een relatie daar heel veel aan zou veranderen eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Ik zou een relatie leuk vinden en graag willen maar het is niet zo dat mijn leven nu slecht of ongelukkig is. Dus dan geef ik het ook geen slecht cijferquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Kan iemand daarbij ook een toelichting geven?
Wil je niet van die lastige vragen stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het goed is zoals het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Aha, en wat gaat er nu niet zoals je dat zou willen? Oftewel: wat zou je graag willen hebben wat je nu niet hebt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben geef ik mezelf momenteel een 4 of een magere 5 ofzo. Momenteel niet happy hoe het allemaal gaat, heb ook niet de illusie dat een relatie daar heel veel aan zou veranderen eigenlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Nee, vraag hem maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch* ik heb jou bij msn he, stuur eens door.![]()
Niets tegen Rebel vertellen.
Is dat nou echt een positief iets?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef rival het volgende:
bang om alleen achter te blijven ben ik niet, dan kan ik altijd nog terug naar mijn ex die me nooit met rust laat![]()
Wie heeft er eigenlijk nog zo'n foto's. Jij? Lit? Airwin?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, vraag hem maar.Ik weet zeker dat jij hem heel leuk gaat vinden.
Nee. Wel eentje waar ik verkleed als hoer op sta. Carnaval he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie heeft er eigenlijk nog zo'n foto's. Jij? Lit? Airwin?
Wat voor foto's?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
Wie heeft er eigenlijk nog zo'n foto's. Jij? Lit? Airwin?
Dat doen we alleen maar omdat we gek op je zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Zo te zien gaat het met de heren goed, sommige houden je voor de gek.
Grmbl.quote:
Waar je uhh beetje ... nouja zoiets als dawg zegt.quote:
Soms is het ook te makkelijk. En leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Zo te zien gaat het met de heren goed, sommige houden je voor de gek.
Dat geldt bijna voor iedere foto. Echt fotogeniek ben ik niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Waar je uhh beetje ... nouja zoiets als dawg zegt.Vreemde foto's van jezelf.
Ik wil weer met een glimlach de dag beginnen, iets van zingeving in mijn leven vinden e.d.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, en wat gaat er nu niet zoals je dat zou willen? Oftewel: wat zou je graag willen hebben wat je nu niet hebt?
Lief, schattig en veel meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doen we alleen maar omdat we gek op je zijnDat weet je toch.
Een 7quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Nu jok je. Ik heb leuke foto's van jou gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt bijna voor iedere foto. Echt fotogeniek ben ik niet...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
Nu jok je. Ik heb leuke foto's van jou gezien.
Dat heb je zelf in de hand toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief, schattig en veel meer.Maar ik wil maar dat eentje gek op me is.
![]()
Wat moet ik met zoveel....
Groot gelijk, je moet je tenslotte voorbereidenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben thuislekker vroeger naar huis gegaan vandaag
Daar ken ik je nog niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
Maar ik wil maar dat eentje gek op me is.![]()
Tegen elkaar uitspelen. Diegene die als laatste overblijft heeft de sterkste genenpoel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief, schattig en veel meer.Maar ik wil maar dat eentje gek op me is.
![]()
Wat moet ik met zoveel....
ik was natuurlijk wel nogal getrouwd hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Meestal als iemand heel mysterieus over wil komen, is hij/zij dat niet![]()
En als de kaart aankomt, is het een bekende van je. Maar wat een muts zeg, wel iedere keer een kaart sturen en IRL niets doen.
Uh..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, je moet je tenslotte voorbereiden
Oh waarom dat CG?quote:
Oke, eentje maar.quote:
Op het moment helaas niet.quote:
quote:
Gister al erg moe en toen smiddags geslapen. En nu is het nog erger. dus weinig pit hier aanwezig.quote:
Een 9.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Ik had niets anders verwacht dan dat van jou.Let nature work for you, just help it a long a little bitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tegen elkaar uitspelen. Diegene die als laatste overblijft heeft de sterkste genenpoel.
Vroeg je bedje inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Gister al erg moe en toen smiddags geslapen. En nu is het nog erger. dus weinig pit hier aanwezig.
Tja dat krijg je als je 's nachts niet slaaptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Gister al erg moe en toen smiddags geslapen. En nu is het nog erger. dus weinig pit hier aanwezig.
Dat is wel de bedoeling ja.. en morgen lekker uitslapenquote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tegen elkaar uitspelen. Diegene die als laatste overblijft heeft de sterkste genenpoel.
Jammer, maar heb je het echt afgezegd of verzet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kan er om lachen ondertussen maar zo een stalker is echt niet positief neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat nou echt een positief iets?.
Darwin. Plus een beetje een zetje de afgrond in de goede richting op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht dan dat van jou.Let nature work for you, just help it a long a little bit
Uhm wss komt ie volgende week vast wel weer langs. Zie um maandag op het werk wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer, maar heb je het echt afgezegd of verzet?
Sindsdien zijn er geen leuke foto's meer gemaakt van mij. En die foto is bijna drie jaar oud!quote:
Ik heb een keer mijn haar eraf geschoren omdat ik wist dat ze dat leuk zou vinden. Maar niet om mezelf aan te passen aan haar smaak ofzo, omdat ik sowieso weleens wat verander aan mijn kop. Nee dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
Als je wist dat degene waar je een date mee hebt, valt voor bepaalde kleding of kapsels.
Zou je je haren dan afknippen of laten groeien en je smaak qua kleding aanpassen?
Wel even voorop gesteld dat je hem/haar helemaal ziet zitten.
Hoi!quote:
Neuh, alleen als ik er zelf bijvoorbeeld al over nadacht. En als ze door haar werk bepaalde plekken moet aan doen en dan bepaalde kleding moet dragen wil ik me daaraan best aanpassen maar niet in de dagelijkse gang van zaken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, eentje maar.En je weet waar.
[..]
Op het moment helaas niet.![]()
Als je wist dat degene waar je een date mee hebt, valt voor bepaalde kleding of kapsels.
Zou je je haren dan afknippen of laten groeien en je smaak qua kleding aanpassen?
Wel even voorop gesteld dat je hem/haar helemaal ziet zitten.
De ene dag een 4 en de andere dag een 6 & daarna weer een 7quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Een collega?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm wss komt ie volgende week vast wel weer langs. Zie um maandag op het werk wel weer.
Ah, je bent gewoon goed in scharreltimemanagement?quote:
Uitzieken hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja.. en morgen lekker uitslapen![]()
Jij nog plannen dan?
In principe niet. Je neemt me maar zoals ik ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wel even vooropgesteld dat je hem/haar helemaal ziet zitten.
Dat noemen we voortaan Elegiaans. Wat dacht je daarvan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Darwin. Plus een beetje een zetje de afgrond in de goede richting op.
Dit weekend wil je rust? Hij was dus wel een adembenemend?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm wss komt ie volgende week vast wel weer langs. Zie um maandag op het werk wel weer.
Heb er weinig problemen mee. Ga toch binnenkort stage lopen op een andere afdeling.quote:
Hope so.. want je moet wel beter zijn voordat je weggaat natuurlijikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitzieken heHopelijk kan ik morgen weer wat gaan doen
Goed plan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
Dat noemen we voortaan Elegiaans. Wat dacht je daarvan?
Ik mag mijn antwoord wel herhalen he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon goed in scharreltimemanagement?
Tof. Natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat noemen we voortaan Elegiaans. Wat dacht je daarvan?
Oh dat komt wel goed hoor! Ik ga pas 1 februari weg. Dan ben ik wel beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hope so.. want je moet wel beter zijn voordat je weggaat natuurlijik
Dat kan ook. Dan is het wachttijdbemiddelingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag mijn antwoord wel herhalen he.Scharrels is ook niet zo mijn ding.
Oww ja, dan heb je nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed hoor! Ik ga pas 1 februari weg. Dan ben ik wel beter
Inderdaad, komt goed al zit ik wel dagen af te tellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww ja, dan heb je nog genoeg tijd
Toch wel een 8. Het enige wat ik af en toe mis is het hele speciale wat ik met mijn ex had maar verder ben ik uitermate gelukkig met hoe mijn leven momenteel loopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 15:27 schreef MNR het volgende:
Af en toe heb ik die angst welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Tijd voor een nieuwe stelling?
"Ik ben bang om te eindigen als single"
Game on
Zou je daar uberhaupt bang voor moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Uiteindelijk eindigen we allemaal als single.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Nee hoor. Want vrouwen nemen dan een een hoop katten en ik heb gehoord dat knappe oudere mannen een varkentje nemen (zie George Clooney) Dus ik neem dan gewoon een varkentje en blijf vrouwen bij de vleet scorenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Buiten dat, nee. Niet bangquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigen we allemaal als single..
dood gaan we ook alleen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ow echt wel, als je het over een doem senario hebt is dat het wel. *rilt*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Ik was even bang dat ik de enige zou zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow echt wel, als je het over een doem senario hebt is dat het wel. *rilt*
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Zeker niet bang voor, want ook al zou ik als single eindigen, dan vind ik het ook best.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
De rest liegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik de enige zou zijn
Hahaha dat denk ik dan weer nietquote:
ten eerste denk ik echt niet dat ik alleen eindig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Geluk krijg je idd niet alleen dmv een relatie. Geluk bestaat uit heel veel factoren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef rival het volgende:
mensen die geluk alleen denken te krijgen dmv een relatie die moeten nog leren om van zichzelf te houden
Ligt iets genuanceerderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha dat denk ik dan weer niet
En jij dan?
Ik ben al oudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Q. het volgende:
En alhoewel ik het wel geweldig zou vinden als ik binnen enkele jaren een vrouw zou vinden waarmee ik oud kan worden zou ik het niet heel erg vinden. Mits (ja, daar is hij, de mits) ik niet de enige single in mijn omgeving ben. Want daar zou ik minder blij van worden denk ik.
Jaja, lief doen he!quote:
Bang is ook een groot woord. Misschien had ik mijn stelling iets anders moeten formuleren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja, lief doen he!
Maar goed; het liefst blijf ik niet single, maar ik ben er niet bang voor...
Soms ben ik daar wel bang voor aangezien ik niet echt goed ben in relaties, maar we zien wel waar het schip strandt... ik kan altijd nog aan de man gaan als ik geen leuk chickie vindquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
"Zelfs je geslacht is tweede keus"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kan altijd nog aan de man gaan als ik geen leuk chickie vind
Beetje schudden met 'r tieten, dan vinden jullie het echt niet erg meer hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Zelfs je geslacht is tweede keus".
Ik zou nog aan je versiertechniek werken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Eens. Maar of dat zo erg is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Game on
Daar heb je een kritiek punt denk ik. Ik zou niet bang zijn voor het single blijven, dat kan ik wel compenseren met andere sociale contacten. Ok, het is niet helemaal hetzelfde, maar 'alleen zijn' is toch wat anders dan single zijn, als single kan je prima een druk sociaal leven hebben. Je ziet vaak ook wel dat mensen die een stel vormen wat minder aanwezig zijn bij feestjes en dergelijke.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Q. het volgende:
En alhoewel ik het wel geweldig zou vinden als ik binnen enkele jaren een vrouw zou vinden waarmee ik oud kan worden zou ik het niet heel erg vinden. Mits (ja, daar is hij, de mits) ik niet de enige single in mijn omgeving ben. Want daar zou ik minder blij van worden denk ik.
Ik geloof je niet, doe eens voor?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje schudden met 'r tieten, dan vinden jullie het echt niet erg meer hoor
* Knuffelzacht schud haar tietenquote:
huhquote:
Nee. Ik ben bang om als single te eindigen. Maar dat vind ik niet zo erg. Maw, ik denk dat ik als single ga eindigen (ipv er bang voor te zijn).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
huhof het erg is om bang te zijn om als single te eindigen bedoel je ?
Pics or it diddn't happenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schud haar tieten
doe nog us, ik zag het niet helemaal goed geloof ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht schud haar tieten
De verstandige variant van de 2 dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bang om als single te eindigen. Maar dat vind ik niet zo erg. Maw, ik denk dat ik als single ga eindigen (ipv er bang voor te zijn).
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |