Hee, Delfgauw hequote:Op maandag 6 april 2009 09:00 schreef becky27 het volgende:
wij willen weer terug naar Delft (de Emerald, wijk van een jaar of 10 oud)
het is nog niet afgeketst hoor, het huis van mijn vriend, morgen wordt het voorlopig koopcontract getekent. We zijn al 10.000 in de prijs gezakt namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Charisma het volgende:
wat bedoel je met leuk gedeelte? ik vind juist ons gedeelte in begin leuker dan daar achter..en aj parkeren is bij ons moelijker, staat altijd voller![]()
nr 16 moet zeker nog veel aan gebeuren en er komen ook niet zo veel kijkers ..
wat jammer van de gevel becky maar misschien kunnen jullie nog wat zakken in prijs om het interessanter te maken voor de verkoop ?
ik heb even gegoogeld en mijn woning laten berekenen , oefff, mooi bedrag hoor![]()
brutale vraag, wat kreeg je je als bedrag ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Charisma het volgende:
wat bedoel je met leuk gedeelte? ik vind juist ons gedeelte in begin leuker dan daar achter..en aj parkeren is bij ons moelijker, staat altijd voller![]()
nr 16 moet zeker nog veel aan gebeuren en er komen ook niet zo veel kijkers ..
wat jammer van de gevel becky maar misschien kunnen jullie nog wat zakken in prijs om het interessanter te maken voor de verkoop ?
ik heb even gegoogeld en mijn woning laten berekenen , oefff, mooi bedrag hoor![]()
ik wil niet lullig doen, ik heb net ook even zitten berekenen en wij zouden voor onze lullige tussenwoning van 125 m2. 280.000 kunnen vragen. Echt no way dat dat voor deze woningen betaald gaat worden!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Charisma het volgende:
www.brixter.nl dacht ik was de link
ik kreeg 181.500 euro of zo iets en mijn vriendin die hier achter woont op twee hoog 171.000, heb ik voor de gein ook maar even laten berekeken
de koopprijs is wel reel , ik heb alleen geavanceerd laten berekenen
woz waarde is trouwens 158.000. flink gestegen...
ah ok, dat hoor ik wel vaker, bij mij zat hij in eerste instantie ook lager, maar dat bepaal je als verkoper wel zelf heh. ( wel jammer, want ik denk dat hij toch echt sneller verkoopt dan andere , zie alle "verkocht" bordjes in de buurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:20 schreef becky27 het volgende:
haha tja mijn balkon.... ik ben gewoon weer in het Haagse, mijn vriend heeft vaak de auto mee. Zijn huis is verkocht, we hebben nu alleen de mijne nog! Enne, realbase, het wordt niet jou makelaar. Die viel me qua vraagprijs tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |