Totdat ze een keer staande wordt gehouden. Mag ze meteen haar creditcard door het apparaatje van bromsnor halen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:15 schreef Oksel het volgende:
Mijn Duitse vriendin betaald haar NL boetes ook niet. Doen ze in Duitsland niets aan..
Boetes van bijvoorbeeld flitsen worden niet ge-ind, omdat het adres van de eigenaar van de buitenlandse auto niet kan worden achterhaald.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef DoctorB het volgende:
Totdat ze een keer staande wordt gehouden. Mag ze meteen haar creditcard door het apparaatje van bromsnor halen...
Ondanks het feit dat duitse kentekens op naam staan? Da geleufde gij toch zeker nie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Boetes van bijvoorbeeld flitsen worden niet ge-ind, omdat het adres van de eigenaar van de buitenlandse auto niet kan worden achterhaald.
Kleine kans, ze is hier niet vaak, en in de toekomst nog minder. En na 2 jaar verjaard het alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Totdat ze een keer staande wordt gehouden. Mag ze meteen haar creditcard door het apparaatje van bromsnor halen...
want ze heeft je gedumpt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kleine kans, ze is hier niet vaak, en in de toekomst nog minder. En na 2 jaar verjaard het al
Ben je nou trots op je vriendin?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kleine kans, ze is hier niet vaak, en in de toekomst nog minder. En na 2 jaar verjaard het al
TS zou wel gek zijn om te betalen. Als de rest van het buitenland dat ook niet doet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef Pas259 het volgende:
Waarom neem je geen verantwoording voor je daden?
+ dat de boetes in Zwitserland echt serieus hoog zijn. De boetes hier zijn een lachertje vergeleken met Zwitserland.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Mag ik mijn ongezouten mening geven ? Mooi !
Luister als je ze niet wil betalen prima, maar persoonlijk zou ik wel mijn fouten toegeven , als jij je verantwoordelijkheid niet aankan dan zou ik als ik jou was maar voortaan met het openbaar vervoer reizen... dan ben je nergenst meer aansprakelijk voor.
En nu antwoord op je vraag : JA! Binnen de EU worden boetes uitgewisseld over een tijdje, (daar zijn ze mee bezig nu) Nu is de grap ... Zwiterland is niet van de EU dus niet voor je van toepassing.
Als je WEL in Zwitserland wordt aangehouden , dan heb je een probleem , want ze zijn niet zo aardig tegen zulk soort mensen !
succes met de overnachting in de zwitserse cel de volgende keer dat je door zwitserland rijdt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef kayintveen het volgende:
het gaat om 179 en 71 euro best flink dus. En wat een kinderlijk gezeik over verantwoordelijkheid. ik weet niet maar ik ben niet zo pro-boetes betalen. zeker niet om overheden hiermee te financieren om het vervolgens over de balk te smijten voor onzin projecten en kut-aspirant-homo-politie agentjes die je bekeuren voor onzin.
maar dat terzijde.
ik heb nog nooit een boete zonder slag of stoot betaald. ik doe altijd een bezwaarschrift schrijven en krijg grote deels terug omdat die onderbetaalde homotjes niet kunnen schrijven :-D
ik ga er vanuit dat dit systeem net zo bagger is als bij ons. dus gok het er denk toch op om niet te betalen!
Weet je wel zeker dat je zelf geen homo bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef kayintveen het volgende:
... ik doe altijd een bezwaarschrift schrijven en krijg grote deels terug omdat die onderbetaalde homotjes niet kunnen schrijven :-D ...
Voor een verkeersovertreding, geloof je het zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef DoctorB het volgende:
[..]
succes met de overnachting in de zwitserse cel de volgende keer dat je door zwitserland rijdt.
Wie is er hier kinderachtig? Er zijn regels afgesproken zodat we ons met zijn allen veilig in het verkeer kunnen begeven. Jij vindt je een ge-wel-dige bestuurder bent en dat de regels niet voor jou gelden.... WIJ vinden van niet.
kleuter
Voor een NIET betaalde verkeersovertreding met daarop nog zeikverweer geschreven, niet in het gelijk gesteld en toch NIET betaald.... EN Zwitserland... Jij kent de zwitserse bromsnorren nog niet goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor een verkeersovertreding, geloof je het zelf
Gewoon lekker negeren TS, je hebt die boete toch nooit ontvangen?
Zij mij ook niet, ik rij ze dr toch uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Voor een NIET betaalde verkeersovertreding met daarop nog zeikverweer geschreven, niet in het gelijk gesteld en toch NIET betaald.... EN Zwitserland... Jij kent de zwitserse bromsnorren nog niet goed.
haha. Bij de grensovergang zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zij mij ook niet, ik rij ze dr toch uit.
Zit je in de kast ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef kayintveen het volgende:
het gaat om 179 en 71 euro best flink dus. En wat een kinderlijk gezeik over verantwoordelijkheid. ik weet niet maar ik ben niet zo pro-boetes betalen. zeker niet om overheden hiermee te financieren om het vervolgens over de balk te smijten voor onzin projecten en kut-aspirant-homo-politie agentjes die je bekeuren voor onzin.
maar dat terzijde.
ik heb nog nooit een boete zonder slag of stoot betaald. ik doe altijd een bezwaarschrift schrijven en krijg grote deels terug omdat die onderbetaalde homotjes niet kunnen schrijven :-D
ik ga er vanuit dat dit systeem net zo bagger is als bij ons. dus gok het er denk toch op om niet te betalen!
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Voor een NIET betaalde verkeersovertreding met daarop nog zeikverweer geschreven, niet in het gelijk gesteld en toch NIET betaald.... EN Zwitserland... Jij kent de zwitserse bromsnorren nog niet goed.
In Zwitserland heet dat trouwens Knast.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |